sldjf В ITEA запустилась ціла лінійка курсів, присвячених Digital-маркетингу!

Спільно з топовими рекламними агентствами ITEA розробила нову лінійку курсів, присвячених Digital-маркетингу. У планах компанії активний розвиток і доповнення цього напрямку для того, щоб професійних кадрів на ринку ставало ще більше.

 

Дана програма курсів була розроблена таким чином, що навчання буде корисно, як для фахівців, які тільки починають “підкорювати” маркетинг і активно застосовують отримані навички на практиці, так і для досвідчених керівників, які прагнуть підвищити свої управлінські скіли.

 

 

 

ITEA запускає нову лінійку курсів, в яку входять спеціалізації:

  • Copywriting;
  • Email-маркетинг
  • Digital-стратегія;
  • Facebook Ads & Google AdWords

 

Copywriting

Курс для тих, хто бажає навчитися створювати потужний і працюючий контент. Програма навчання копірайтингу спрямована на опрацювання всіх основних навичок цієї професії. Студенти навчаться не просто писати сильні і переконливі тексти, вони дізнаються багато про психолінгвістику в текстах, почують про сучасні тренди в копірайтингу і навчаться правильно їх застосовувати в своїх проектах, працювати з художніми прийомами і багато іншого.

 

Digital-стратегія

Навчальний курс для тих, хто прагне навчитися майстерності правильного цифрового маркетингу, дізнатися про ефективні інструменти розробки нестандартних медіарішень і прокачати свої скіли в Digital.

Стратег-експерт з багаторічним досвідом допоможе студентам структурувати і систематизувати знання в області digital-маркетингу. Учні навчаться ставити досяжні і потрібні бізнесу цілі, правильно аналізувати ринок, знаходити цільову аудиторію, розробляти бренд-стратегію і багато іншого.

 

Email-маркетинг

Навчіться створювати працюючі листи для розсилок, правильно “уникати” спам-ящиків, формувати автоматичні ланцюжки листів і перетворювати відвідувачів сайту в підписників.

Досвідчений email-маркетолог навчає студентів всім тонкощам цієї важливої ​​частини digital-комунікації. Учні після навчання вже самі можуть створювати листи для розсилки і відправляти їх, збирати базу підписників і правильно сегментувати її, аналізувати і приймати рішення про підвищення основних показників ефективності email розсилок і багато іншого.

 

Facebook Ads & Google AdWords

Навчіться правильно запускати рекламні кампанії, аналізувати і раціоналізувати їх. Експерти-практики розкажуть про те, як ефективно просувати продукти та послуги за допомогою передових інструментів контекстної реклами. Студенти дізнаються на які показники ефективності варто звертати пильну увагу, як правильно здійснювати аналітику і як оптимізувати вже запущені РК. В ході програми навчання викладачі розкажуть як залучити нових клієнтів, утримати існуючих, як підвищити KPI-показники і приречити компанію на успіх.