Опис курсу:

У цьому віці діти вже готові до великого об’єму знань та вміють краще концентруватися на певній задачі чи об’єкті. Так чому б не направити цю готовність та концентрацію в потрібному напрямку? Цей курс допоможе розвинути логічне та просторове мислення, поліпшити аналітичні та математичні здібності, а також використовувати допитливість в правильному ключі. Програма навчання побудована таким чином, щоб діти не втратили інтерес до навчання та не втомлювались від потоку інформації, а навпаки, засвоювали новий матеріал та отримували знання з “палаючими” очима та посмішкою на обличчі.

Після вивчення курсу Ви зможете:

  • Будувати асоціативні ланцюги між малюнками та реченнями
  • Систематизувати та класифікувати поняття по різним ознакам
  • Правильно використовувати синоніми, антоніми, омоніми, омографи та багатозначність слів у своєму мовленні
  • Швидко переходити з однієї теми розмови (ідеї) на іншу, не втрачаючи  сенсового навантаження
  • Вирішувати логічні, арифметичні задачі, а також приклади з вибіркою

Програма курсу:

  • Спостережливість. Розвиток невербального логічного мислення
    • Тема 1. Перцептивні здібності. Схематичне мислення. Знаходження двох однакових малюнків
      • Способи символічного представлення тексту
      • Читання слів за «заданим маршрутом»
    • Тема 2. Подібність у суттєвому. «Зайва» фігура. Закономірності на невербальному рівні. Серед намальованих символів знайти один «зайвий», об’єднавши інші символи в один клас за якоюсь суттєвою ознакою
      • Визначення наступної фігури за заданим правилом
    • Тема 3. Мислення за аналогією. Асоціативне мислення на невербальному рівні. Побудова асоціативних ланцюжків. Побудова малюнка за аналогією до заданої пари малюнків.
      • Побудова асоціативних ланцюжків між малюнками
  • Мовлення та мислення. Логічне мислення
    • Тема 4. Виділення суттєвого. Антоніми. Синоніми. Виявлення суттєвих та несуттєвих ознак певного поняття, предмета, явища
      • Знаходження антонімів
      • Пошук синонімів для окремих слів і цілих виразів
    • Тема 5. Узагальнення. Класифікація. Виключення понять. Що «зайве»? Пошук узагальнювального (родового) поняття до кожного із двох даних понять.
      • Розвиток уміння систематизувати, класифікувати за різноманітними ознаками, добирати назви, аргументувати вибір
      • Пошук «зайвого» слова за певною ознакою
    • Тема 6. Мовні аналогії. Ускладнені аналогії. Підбір слова за аналогією до заданої пари слів
      • «Ускладнені» аналогії як метод для розвитку логіки мислення, здатності до абстрагування та вміння робити смислові переноси
    • Тема 7. Омоніми. Омографи. Багатозначність слів
      • Вправи на підбір омонімів та омографів
  • Мовлення та мислення. Евристичне мислення
    • Тема 8. Інтелектуальний тренінг. Підвищення інтелектуального рівня, загальної обізнаності, швидкості та гнучкості мислення, збагачення словникового запасу, розвиток здатності до швидкого переключення на іншу ідею. Мовні головоломки
      • Анаграми
      • Дзеркальні анаграми
      • Метаграми
      • Метаграми з «сідлом»
      • Паліндроми.
      • Шифрограми
      • Криптограми
      • Ребуси
      • Загадки
    • Тема 9. Асоціативне мислення як складова творчості. Підбір асоціативного слова до трьох заданих слів
      • Асоціативні загадки
    • Тема 10. Збагачення та вдосконалення мовлення. Переносне значення виразів. Поняття про переносне значення слів. Розуміння переносного значення крилатих виразів
      • Образні порівняння
      • Приказки та прислів’я
      • Ідіоми та фразеологізми
      • Розвиток дотепності, почуття гумору
  • Мислення в математиці. Логічне мислення
    • Тема 11. Інтервали та проміжки. Віддалі. Поняття інтервалу. Порівняння кількості об’єктів та кількості інтервалів між ними. Різниця при розміщенні об’єктів на колі та на прямій
      • Задачі з календаря. Задачі з годинником. Ознайомлення з календарем: кількість місяців у році, днів у місяці, кількість днів між двома датами тощо. Найпростіші задачі з годинником: розуміння термінології, принципу формування післяобідніх годин
    • Тема 12. Аналіз та синтез на базі математичного матеріалу. Арифметичні задачі. Застосування математичних методів та прийомів при розв’язуванні арифметичних задач: розв’язування з кінця, знаходження спільної частини двох множин тощо
      • Метод підбору. Розв’язування задач методом підбору
      • Перетин та доповнення множин
      • Задачі на частини
    • Тема 13. Властивості чисел
      • Закономірності числових послідовностей
      • Відновлення чисел
      • Числові закономірності
      • Принцип аналогії
    • Тема 14. Розвиток геометричного мислення. Відрізки. Точки на відрізку
      • Поняття «вправо», «вліво»
      • Перетин фігур. Спільна частина
      • Поділ фігур на частини
      • Завдання на інтуїтивне відчуття периметра і площі
      • Малюнок одним розчерком
    • Тема 15. Розвиток логічного мислення. Порівняння за величиною
      • Таблички істинності
      • Переплутані написи та хибні твердження
      • Метод виключення, твердження від супротивного
    • Тема 16. Комбінаторика. Основна ідея теми: пошук правильної системи перебору можливих варіантів
    • Тема 17. Задачі про «чорну скриньку». Прогнозування необхідної кількості вибірки
      • Випадок найнесприятливішої вибірки
  • Мислення в математиці. Евристичне мислення
    • Тема 18. Розвиток евристичного мислення. «Сірникові задачі»
      • Головоломки на шахівниці
      • Евристичні задачі
      • Числові головоломки
      • Кольорова арифметика
      • Цифрові головоломки «судоку»
      • Розвивальні ігри: «15 олівців», «Крапочки», «Дятли та ворони»
      • Просторова уява. Увага. Гумор
    • Тема 19. Розвиток просторової уяви. Побудова фігур за їх частинами
      • Проекції
      • «Танграм»
    • Тема 20. Тренінг уваги. Веселі вправи на увагу
      • Вибірковість уваги
      • Довільна увага
    • Тема 21. Жартівливі задачі, які розвивають кмітливість та увагу
      • Веселі задачі

Мінімальні вимоги:

  • Правильно, свідомо, плавно читати цілими словами
  • Називати числа в межах 100, читати та записувати двоцифрові числа
  • Знати способи додавання і віднімання в межах 20 з переходом через десяток
  • Виконувати усно і письмово додавання і віднімання в межах 100
  • Знати напам’ять таблиці множення і ділення чисел 2, 3, 4, 5
  • Розрізняти геометричні фігури та знати види кутів
  • Знати одиниці довжини, маси, вартості

* Вказані знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!