Опис курсу:

Якщо мови програмування, інструменти, фреймворки та технології дозволяють програмісту писати код і творити, тобто працювати, то методології розробки, і підходи до розробки дозволяють організувати його роботу і зробити її максимально ефективною. Тому, якщо програміст хоче стати справжнім професіоналом, то він просто зобов'язаний як мінімум знати своє місце в процесі розробки на застосовуваних методологіях, підходах та практиках. На сьогоднішній день Agile-підходи до розробки програмного забезпечення, поступово займають переважне положення. Методології розробки в колекції Agile доводять свою ефективність кожен день. Більшість сучасних проектів у світі розробки додатків будують свої процеси з Agile. Саме для базового навчання Agile підходам, практикам і методологіям призначений цей курс. Ви отримаєте теоретичні та практичні знання про гнучку методологію програмного забезпечення - екстремальне програмування (XP), про Kanban-методи управління проектами, але основний акцент зроблений на Scrum фреймворку як домінуючий на ринку.

Після вивчення курсу Ви зможете:

  • Розуміти, що таке Agile, його філософію, особливості
  • Активно застосовувати на практиці підходи до розробки Екстремальне Програмування (XP), Kanban
  • Знайти своє місце в процесах Scrum
  • Побудувати ефективний процес розробки або поліпшити його у своїй команді/проекті, застосовуючи Scrum

Програма курсу:

  • Урок 1
    • Знайомство, техніка Tribes
      • Waterfall
      • Основи Agile
      • Що таке Agile?
      • Agile-маніфест
      • Agile-принципи
      • Agile-імплементації
      • Огляд Scrum Framework
      • Основні принципи
    • Скрам-команда
      • Фази розвитку команди
      • Власник продукту: навіщо він потрібен, обов'язки, сфера відповідальності, особливості. Хто може бути власником продукту
      • Команда розробки: особливості, обов'язки, розмір, склад
      • Скрам-майстер: навіщо він потрібен, обов'язки, особливості, сфера відповідальності
      • Яким повинен бути Scrum Master
      • Взаємодія між ролями
      • Менеджер проекту
  • Урок 2
    • Скрам-зустрічі (мітинги)
    • Планування спринту і як правильно його проводити
    • Daily Scrum. Чому це важливо?
    • Огляд спринту
    • Ретроспектива спринту
    • PBR
    • Інші зустрічі
    • Підказки Scrum Master`у
  • Урок 3
    • Артефакти скрам і призначені для користувача історії
    • Користувацькі історії
    • Структура, обсяг, формат, прийом і тестування
    • Product Backlog. Вимоги до нього. Яким повинен бути і яким не повинен бути
    • Sprint Backlog. Вимоги до нього. Яким повинен бути і яким не повинен бути Sprint Backlog
    • Increment
    • Kanban Board
    • Вurn-down and чарт Burn-up
  • Урок 4
    • Планування
    • Що таке планування і навіщо воно потрібне?
    • Що таке оцінювання?
    • Види оцінювання: метод T-Short, ряд Фібоначчі, Animal Points і інші
    • Планування релізів
    • Планування портфоліо
    • Інші види планування
  • Урок 5
    • Модуль фасилітації
    • Техніки донести інформацію
    • Техніки зібрати інформацію
    • Техніки прийняття рішень
  • Урок 6
    • Інтерактивний модуль
    • Build Your Own Scrum
    • Сесія питань і відповідей

Мінімальні вимоги:

  •  Базові знання про методології, методи, способи розробки програмного забезпечення

* Вказані знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!