Курс контекстної реклами
Опис курсу
Курс Google Ads Editor дозволить вам вивчити всі особливості роботи з цим сервісом запуску контекстної реклами. Навчання побудовано за принципом "від простого до складного": ви почнете з налаштування облікового запису з нуля і поступово дійдете до запуску і адміністрування рекламних проектів.
Курс стане відправною точкою для кар'єри в digital для починаючих свій шлях в інтернет-маркетингу. Він дозволить знайти фундаментальні для новачків скілзи ефективного управління рекламним бюджетом, прицільного таргетингу, глибокої аналітики і подальшої оптимізації діючих рекламних кампаній.
Після курсу Ви зможете:
- Планувати стратегію просування в контекстній мережі Googlе
- Знижувати вартість кліка шляхом правильного підбору ключових слів
- Правильно аналізувати ефективність рекламних кампаній
- Оптимізувати бюджети і планувати KPI`s
Програма курсу:
1. Вступ
- Огляд можливостей і переваг контекстної реклами
- Види контекстної реклами
- Вибір правильної стратегії при створенні рекламної кампанії
- Що таке контекстна реклама
- Що таке медійна мережа Google
- Підготовка до запуску рекламних кампаній
- Робота з сайтом перед запуском рекламних кампаній
2. Початок роботи з Google Ads
- Створення облікового запису в Google Ads, що враховувати при первинному налаштуванні
- Як працювати з основними показниками якості: Quality score, CTR, Landing pages
- Секрети ціноутворення. Як платити менше і розміщуватися вище.
- Який варіант оплати реклами найбільш вигідний.
3. Підбір ключових слів
- Типи ключових слів, типи запитів
- Ефективна робота з планувальником ключових слів
- Робота з семантичним ядром. Підбір ключових слів - прогноз бюджету
- Робота з семантичним ядром. Додавання ключових слів і мінус-слів
4. Створення та налагодження рекламної кампанії в Медійній мережі Google
- Особливості роботи в Медійній мережі. Можливості.
- Формати і типи оголошень.
- Правила створення ефективних оголошень
- Види і типи орієнтування. Способи вибору аудиторій.
- Мінус-таргетинг, виняток місць розміщення
5. Створення та налагодження рекламної кампанії в пошуковій мережі Google
- Групи оголошень. Тонкощі правильної розбивки на групи.
- Налаштування орієнтування просування
- Стратегія призначення ставок
- Правила створення ефективних оголошень
- Динамічні пошукові оголошення. Принципи роботи
- Робота з розширеннями
- Динамічна вставка ключових слів.
6. Використання редактора Google Ads Editor
7. Ремаркетинг в Google Ads Editor
- Як повторно звертатися до відвідувачів вашого сайту. Базові поняття.
- Правильна настройка ремаркетингу.
- Стратегії ремаркетингу. Індивідуальний підхід до вашим відвідувачам
- Налаштування ремаркетингу в Медійній мережі Google
- Налаштування ремаркетингу в пошуковій мережі Google
8. Google Analytics. Вебвізор.
- Основні метрики Google Analytics
- Інтеграція даних Google Ads і Google Analytics: аудиторії, списки ремаркетингу та ін.
- Налаштування базових цілей в Google Analytics
- Розширені сегменти
9. Основні способи оптимізації рекламних кампаній, відстеження ефективності. KPIs
- Складання KPIs бізнесу і реклами
- Показники трафіку
- Формування звітів.
Мінімальні вимоги:
- Наявність власного ноутбуку для занять в аудиторіях
- Встановлений Exсel та Google Ads Editor
* Примітка: зазначені знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Знижка застосовується тільки до нових заявок та при умові повної оплати курсу. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!