Курс UX Design
Опис курсу
Курс навчить тебе визначати цілі та ролі UX-дизайнера, досліджувати та аналізувати поведінкові реакції на стиль оформлення вебсайту, а також правильно сегментувати аудиторію, беручи до уваги ключові бізнес-цілі.
В процесі навчання ти будеш практикуватися вибудовувати правильну інформаційну архітектуру, керувати рішеннями та впливати на їх ефективність.
Після курсу Ви зможете:
- Правильно керувати юзабіліті сайту та розумітися на психологічних аспектах продуктивного дизайну
- Розробляти красиві продукти, що задовольняють цілі та потреби бізнесу та користувачів
- Проводити тестування та формулювати гіпотези, що підвищують ефективність працюючих проектів
Програма курсу:
1. Вступ до UX (User Experience)
- Етапи розробки продукту
- Поняття UX/UI/GUI
- Поняття Human-Centered Design
- Емпатія в дизайні
- Поняття Usability
2. Введення до проекту
- Інструменти досліджень та збору інформації
- Аналіз бізнесу та конкурентів
- Брифінг
- Визначення цілей та задач проекту
3. Дослідження цільової аудиторії, її потреб
- Види UX-досліджень
- Визначення та сегментування ЦА
- Визначення проблем ЦА та їх рішення
- Визначення та опис персон
- Користувацькі історії (User Story) та візуалізація (StoryBoard)
4. Формування структури проекту
- Customer Journey Map, User Flow
- Сценарії використання (User Scenarios)
- Інформаційна архітектура
- Розробка функціональної карти в програмі XMind
- Інструменти реалізації
5. Елементи інтерфейсу Web/Mobile
- Навігація
- Елементи форм та їх стану
- Інформаційні елементи
- Мультимедіа
- Іконки
6. Типографіка в контексті SEO
- Заголовки та їх використання
- Елементи типографіки
7. Модульні сітки та адаптивність
- 12 стовпчикова сітка Bootstrap
- Mobile First / Desktop First підходи
- Мобільні сайти
- Адаптивні сайти
8. Інструменти просування проекту
- Основи пошукової оптимізації (SEO)
- Просування в соціальних мережах (SMM)
- Контекстна реклама
9. Usability & Accessibility
- Доступність продукту для всіх
- Закони та принципи Usability
10. Види та підходи прототипування
- Скетчі
- Варфрейми
- Мокапи
- Інтерактивні прототипи
11. Тестування інтерфейсу
- Кількісні дослідження
- Складання сценаріїв для тестування
- Підбір цільової аудиторії
- Ведення тестування
- Виправлення помилок згідно отриманим даним
12. Інструменти для прототипування
- Marvel
- Invision
- Axure
13. Вивчення програми Axure.
- Віджети
- Динамічні панелі
- Майстри
- Змінні
- Віджет Repeater
14. Інструменти аналітики
- Google Analytics
- Hotjar
15. Підвищення ефективності проекту після запуску
- Складання гіпотез на основі зібраних даних
- Впровадження та відстежування змін
Мінімальні вимоги:
- Наявність власного ноутбуку для занять в аудиторіях
- Базове володіння Adobe Photoshop / Illustrator / Sketch Design Fundamental
Лектори:
Ганна Бронфайн (дизайнер інтерфейсів, фрілансер)
* Примітка: зазначені знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Знижка застосовується тільки до нових заявок та при умові повної оплати курсу. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!