spinner-it
Loading Події

« Всі Заходи

  • This event has passed.

Machine Learning for Data-Driven Marketing. Як перетворити ML в потужний буст для e-commerce?

940_ml_ukr Machine Learning for Data-Driven Marketing. Як перетворити ML в потужний буст для e-commerce?
26.06.2018 / 16:00
DataArt (Бехтерівський пров., 14 Е, 6-й пов.)
300 грн. - 350 грн.
Купити квиток →

Купуючи що-небудь в інтернеті, реєструючись на сайті, заповнюючи анкету або оформляючи карту магазину, покупці дають нам величезну кількість потрібної інформації про себе. Починаючи від статі та віку і закінчуючи щомісячним рівнем доходу – коли мова йде про e-commerce і мільйонних продажах, дрібниць не існує.

 

26 червня на Machine Learning for Data-Driven Marketing ви довідаєтеся не тільки як впоратися з цим потоком інформації, а ще й отримувати від нього корисні властивості! Сьогодні e-commerce-проекти або використовують data-driven маркетинг, або ковтають пил в конкурентній гонці, третього не існує. На заході ви навчитеся завжди бути попереду пелотону і задавати темп ринку e-commerce.

 

Кому це треба знати? Всім, хто стикається з великими даними, маркетингом і інтернет-продажами.

 

Але особливо:

  • керівникам і фахівцям e-commerce-проектів з обсягами залучення клієнтів від 10,000/місяць;
  • data scientists, які працюють з маркетинговими завданнями;
  • маркетерам, які шукають способи прогнозувати ефективність розміщення бюджетів;
  • керівникам департаментів маркетингу, що бажають імплементувати підходи, які спираються на дані.

 

Будуть розкриті наступні теми:

  • Сфери застосування Machine Learning в маркетингу. Завдання, які ми вирішуємо для маркетингового підрозділу e-commerce на прикладі найбільшого в світі онлайн-магазину комісійного одягу.
  • Payback optimization за допомогою прогнозування маркетингових метрик і розрахунок періоду окупності каналу продажів або групи рекламних оголошень.
  • Attribution analysis – зіставлення клієнтів і каналів продажів. Поліпшення точності атрибуції за допомогою ML.
  • Прогнозування коефіцієнта конверсії (conversion rate prediction)
  • Прогнозування LTV клієнта (LTV prediction)
  • Як deep learning змінює маркетинг.

940_ml_spiker_ukr Machine Learning for Data-Driven Marketing. Як перетворити ML в потужний буст для e-commerce?

Спікер

Тетяна Торовець – більше 7 років досвіду в Data Science. Брала участь в реалізації успішних міжнародних fintech-проектів, що спираються на дані. Реальний досвід застосування машинного навчання в маркетингу для найбільшого в світі онлайн-магазину комісійної одягу.

 

За допомогою Machine Learning ваші клієнти самі розкажуть, як їм краще продавати!

 

Ціна квитків:

Early birds (до 17.06) – 300 грн.

Sleepy owls (після 17.06) – 350 грн.

Підпишись на розсилку ITEA

Дізнавайся про нові акції та знижки, вакансії компанії, події та багато іншого.

У зв'язку з карантином всі наші курси читаються у online-форматі.