Опис курсу:

Якщо мови програмування, інструменти, фреймворки та технології дозволяють програмісту писати код і творити, тобто працювати, то методології розробки, і підходи до розробки дозволяють організувати його роботу і зробити її максимально ефективною. Тому, якщо програміст хоче стати справжнім професіоналом, то він просто зобов'язаний як мінімум знати своє місце в процесі розробки на застосовуваних методологіях, підходах та практиках. На сьогоднішній день Agile-підходи до розробки програмного забезпечення, поступово займають переважне положення. Методології розробки в колекції Agile доводять свою ефективність кожен день. Більшість сучасних проектів у світі розробки додатків будують свої процеси з Agile. Саме для базового навчання Agile підходам, практикам і методологіям призначений цей курс. Ви отримаєте теоретичні та практичні знання про гнучку методологію програмного забезпечення - екстремальне програмування (XP), про Kanban-методи управління проектами, але основний акцент зроблений на Scrum фреймворку як домінуючий на ринку.

Після вивчення курсу Ви зможете:

  • Розуміти, що таке Agile, його філософію, особливості
  • Активно застосовувати на практиці підходи до розробки Екстремальне Програмування (XP), Kanban
  • Знайти своє місце в процесах Scrum
  • Побудувати ефективний процес розробки або поліпшити його у своїй команді/проекті, застосовуючи Scrum

Програма курсу:

  • Основи Agile
    • Що таке Agile?
    • Чому Agile?
    • Agile маніфесту
    • Принципи Agile
    • Різні види Agile
  • Методологія розробки Extreme Programming (XP)
    • Що таке XP?
    • Практики XP
    • Робочий процес в XP
  • Метод розробки Kanban
    • Що таке Kanban?
    • Практики Kanban
    • Kanban дошка
    • Робочий процес в Kanban
  • Методологія управління проектами Scrum
    • Що таке Scrum?
    • Чому Scrum?
    • Scrum цінності
    • Scrum структура & процеси
    • Scrum ролі
    • Scrum мітинги
    • Scrum артефакти
  • Роль: команда розробки
    • Scrum команда: особливості, обов’язки, розмір, склад
    • Фази розвитку команди
    • Становлення команди
    • Взаємодія з Product Owner-ом і Scrum Master-ом
  • Роль: Product Owner
    • Хто такий Product Owner і навіщо він потрібен?
    • Product Owner: обов’язки, сфера відповідальності, особливості
    • Хто може бути Product Owner-ом?
    • Взаємодія з командою розробки і Scrum Master-ом
  • Роль: Scrum Master
    • Хто такий Scrum Master і навіщо він потрібен?
    • Scrum Master: обов’язки, особливості, сфера відповідальності
    • Яким повинен бути ідеальний Scrum Master?
    • Взаємодія з командою розробки і Product Owner-ом
  • Підпишіть «договір»!
    • Угода про те, як працює команда. Чому це важливо?
    • Домовтеся про все: як проводити мітинги, про правила комунікації, про стандарти розробки
    • Визначте Definition of Ready (DoR), Definition of Done (DoD) (як це зробити?)
  • Product & Sprint Backlog
    • Вимоги до Product Backlog-у
    • Яким повинен бути і яким не повинен бути Product Backlog
    • Як вести, де і як зберігати Product Backlog
    • Вимоги до Sprint Backlog-у
    • Яким повинен бути і яким не повинен бути Sprint Backlog
    • Як вести, де і як зберігати Sprint Backlog
  • User Story
    • Що таке User Story?
    • User Story: структура, обсяг, формат (ХТО, ЩО, ЧОМУ), прийом і тестування
    • Якою повинна бути гарна User Story?
  • Sprint Scrum-е
    • Що таке Sprint?
    • Структура Sprint-а
    • Sprint планування, щоденний Scrum мітинг, демонстрація (Sprint Review), ретроспектива
  • Планування в Scrum
    • Що таке планування і навіщо воно потрібно?
    • Що таке оцінювання?
    • Різні види оцінювання: T-Short метод, ряд Фібоначчі, Animal Points та інші
    • Як планувати? Інтуїтивне планування, планування, засноване на продуктивності, покер планування
    • Release планування
    • Sprint планування
    • Підказки Scrum Master
  • Щоденний Scrum мітинг
    • Що таке щоденний Scrum мітинг? Чому це важливо?
    • Як проводити щоденний Scrum мітинг правильно і максимально ефективно?
    • Як відслідковувати прогрес команди?
    • Burn Up &Burn Down діаграми та інші інструменти
    • Підказки Scrum Master-у
  • Демонстрація (Sprint Review)
    • Що таке Demo? Чому це важливо?
    • Demo: цілі, підготовка, учасники, коли проводити
    • Як проводити і як організувати Demo?
    • Що робити після Demo?
  • Ретроспектива
    • Що таке ретроспектива? Чому вона така важлива?
    • Ретроспектива: цілі, учасники, підготовка, коли проводити
    • Як організувати і проводити ефективну ретроспективу? Різні способи і підходи
    • Що робити після ретроспективи?
    • Підказки Scrum Master-у
  • Контроль і звітність
    • Щоденний, Sprint і Release зворотний зв’язок
    • Звітність
    • Як організувати і де зберігати проектну, адміністративну документацію?
  • Ще раз про Scrum
    • Scrum масштабованість
    • Що таке «Scrum of Scrum» і «Scrum of Scrum of Scrum»?
    • Розподілені команди в Scrum
    • Підводимо підсумки

Мінімальні вимоги:

  •  Базові знання про методології, методи, способи розробки програмного забезпечення.

* Вказані знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!