- This event has passed.
Бізнес аналітик і замовник. Ефективна взаємодія
Подія Navigation
Дізнайся як знайти спільну мову між бізнес-аналітиками та бізнес-замовниками. Аналітик та замовник розкажуть про самі часті проблеми їх взаємодії. А також запропонують рішення різноманітних ситуацій на прикладі практикуючих спеціалістів.
Що обговоримо?
- Причини невдалих проектів:
- Як вийти на необхідні бізнес-вимоги;
- Причини низького залучення замовника до проекту;
- Що робити, якщо замовник вважає БА зайвою ланкою між ним та програмістом;
- Метрики досягнення цілі бізнес-вимог.
Спікери:
Дмитро Гузенко – бізнес-архітектор в SMART business, консультант з планування, розробки та впровадження проектів SharePoint. Прихильник інновацій та безперервних змін технологій. Приймав участь в розробці масштабних національних та комерційних проектів. Більше 24 років займається IT development/implementation, 15+ років досвіду в BA-сфере, 10 років роботи з ERP Solutions та 7+ з SharePoint.
Олена Головко – бізнес-аналітик в Kernel. Займається дослідженням потреб бізнесу, описом бізнес-процесів та формуванням функціональних вимог. Експерт в розробці процесів взаємодії бізнес-замовників та відділу розробки (операційне та фінансове направлення). Працює по методології Agile/Scrum/Kanban. Знає все про налаштовування та адміністрування Atlassian Jira (Cloud) з нуля, навчає роботі користувачів. Проводить тренінги на тему: “Принципи взаємодії ІТ та бізнесу”.
В діалозі з експертами, під час активної QA-сесії ти знайдеш відповіді на цікавлячі питання та пізнаєш усі тонкощі комунікації між бізнес-аналітиком та бізнес-замовником.
До зустрічі!