811x391-300x145 Data driven marketing for e-commerce

2-3 грудня відбудеться дводенний інтенсив про використання інноваційних технологій в сфері аналітики, big data, data science і machine learning для e-commerce бізнесів – Data driven marketing for e-commerce.

 

Серед спікерів інтенсиву – провідні e- commerce фахівці і IT-фахівці з Deloitte, METRO Cash & Carry, Netpeak, Promodo, Septa і інших компаній, які поділяться власним досвідом і кейсами використання даних в маркетингу.

 

Для кого цей інтенсив?

  • Для власників і топ-менеджерів онлайн-бізнесів, які хочуть використовувати інновації, що приносять прибуток.
  • Для маркетологів, які хочуть глибше розібратися в data-driven маркетингу.
  • Для аналітиків та data scientist, які хочуть навчитися краще працювати з маркетинговими даними і онлайн-бізнесом.

 

Що буде на інтенсиві?

  • Навчання data-driven маркетингу від фахівців з українських і міжнародних компаній: Deloitte, METRO Cash & Carry, Цитрус, Netpeak, Promodo, Septa і інших компаній.
  • 2 майстер-класу: по професійної візуалізації даних і по data science алгоритмам для маркетингу.
  • Ви самостійно будете візуалізувати дані і створювати data science алгоритми.
  • Ніяких специфічних знань з програмування не потрібні. Все, що потрібно, ви вивчите прямо на курсі.
  • Кейси лідерів ринку.

 

 

Більше інформації на сайті.