- This event has passed.
Маркетинг: молитва за конверсії
Подія Navigation
Буває, приходять думки, що маркетингу компанії нічим крім молитви вже не допомогти. Якщо і так, то не поспішайте купувати свічки і йти до церкви. Краще дочекайтеся 18 жовтня й приходьте в DataHub на івент для маркетологів, піарників і технічних фахівців. Хоча і до церкви теж сходити можна.
На «Молитві за конверсії» спікери піднімуть різні теми зі світу маркетингу та PR:
- як знайти точки росту маркетингу в компанії;
- що робити, якщо ви стали жертвою чорного PR;
- чим відрізняється маркетинг в месенджерах від спаму і багато іншого.
Програма та спікери
«Маркетинг в месенджерах»
- Що таке «колгосп-маркетинг» і як він «вбиває» конверсію
- Поведінка месенджер-підписника та конвертація в купівлю
- LTV «Як бізнесу перетворити підписника, що купує за $1 в клієнта на $1000»
«SERM — репутаційні війни»
- Що робити, якщо ви стали жертвою чорного PR
- Як не погіршити становище
- 10 способів прибрати негатив з пошукової видачі
«Юзабіліті-тестування. Вибір для вашого бізнесу»
- Маркетинг, від якого ваш бізнес «злетить»
- Що робити, якщо ваш сайт не конвертує відвідувачів у клієнтів
- Як знайти нові «зони росту» вашого продукту
- Як перевірити ідею до початку реалізації
Ціна
Early birds — 200 грн. (до 23.09 включно)
Sleepy Owls — 300 грн. (с 24.09)
Локация, дата и время
DataHub, ул. Вадима Гетьмана 1Б, 18 октября, 18:00