spinner-it

Курс UX Design

Старт навчання
Старт курсу запитуйте в адміністрації
42 год. по 2-3 рази на тиждень

Опис курсу

Курс навчить тебе визначати цілі та ролі UX-дизайнера, досліджувати та аналізувати поведінкові реакції на стиль оформлення вебсайту, а також правильно сегментувати аудиторію, беручи до уваги ключові бізнес-цілі.

В процесі навчання ти будеш практикуватися вибудовувати правильну інформаційну архітектуру, керувати рішеннями та впливати на їх ефективність.

Після курсу Ви зможете:

  • Правильно керувати юзабіліті сайту та розумітися на психологічних аспектах продуктивного дизайну
  • Розробляти красиві продукти, що задовольняють цілі та потреби бізнесу та користувачів
  • Проводити тестування та формулювати гіпотези, що підвищують ефективність працюючих проектів

Програма курсу:


1. Вступ до UX (User Experience)

  • Етапи розробки продукту
  • Поняття UX/UI/GUI
  • Поняття Human-Centered Design
  • Емпатія в дизайні
  • Поняття Usability

2. Введення до проекту

  • Інструменти досліджень та збору інформації
  • Аналіз бізнесу та конкурентів
  • Брифінг
  • Визначення цілей та задач проекту

3. Дослідження цільової аудиторії, її потреб

  • Види UX-досліджень
  • Визначення та сегментування ЦА
  • Визначення проблем ЦА та їх рішення
  • Визначення та опис персон
  • Користувацькі історії (User Story) та візуалізація (StoryBoard)

4. Формування структури проекту

  • Customer Journey Map, User Flow
  • Сценарії використання (User Scenarios)
  • Інформаційна архітектура
  • Розробка функціональної карти в програмі XMind
  • Інструменти реалізації

5. Елементи інтерфейсу Web/Mobile

  • Навігація
  • Елементи форм та їх стану
  • Інформаційні елементи
  • Мультимедіа
  • Іконки

6. Типографіка в контексті SEO

  • Заголовки та їх використання
  • Елементи типографіки

7. Модульні сітки та адаптивність 

  • 12 стовпчикова сітка Bootstrap
  • Mobile First / Desktop First підходи
  • Мобільні сайти
  • Адаптивні сайти

8. Інструменти просування проекту

  • Основи пошукової оптимізації (SEO)
  • Просування в соціальних мережах (SMM)
  • Контекстна реклама

9. Usability & Accessibility

  • Доступність продукту для всіх
  • Закони та принципи Usability

10. Види та підходи прототипування

  • Скетчі
  • Варфрейми
  • Мокапи
  • Інтерактивні прототипи

11. Тестування інтерфейсу

  • Кількісні дослідження
  • Складання сценаріїв для тестування
  • Підбір цільової аудиторії
  • Ведення тестування
  • Виправлення помилок згідно отриманим даним

12. Інструменти для прототипування

  • Marvel
  • Invision
  • Axure

13. Вивчення програми Axure.

  • Віджети
  • Динамічні панелі
  • Майстри
  • Змінні
  • Віджет Repeater

14. Інструменти аналітики

  • Google Analytics
  • Hotjar

15. Підвищення ефективності проекту після запуску

  • Складання гіпотез на основі зібраних даних
  • Впровадження та відстежування змін

Мінімальні вимоги:

  • Наявність власного ноутбуку для занять в аудиторіях
  • Базове володіння Adobe Photoshop / Illustrator / Sketch Design Fundamental

Лектори:

Ганна Бронфайн (дизайнер інтерфейсів, фрілансер)


* Примітка: зазначені знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Знижка застосовується тільки до нових заявок та при умові повної оплати курсу. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!

У зв'язку з карантином всі наші курси читаються у online-форматі.