Основи дизайну та графічні редактори
Навчіться працювати в популярних графічних редакторах
Дизайн — це один з найбільш привабливих напрямків в IT. Тут важливо вміти поєднувати технічні навички з креативністю, а фантазію — з практичністю. Від гарного дизайну часто залежить продаваність товару, тому візуальній складовій варто приділяти багато уваги.
Майже кожен бодай раз пробував працювати у Photoshop, але часто-густо вся робота полягала лише в пересуванні бігунка “Яскравість/Контрастність”. Якщо ви втомилися від такого стану речей, а уроки на YouTube не відкладаються в голові — цей курс для вас. Ви навчитеся працювати з редакторами Photoshop, Illustraror, Figma та Sketch, створите прототип лендінгу, дізнаєтеся, що таке mock-up, і чим вони корисні. Та, окрім цього, зрозумієте, що графіка не така складна, якою видається.
Завершивши курс, ти зможеш працювати з mockup, готувати матеріали для друку та працювати у графічних редакторах Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Figma/Sketch. Після проходження курсу Основи дизайну ти зможеш обрати, у якому векторі продовжувати розвиток: веб-дизайні чи графічному дизайні.
- Теорії без практики
- Застарілих механік роботи
- Переказу чужих лекцій і книг
- Питань без відповіді
Це буде захоплююче та ефективно!
- Поняття «Растрове зображення». Відмінності між растровим і векторним зображенням. Області застосування
- Види колірних моделей. Особливості і сфери застосування різних колірних моделей
- Інтерфейс, настройка робочого простору
- Створення нового зображення. Зміна основних параметрів зображень
- Поняття шару. Види шарів. Меню «Шар» ( «Layer»)
- Способи створення шару. Робота з шарами. параметри шару
- Управління шарами за допомогою палітри «Layers»
- Особливості роботи з багатошаровим зображенням
- Виділення і зв’язування декількох шарів. Трансформація вмісту шару
- Операції з шарами. Злиття шарів. Угруповання
- Стилі для шарів
- Призначення різних інструментів виділення, настройка параметрів
- Трансформація форми виділення. Доповнення, віднімання і перетин областей виділення
- Розтушування кордону області виділення
- Виділення м’яких і жорстких форм
- Інструмент «Уточнити край» і корекція виділеної області
- Дії з виділеною областю: переміщення, дублювання, масштабування, поворот, спотворення виділеної області
- Підготовка до корекції
- Базова корекція. Команди тонової і колірної корекції. Команди «Швидкої» корекції
- Використання коригувальних шарів
- Перетворення кольорової фотографії в чорно-білу
- Етапи ретуші фотографій (портрет)
- Чистка та відновлення деталей зображення за допомогою інструментів «Clone Stamp», «Spot Healing Brush», «Healing Brush». Чистка шкіри
- Колірна корекція окремих ділянок зображення. Зміна насиченості. Освітлення і затемнення ділянок зображення. (Відбілювання зубів, заміна кольору очей і волосся)
- Додавання елементів зображення (волосся)
- Фільтр «Liquify» і корекція фігури
- Використання інструменту «History Brush»
- Створення текстового шару
- Деформація напису
- Створення вогняного тексту за допомогою ефектів шару
- Робота зі стилями. Як встановити стилі. Застосування стилів і їх корекція. Створення залізного тексту.
