Опис курсу:

На курсі Copywriting&Creative ми опануємо техніки створення ідей та розберемося як перетворювати ідеї в креативний рекламний продукт, зокрема в тексти. Розглянемо, як влаштований хороший текст, попрацюємо над виразною лексикою. Навчимося розпізнавати зайве та правильно розставляти акценти. Заглянемо за лаштунки психологічного сприйняття тексту. А ще дамо раду різним його формам: від слоганів та неймінгів до сторітелінгу та написання сюжетів відеороликів. Ми підготували для вас найгарячіше: сучасні підходи копірайтингу, тренди, актуальні кейси та багато практичних завдань. А головне, в кінці курсу у вас буде власний кейс, який ви зможете додати у портфоліо. Курс буде корисним новачкам у копірайтингу. А також тим райтерам, які досі не писали рекламні тексти та не мали справи зі створенням креативних ідей, що продають.

Після вивчення курсу Ви зможете:

  • Розробляти креативні ідеї, що продають
  • Писати сильно
  • Створювати тексти для різних каналів комунікації

Програма курсу:

  • Вступ (6 год – 2 лекції)
    • Знайомство і узгодження очікувань від учасників курсу
    • Креатор, копірайтер, райтер та контент-менеджер – у чому різниця?
    • Від інсайту до креативного рекламного продукту (інсайт, key message, ідея, концепт)
    • Креативні методики і техніки розробки ідей
    • Розуміння тексту і психологія творчості
    • Key visual та його роль у створенні цілісного креативного продукту
    • Тренди
    • Вивчення кейсів, практикум на тему і домашнє завдання
  • Структура тексту (6 год – 2 лекції)
    • Різновиди стилів текстів
    • Графічні матеріали та їхня роль у донесенні інформації
    • Роль установки в процесі сприйняття тексту
    • Композиція тексту, принцип піраміди Мінто
    • Заголовок і лід, ідея тексту, комунікаційне повідомлення
    • Зачин тексту, ехо-фраза
    • «Єдність тексту» - що стоїть за цим поняттям
    • Вивчення кейсів, практикум на тему і домашнє завдання
  • Текстова мова (6 год – 2 лекції)
    • Як позбутися води у тексті
    • Найбільш вживані лексичні помилки
    • Художні прийоми в тексті. Від метафор до евфемізмів
    • Секс, гумор, провокація в тексті. Особистість автора в тексті
    • 20 формул для відпрацювання швидких навичок копірайтингу
    • Редагування текстів. Від синтаксису до ритміки
    • Вивчення кейсів, практикум на тему і домашнє завдання
  • Концептуальна форма тексту. Робота з ідеями (9 год – 3 лекції)
    • Коротка форма. Неймінг та слогани
    • Key Visual та діджитал-банери
    • Копірайтинг для лендингів та мобільних додатків
    • Написання статей, репортажів та інтерв’ю. Спецпроекти з інтернет-ЗМІ
    • Основи SEO
    • SMM-копірайтинг
    • ТВ-ролики та прероли. Написання сценарію. Основи зйомок
    • Storytelling та структура сюжету. Архетипні сюжети
    • Створення презентацій
    • Вивчення кейсів, практикум на тему і домашнє завдання
  • Психологія тексту (3 год – 1 лекція)
    • Як текстом влучити в ціль? Теорія поколінь
    • Використання методів психолінгвістики в процесі створення тексту
    • Несвідомі асоціації, прихована інформація в рекламному тексті
    • Тексти з програмованим багаторазовим впливом
    • Вивчення кейсів, практикум на тему і домашнє завдання

Мінімальні вимоги:

  • Наявність власного ноутбуку для занять в аудиторіях

* Вказані знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!