Курс SEO у Києві
Курс SEO (Пошукова оптимізація та просування)
Опис курсу
Курс SEO оптимізації дозволить вам вивчити основні фактори, які впливають на ранжування сайтів у пошуковій системі Google. Після проходження курсової зможете розробити комплексну стратегію з SEO просування для власного або клієнтського вебресурсу та опануєте основні інструменти, які допоможуть втілювати стратегію із SEO просування в життя.
Навчання побудовано за принципом «вчимось, розглядаючи реальні приклади» у розрізі корпоративних сайтів та інтернет-магазинів. Курс дозволить вивчити фундаментальні для новачків скіли з SEO оптимізації та аналітики, а також стане відправною точкою для кар'єри в digital маркетингу на позиції «SEO спеціаліст».
Після курсу Ви зможете:
- Виконувати технічну, внутрішню та зовнішню SEO оптимізацію веб-ресурсів
- Робити комплексні аудити та аналіз конкурентів з точки зору SEO
- Складати успішні стратегії з SEO просування для виведення веб-ресурсів у ТОП пошукової системи Google задля залучення потенційних клієнтів з органічного пошуку
Програма курсу:
1. Вступ
- Що таке SEO? Основні принципи роботи
- Види SEO-оптимізації
- Поняття індексації веб-ресурсів
- Які фактори впливають на ранжування сайтів у пошуку?
2. Семантичне ядро
- Що таке семантичне ядро?
- Поняття та види ключових запитів
- Способи формування семантичного ядра
- Кластеризація ключових слів
- Різниця між формуванням семантичного ядра для інтернет-магазинів та корпоративних сайтів
- Огляд інструменту збору семантичного ядра — «Планувальник ключових слів від Google»
3. Внутрішня оптимізація: частина 1
- Формування структури сайту
- Правила написання URL
- Як вибрати доменне ім’я сайту?
- Що таке «вага сайту»?
- Внутрішня перелінковка, способи її формування
4. Внутрішня оптимізація: частина 2
- Мета-теги: Title, Description
- Правила формування мета-тегів
- Аналіз текстів очима пошукових систем
- Основи написання оптимізованого контенту. H1-H6
- Правила оптимізації текстів
- Оптимізація зображень. Тег “Alt”
- Формування ТЗ (технічного завдання) для копірайтерів
5. Технічна оптимізація: частина 1
- Налаштування robots, sitemap.xml
- Мультимовність на сайті. Правила розмітки
- Поняття мікророзмітки
- Види відповідей сервера
- Помилка 404
- Поняття 301 редіректу. Приклади реалізації
6. Технічна оптимізація: частина 2
- Безпека та стабільність сайту. Як захистити сайт від спаму та злому
- Швидкість завантаження сторінок сайту. Як покращити показники PageSpeed?
- Що таке AMP?
- Екскурс роботи з Google Search Console
7. Зовнішня оптимізація
- Маса посилань як один із головних факторів ранжування сайтів у пошуку
- Джерела зовнішніх посилань
- Поняття анкорних, змішаних та безанкорних посилань та правила їх формування
- Методи нарощування зовнішніх посилань
- Складання стратегії нарощування маси посилань
8. Поведінкові фактори, їх вплив на ранжування
- Що таке поведінкові фактори?
- Аналіз основних показників поведінкових факторів
- Екскурс роботи із Google Analytics
9. Аналіз конкурентів
- Основні показники аналізу конкурентів
- Формування звіту та рекомендацій
- Що таке соціальні сигнали? Як їх відстежувати та нарощувати?
- Вплив соціальних сигналів на видачу сайту в пошуку
10. Комплексний аудит сайту
- З чого складається комплексний аудит?
- Розгляд комплексного аудиту на конкретному прикладі
- Інструменти для комплексного аудиту
- Виявлення помилок та написання рекомендацій
- Чек-лист з формування комплексного аудиту
- Розгляд SEO-кейсів
Мінімальні вимоги:
- Наявність власного ноутбука та інтернету для онлайн-занять
- Впевнений користувач Excel та Google Drive
* Примітка: зазначені знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Знижка застосовується тільки до нових заявок та при умові повної оплати курсу. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!