- Робота з міжрядковим і ліва сторона символу, зміна висоти рядків. Створення текстових композицій
- Розміри, дозволи, формати
- «Smart Filters»
- Збереження елементів дизайну для веб
- Робота з шкалою часу
- Основні елементи вікна Adobe Illustrator CS. Палітри. Головне меню. контекстні меню
- Робота з документами. Створення, збереження, відкриття документа. Відновлення попередньої версії документа. шаблони документів
- Режими перегляду документа. Масштабування. Навігація по документу
- Скасування і повторення останніх дій
- Створення простих фігур: прямокутники, еліпси, багатокутники, зірки, лінії, дуги, спіралі, сітки
- Виділення об’єктів. Інструменти виділення
- Трансформація об’єктів
- Перетікання об’єктів. Перетікання на траєкторії. Параметри перетікання
- Переміщення об’єктів. Як переміщувати об’єкти документами. Розміщення об’єктів
- Створення копій і дублікатів об’єктів
- Групування і розгрупування об’єктів. Виділення об’єктів в групі. Блокування та розблокування об’єктів
- Операції компонування і комбінування об’єктів
- Вирівнювання об’єктів
- Невидимі об’єкти
- Видалення об’єктів
- Підготовка зображень для розміщення на сайтах
- Підготовка макетів для верстки сайтів
- Допоміжні засоби для точного малювання
- Атрибути відображення об’єкта. Лінійки. Одиниці виміру шкали лінійок
- Напрямні. Створення напрямних. Переміщення і поворот направляючих. Видалення напрямних. «Розумні» направляючі. Створення направляючої з об’єкта
- Малювання ліній
- Типи кистей. Робота з китицями. Бібліотека кистей
- Інструмент Безьє. Структура кривої і контуру фігури. Виділення, редагування переміщення вузлів. Редагування кривої і контуру фігури
- Контроль параметрів об’єктів, зменшення кількості вузлів
- Поняття шару. Створення нового шару. Робота з палітрою “Layers». Використання шарів для блокування частин малюнка
- Типи масок. Створення масок. Додавання об’єктів до групи маскування. Створення маски за допомогою палітри «Layers». Скасування маскування
- Маски непрозорості. Створення та редагування маски непрозорості
- Робота з текстом
- Текст і його параметри. Шрифт і його атрибути. Інструменти і палітри для роботи з текстом
- Імпорт тексту з інших додатків
- Трансформація і конвертувати текстові елементів
- Розміщення тексту вздовж кривої. редагування кривої
- Перетворення текстових символів в набір кривих
- Художнє оформлення текстових елементів. Створення тіней. Неоновий ефект
- Ефекти і їх відмінність від фільтрів
- Операції з растровими зображеннями. Розміщення растрового зображення в документі. Особливості роботи з растровими зображеннями
- Трансформація растрових зображень. Спотворення растрових зображень
- Перетворення растрових зображень в векторні. Перетворення векторних зображень в растрові
- Палітра «Links»
- Обрізання растрових зображень
- Експорт документів у формати для Web і їх збереження. Формат JPEG. Формат GIF. Формат PNG. Формат SVG. Діалогове вікно Save for Web
- Вильоти. Внутрішні відступи. Перевірка кольору. Композитний чорний. Особливості підготовки файлів для цифрової і офсетного друку
- Робота з друкарнею. Основні вимоги друкарень. Що уточнювати у друкаря
- Відправка вихідного файлу. Підготовка макета для передачі
- Інтерфейс і основні налаштування
- Фрейм і сітка
- Базові фігури
- Інструмент перо, вчимося працювати з кривими Безьє
- Групування і упорядкування шарів
- Робота з зображеннями
- Boolean Groups і Маски
- Вирівнювання і відступи
- Auto Layout
- Робота з кольором і різними типами заливки
- Ефекти
- Дизайн-система: стилі кольору, стилі тексту, компоненти
- Корисні плагіни
- Як лінкувати. Створюємо клікабельний прототип
- Overflow Behavior
- Як поділитися проектом Figma
- Робота дизайнером: як почати. Портфоліо. Швидкість роботи. У чому себе спробувати. Професійні ресурси для дизайнерів
- Авторські права. Робота зі стоками

Графічний дизайнер, ретушер
Досвід роботи дизайнером 9+ років. Працював у компаніях Digital Chain Agency, Upwork, Ekvel, Kyiv Smart City initiative, «Київгаз»

Графічний дизайнер, веб-дизайнер
Досвід роботи дизайнером - 5 років. Юлія працювала в компаніях "BYM Development LLC", "Prime LTD", "Netology Group". Також працює викладачем графічного і веб-дизайну в компанії "IT Pointer".
Технічні навички: Landing Page Design; Webdesign (Flat, Material Design & Apple), Adaptive Webdesign, design prototypes, UI / UX архітектура; Creation of printing, logos, brand style, presentations. Інструменти: Adobe Photoshop 9/10, Illustrator 8/10, InDesign 7/10; Figma 8/10, Tilda 9/10.
- Навчання в форматі перегляду стріму або запису занять
- Особистий кабінет з доступом до матеріалів курсу
- Допомога ментора курсу
- Актуальну програму навчання