Implementing Cisco Unified E — Mail and Web Interaction Manager Enterprise
Cisco Interaction Manager забезпечує агентам можливість вибіркової обробки E-Mail, миттєвих повідомлень, веб-запитів і голосових дзвінків за допомогою інтегрованої платформи для призначення завдань на базі кондицій, скриптів маршрутизації, за участю Cisco Unified Contact Center Enterprise 7.5 (Unified CCE).
На цьому 5-денному тренінгу визначаються завдання, необхідні для впровадження, конфігурації і підтримки Unified Email Interaction Manager та Unified Web Interaction Manager, а також компоненти Cisco Interaction Manager.
Курс призначений для співробітників компаній-замовників Cisco, співробітників компаній-партнерів та компаній-реселерів Cisco.
Ознайомтесь з системою сертифікації Cisco за посиланням.
Модуль 1. Особливості Cisco Unified EIM і Cisco Unified WIM
- Огляд функціональних можливостей
- Інтеграція
- Архітектура
- Планування
- Калібрування серверного програмного забезпечення і устаткування, вимоги
- JBoss форум
- Установка Cisco Unified E-Mail
- Керування користувачами
- Створення груп
- Основи бази знань
- Спеціальні функції бази знань
- Системне адміністрування
- Налаштування робочих процесів
- E-Mail Agent
- Закріплення і передача діяльності
- Інформаційна панель
- Інтегрована система
- Єдина конфігурація CCE
- Сценарії
- Інтеграція після установки
- Відмовостійкість
- Cisco Media Blender 7,1
- Cisco Unified WIM Шаблони і Точки входу
- Проведення чатів
- Використання засобів управління: монітори та звіти
- Багатоканальна звітність
- Пошук і усунення несправностей - Автозавантаження
- Пошук і усунення несправностей сервера
- Пошук і усунення несправностей процесів
- Досвід роботи з Windows 2003 Server, Windows XP
- Базові знання SQL Server 2000
- Базові знання WebLogic і WebLogic Domains
- Базові знання IIS
- Архітектура та налаштування Unified Contact Center Enterprise (Unified CCE), Hosted або Unified ICM
- Знання і досвід в таких областях:
- Функції ICM
- Компоненти і архітектура ICM (взаємозв'язок компонентів між собою для формування корпоративної системи)
- Інсталяція ICM
- Можливості та інсталяція системи IPCC
- Встановлення голосового скрипта в ICM
- Робота з ICM Script Editor для конфігурації скриптів маршрутизації
- Налаштування Call Manager для взаємодії з ICM
Запис на курс
Код курсу | UEIME |
---|---|
Тривалість | 5д (40год) |
Код екзамену | |
Вартість без ПДВ | 2 750 $ |
Найближчі дати | |
|