Implementing Cisco Unified E — Mail and Web Interaction Manager Enterprise

Cisco Interaction Manager забезпечує агентам можливість вибіркової обробки E-Mail, миттєвих повідомлень, веб-запитів і голосових дзвінків за допомогою інтегрованої платформи для призначення завдань на базі кондицій, скриптів маршрутизації, за участю Cisco Unified Contact Center Enterprise 7.5 (Unified CCE). На цьому 5-денному тренінгу визначаються завдання, необхідні для впровадження, конфігурації і підтримки Unified Email Interaction Manager та Unified Web Interaction Manager, а також компоненти Cisco Interaction Manager. Курс призначений для співробітників компаній-замовників Cisco, співробітників компаній-партнерів та компаній-реселерів Cisco. Ознайомтесь з системою сертифікації Cisco за посиланням.
Модуль 1. Особливості Cisco Unified EIM і Cisco Unified WIM
  • Огляд функціональних можливостей
  • Інтеграція
Модуль 2. Архітектура, планування, монтаж і установка навколишнього середовища
  • Архітектура
  • Планування
  • Калібрування серверного програмного забезпечення і устаткування, вимоги
  • JBoss форум
  • Установка Cisco Unified E-Mail
Модуль 3. Управління користувачами
  • Керування користувачами
  • Створення груп
Модуль 4. База знань
  • Основи бази знань
  • Спеціальні функції бази знань
Модуль 5. Адміністрування
  • Системне адміністрування
  • Налаштування робочих процесів
Модуль 6. Агент консолі
  • E-Mail Agent
  • Закріплення і передача діяльності
  • Інформаційна панель
Модуль 7. Cisco Unified CCE Інтеграція та налаштування
  • Інтегрована система
  • Єдина конфігурація CCE
  • Сценарії
  • Інтеграція після установки
  • Відмовостійкість
Модуль 8. Cisco Unified. Веб-взаємодія менеджера
  • Cisco Media Blender 7,1
  • Cisco Unified WIM Шаблони і Точки входу
  • Проведення чатів
Модуль 9. Засоби управління: монітори та звітності
  • Використання засобів управління: монітори та звіти
  • Багатоканальна звітність
Модуль 10. Тактика усунення несправностей
  • Пошук і усунення несправностей - Автозавантаження
  • Пошук і усунення несправностей сервера
  • Пошук і усунення несправностей процесів
  • Досвід роботи з Windows 2003 Server, Windows XP
  • Базові знання SQL Server 2000
  • Базові знання WebLogic і WebLogic Domains
  • Базові знання IIS
  • Архітектура та налаштування Unified Contact Center Enterprise (Unified CCE), Hosted або Unified ICM
  • Знання і досвід в таких областях:
    • Функції ICM
    • Компоненти і архітектура ICM (взаємозв'язок компонентів між собою для формування корпоративної системи)
    • Інсталяція ICM
    • Можливості та інсталяція системи IPCC
    • Встановлення голосового скрипта в ICM
    • Робота з ICM Script Editor для конфігурації скриптів маршрутизації
    • Налаштування Call Manager для взаємодії з ICM

Запис на курс

Код курсуUEIME
Тривалість5д (40год)
Код екзамену
Вартість без ПДВ2 750 $
Найближчі дати
  • 26.02.2018
  • 09.04.2018
  • 21.05.2018