spinner-it

Курс контекстної реклами

Старт навчання
21.01.2021
24 год. по 2-3 рази на тиждень

Опис курсу

Курс Google Ads Editor дозволить вам вивчити всі особливості роботи з цим сервісом запуску контекстної реклами. Навчання побудовано за принципом "від простого до складного": ви почнете з налаштування облікового запису з нуля і поступово дійдете до запуску і адміністрування рекламних проектів.

 

Курс стане відправною точкою для кар'єри в digital для починаючих свій шлях в інтернет-маркетингу. Він дозволить знайти фундаментальні для новачків скілзи ефективного управління рекламним бюджетом, прицільного таргетингу, глибокої аналітики і подальшої оптимізації діючих рекламних кампаній.

Після курсу Ви зможете:

  • Планувати стратегію просування в контекстній мережі Googlе
  • Знижувати вартість кліка шляхом правильного підбору ключових слів
  • Правильно аналізувати ефективність рекламних кампаній
  • Оптимізувати бюджети і планувати KPI`s

Програма курсу:

  • 1. Вступ
    • Огляд можливостей і переваг контекстної реклами
    • Види контекстної реклами
    • Вибір правильної стратегії при створенні рекламної кампанії
    • Що таке контекстна реклама
    • Що таке медійна мережа Google
    • Підготовка до запуску рекламних кампаній
    • Робота з сайтом перед запуском рекламних кампаній 
  • 2. Початок роботи з Google Ads
    • Створення облікового запису в Google Ads, що враховувати при первинному налаштуванні
    • Як працювати з основними показниками якості: Quality score, CTR, Landing pages
    • Секрети ціноутворення. Як платити менше і розміщуватися вище.
    • Який варіант оплати реклами найбільш вигідний.
  • 3. Підбір ключових слів
    • Типи ключових слів, типи запитів
    • Ефективна робота з планувальником ключових слів
    • Робота з семантичним ядром. Підбір ключових слів - прогноз бюджету
    • Робота з семантичним ядром. Додавання ключових слів і мінус-слів
  • 4. Створення та налагодження рекламної кампанії в Медійній мережі Google
    • Особливості роботи в Медійній мережі. Можливості.
    • Формати і типи оголошень.
    • Правила створення ефективних оголошень
    • Види і типи орієнтування. Способи вибору аудиторій.
    • Мінус-таргетинг, виняток місць розміщення
  • 5. Створення та налагодження рекламної кампанії в пошуковій мережі Google
    • Групи оголошень. Тонкощі правильної розбивки на групи.
    • Налаштування орієнтування просування
    • Стратегія призначення ставок
    • Правила створення ефективних оголошень
    • Динамічні пошукові оголошення. Принципи роботи
    • Робота з розширеннями
    • Динамічна вставка ключових слів.
  • 6. Використання редактора Google Ads Editor
  • 7. Ремаркетинг в Google Ads Editor
    • Як повторно звертатися до відвідувачів вашого сайту. Базові поняття.
    • Правильна настройка ремаркетингу.
    • Стратегії ремаркетингу. Індивідуальний підхід до вашим відвідувачам
    • Налаштування ремаркетингу в Медійній мережі Google
    • Налаштування ремаркетингу в пошуковій мережі Google
  • 8. Google Analytics. Вебвізор.
    • Основні метрики Google Analytics
    • Інтеграція даних Google Ads і Google Analytics: аудиторії, списки ремаркетингу та ін.
    • Налаштування базових цілей в Google Analytics
    • Розширені сегменти
  • 9. Основні способи оптимізації рекламних кампаній, відстеження ефективності. KPIs
    • Складання KPIs бізнесу і реклами
    • Показники трафіку
    • Формування звітів.

Мінімальні вимоги:

  • Наявність власного ноутбуку для занять в аудиторіях
  • Встановлений Exсel та Google Ads Editor

* Примітка: зазначені знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Знижка застосовується тільки до нових заявок та при умові повної оплати курсу. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!