2-3 грудня відбудеться дводенний інтенсив про використання інноваційних технологій в сфері аналітики, big data, data science і machine learning для e-commerce бізнесів – Data driven marketing for e-commerce.
Серед спікерів інтенсиву – провідні e- commerce фахівці і IT-фахівці з Deloitte, METRO Cash & Carry, Netpeak, Promodo, Septa і інших компаній, які поділяться власним досвідом і кейсами використання даних в маркетингу.
Для кого цей інтенсив?
- Для власників і топ-менеджерів онлайн-бізнесів, які хочуть використовувати інновації, що приносять прибуток.
- Для маркетологів, які хочуть глибше розібратися в data-driven маркетингу.
- Для аналітиків та data scientist, які хочуть навчитися краще працювати з маркетинговими даними і онлайн-бізнесом.
Що буде на інтенсиві?
- Навчання data-driven маркетингу від фахівців з українських і міжнародних компаній: Deloitte, METRO Cash & Carry, Цитрус, Netpeak, Promodo, Septa і інших компаній.
- 2 майстер-класу: по професійної візуалізації даних і по data science алгоритмам для маркетингу.
- Ви самостійно будете візуалізувати дані і створювати data science алгоритми.
- Ніяких специфічних знань з програмування не потрібні. Все, що потрібно, ви вивчите прямо на курсі.
- Кейси лідерів ринку.
Більше інформації на сайті.