Creative & Copywriting

Старт навчання
Берестейська 03.09.2019
Позняки Старт курсу запитуйте в адміністрації
ВДНГ Старт курсу запитуйте в адміністрації
30 год. по 2-3 рази в тиждень

Опис курсу

На курсі Copywriting&Creative ми опануємо техніки створення ідей та розберемося як перетворювати ідеї в креативний рекламний продукт, зокрема в тексти.

Розглянемо, як влаштований хороший текст, попрацюємо над виразною лексикою. Навчимося розпізнавати зайве та правильно розставляти акценти.

Заглянемо за лаштунки психологічного сприйняття тексту. А ще дамо раду різним його формам: від слоганів та неймінгів до сторітелінгу та написання сюжетів відеороликів.

Ми підготували для вас найгарячіше: сучасні підходи копірайтингу, тренди, актуальні кейси та багато практичних завдань. А головне, в кінці курсу у вас буде власний кейс, який ви зможете додати у портфоліо.

Курс буде корисним новачкам у копірайтингу. А також тим райтерам, які досі не писали рекламні тексти та не мали справи зі створенням креативних ідей, що продають.

Після курсу Ви зможете:

  • Розробляти креативні ідеї, що продають
  • Писати сильно
  • Створювати тексти для різних каналів комунікації

Програма курсу:

  • Лекція 1. Homo scriptoris та міф про креативність (2 години)
    • Знайомство та корекція очікувань від учасників курсу
    • Креатор, райтер, копірайтер, контент-менеджер
    • Творчість VS Креативність
    • Текст. Рекламний текст
    • Муза креатора і де її шукати
    • Робота з реальними кейсами
    • Домашнє завдання
  • Лекція 2. Шлях ідеї: від брифу до key visual & key message (2 години)
    • Що бриф за звір та як його їдять?
    • Інсайт – як влучити та не втратити
    • Місія знайти ідею (брейнштормінг та інші методики і техніки генерування ідей, тестування ідей)
    • RAM
    • key visual & key message – загальні правила гри
    • Робота з реальними кейсами
    • Домашнє завдання
    • Старт роботи над курсовим проектом
  • Лекція 3. Психологія впливу тексту та зображення в рекламі (2 години)
    • Як мозок сприймає інформацію та як це можна використати
    • LC4MP
    • Рептильний, раціональний та емоційний мозки
    • Поняття краси та принцип «довгий-тонкий»
    • 4S досі діє?
    • Теорія НЛП та психолінгвістика
    • Робота з реальними кейсами
    • Домашнє завдання
    • Продовження роботи над курсовим проектом
  • Лекція 4. Роль зображення в рекламному повідомленні (2 години)
    • Зображення VS текст = постер? (артдиректорський та копірайтерський підходи)
    • Типи графічних матеріалів реклами та їхні особливості
    • Як ідея стає конкретним зображенням?
    • Етапи роботи над «віжуалом» та розробка ТЗ для дизайнера
    • Роль кольору
    • Роль шрифту
    • Роль архетипів
    • Візуальні тренди
    • Робота з реальними кейсами
    • Домашнє завдання
    • Робота над курсовим проектом
  • Лекція 5. Текст у рекламному повідомленні: від малого до великого. Мале. 2 години
    • Неймінг (типи, підходи до створення, добрий та злий неймінг)
    • Слогани (типи, підходи до створення та формули, добрі та злі слогани)
    • Заголовок (закони заголовкотворення та смертні гріхи)
    • Робота з реальними кейсами
    • Домашнє завдання
    • Робота над курсовим проектом
  • Лекція 6. Текст у рекламному повідомленні: від малого до великого. Велике. (2 години)
    • Мала та велика форма РП – коли яку?
    • Структура РП: лід, зачин, топік-модулі, ехо-фраза, кода
    • Структура статтей: піраміда Мінто та робота з модулями
    • Структура PR-релізу
    • Робота з реальними кейсами
    • Домашнє завдання
    • Робота над курсовим проектом
  • Лекція 7. Текст, який тебе любить – виразність, образність та лаконічність (2 години)
    • Ритміка
    • Художні засоби
    • Фігури мови
    • Вербальні тренди
    • Сушка. Як злити воду?
    • Робота з реальними кейсами
    • Домашнє завдання
    • Робота над курсовим проектом
  • Лекція 8. Тексти в digital. SMM-копірайтинг (2 години)
    • Від SMM-стратегії до контент-плану
    • Типи контенту та візуального формату
    • Текст для соцмереж: пропустити не можна – прочитати! (правила, помилки та тренди)
    • Тексти та віжуали для платної реклами в SMM (особливості форматів)
    • Активація (механіки, які true & ідеї, які всі love)
    • Робота з OL (хто пише і що з цим робити?)
    • Робота з реальними кейсами
    • Домашнє завдання
    • Робота над курсовим проектом
  • Лекція 9. Тексти в digital. Відеоролики та банерна реклама - storytelling is a king! (2 години)
    • ТВ vs digital
    • Від ідеї до синопсису
    • Сторітелінг (функція, закони, розвиток сюжету, драма, персонажі та роль продукту)
    • Робота над сценарієм (сценарій, сторіборд, аніматик)
    • Роль копірайтера у знімальному процесі
    • Банерна реклама – кіно в мініатюрі (типи, правила, роль тексту та зображення, особливості сторітелінгу та драми)
    • Робота з реальними кейсами
    • Домашнє завдання
    • Робота над курсовим проектом
  • Лекція 10. Тексти в digital. Сайти, спецпроекти, mobile apps та нові формати (чат-боти, VR/AR, phygital) (2 години)
    • Веб-сайти (типи, складові, роль та правила рекламних текстів)
    • Спецпроекти в Інет-ЗМІ (нащо, як та що писати)
    • Mobile apps (типи та правила рекламних текстів)
    • Чат-боти (які, нащо та як для них писати)
    • Віртуальна реальність – можливості для реклами, специфіка роботи
    • Phygital – ідеї, які об’єднують світи
    • Презентація як реклама ідеї (правила, фішки та тренди)
    • Робота з реальними кейсами
    • Домашнє завдання
    • Робота над курсовим проектом
  • Лекція 11. Захист курсових проектів та підбивання підсумків (2 години)

Мінімальні вимоги:

  • Наявність власного ноутбуку для занять в аудиторіях

* Примітка: зазначені знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Знижка застосовується тільки до нових заявок та при умові повної оплати курсу. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!

spinner-it