Опис курсу:

У цьому віці дитину дуже важливо правильно підготувати до нових знань та привити любов до навчання. А хіба можна отримувати задоволення від навчання, сидячи на шкільних скрипучих стільцях? Цей курс допоможе виробити у дитину звичку постійно поліпшувати свої навички та направляти енергію у потрібному напрямку. Ви більше не будете умовляти своє маленьке чадо сісти за уроки та виконувати домашні завдання, дитина буде сама тягнутися до підручників та квапитися назустріч цікавому та пізнавальному. А все завдяки ретельно розробленій методиці навчання, уважним педагогам, грайливому формату подання матеріалу та незвичайному підходу до виконання вправ.

Після вивчення курсу Ви зможете:

  • Швидко знаходити відмінності на картинках, помилки на малюнках та варіанти рішення задач
  • Використовувати аналогію при висловлюванні своїх думок та роботі з малюнками
  • Правильно підбирати слова під час розмови
  • Тлумачити фразеологізми, приказки та нескладні літературні обороти
  • Вирішувати кросворди, чайнворди. анаграми та інші мовні головоломки
  • Вирішувати задачі на числа, твердження та докази

Програма курсу:

  • Розвиток просторової уяви та орієнтації
    • Тема 1. Розвиток перцептивних здібностей. Вправи на спостережливість та увагу
      • Помилки на малюнках
      • Кількість предметів
      • Відмінність, подібність
  • Розвиток невербального логічного мислення
    • Тема 2. Логіка малюнків
      • Узагальнення
      • Класифікація
      • Порівняння та аналіз
    • Тема 3. Подібності в суттєвому. Що «зайве»? Символьний рівень
      • Визначення «зайвого» символу за певною ознакою
      • Визначення «зайвого» символу за певною ознакою
    • Тема 4. Закономірності
      • Знаходження закономірності побудови фігур
      • Закриті тести – вибір правильної відповіді серед кількох запропонованих
    • Тема 5. Мислення за аналогією. Невербальні аналогії
      • Побудова малюнка за аналогією до заданої пари малюнків
      • Побудова слова з букв за заданим правилом
    • Тема 6. Наочно- схематичне мислення
      • Читання схем
      • Рух за вказаним маршрутом
      • Читання слів за вказаним маршрутом
  • Мова та мислення. Розвиток вербального (словесного) логічного мислення
    • Тема 7. Антоніми. Виділення суттєвих ознак. Узагальнення на вербальному рівні
      • Пошук слів-антонімів
      • Пошук найбільш суттєвих ознак різних об’єктів
      • Підбір узагальнювального слова
    • Тема 8. Подібність за суттєвою ознакою. Що «зайве»? Вибір «зайвого» слова за суттєвою
      • Нетрадиційне виділення «зайвого»
    • Тема 9. Класифікація. Точність формулювань. Класифікація предметів за різноманітними ознаками
      • Розподіл слів на два задані класи
      • Аргументація вибору
      • Вироблення навичок точного формулювання
    • Тема 10. Вербальні аналогії. Підбір слова за аналогією до заданої пари слів
    • Тема 11. Прислів’я та приказки. Фразеологізми. Народні прикмети.
      • Вправи на засвоєння та тлумачення приказок
      • Вправи на засвоєння та тлумачення фразеологізмів
  • Евристичне мислення
    • Тема 12. Гнучкість мислення. Читання шифрограм. Кодування. Поняття про шифрування, читання шифрограм
      • Різні способи кодування та розкодовування інформації
      • Розкодовування слів та речень за даним числовим або символьним кодом
    • Тема 13. Інтелектуальний мовний тренінг. Підвищення рівня обізнаності. Мовні головоломки. Анаграми. Метаграми. Монограми. Відновлення пропущених літер
      • Побудова слів за вказаними складами
      • Відгадування складів, які є кінцем першого заданого слова і початком другого
      • Дзеркальні відбиття
      • Горизонтальна симетрія
      • Мовні головоломки з використанням принципу симетрії
      • Читання анаграм, як один із способів пришвидшення техніки читання
      • Ускладнений варіант завдання з анаграмами
      • Анаграми – приказки
      • Метаграми (перехід від слова до слова за допомогою зміни лише однієї літери при кожному кроці)
      • Монограми
      • Нестандартні кросворди
      • Чайнворди
    • Тема 14. Асоціативне мислення. Загадки. Пошук асоціативного слова до заданої групи слів
      • Асоціативні загадки та загадки звичайні
    • Тема 15. Ребуси. Розгадування буквених, буквено-числових ребусів та ребусів у малюнках
    • Тема 16. Тренінг евристичного мислення. Евристичні задачі
      • Нестандартна арифметика
      • Задачі з сірниками
      • Жартівливі задачі
  • Розвиток мислення на основі математичного матеріалу
    • Тема 17. Задачі геометричного змісту. Формування просторової уяви. Геометричні фігури та їх класифікація
      • Геометричні фігури та їх класифікація
      • Побудова та підрахунок кількості різних геометричних фігур
      • Відрізки, прямі, фігури та їх взаємне розташування
      • Відрізки, прямі, фігури та їх взаємне розташування
      • Формування просторової уяви
      • Малюнок одним розчерком
    • Тема 18. Аналіз та синтез на базі математичного матеріалу. Проміжки та інтервали
      • Проміжки та інтервали
      • Метод підбору
      • Метод підбору
      • Арифметичні задачі
      • Пропорції
    • Тема 19. Властивості чисел та їх порівняння. Числові задачі
      • Відновлення чисел
    • Тема 20. Закономірності числових послідовностей. Продовження побудови числового чи буквено-числового ряду
      • Продовження побудови числового чи буквено-числового ряду
    • Тема 21. Комбінаторика. Найпростіші комбінаторні задачі. Перестановки.
      • Розміщення
    • Тема 22. Логічне мислення на вербальному рівні. Задачі на порівняння та розташування
      • Задачі на порівняння та розташування
      • Задачі на перетин множин
      • Таблички істинності як метод розв’язування логічних задач
      • Метод вилучення
      • Метод вилучення
      • Переплутані написи
      • Хибні твердження
      • Найпростіші доведення
    • Тема 23. Задачі на планування дій. Задачі про «чорну скриньку». Задачі на переливання. Задачі на перевезення
      • Задачі про «чорну скриньку»
  • Просторова уява
    • Тема 24. Розвиток просторової уяви. Гра «Танграм». Побудова фігур за їх частинами
      • Розклад фігури на частини. Ідентифікація вирізаних частин фігури
      • Повороти в просторі об’ємних фігур. Розгортки кубика
      • Відновлення фігури за її розгорткою
      • Корекція уваги
    • Тема 25. Розвиток уваги. Коректурні проби
      • Порядкова лічба фігур та малюнків. Підрахунок кількості цифр у таблиці
      • Розмальовування за правилом

Мінімальні вимоги:

  • Читати доступні тексти правильно, виразно, усвідомлюючи їх зміст
  • Наводити приклади живої та неживої природи
  • Розпізнавати предмети по розміру, кольору
  • Вмісти порівнювати та називати наступне/попереднє число в межах 100
  • Знати одиниці вимірювання маси та одиниці вартості
  • Вміти визначати час по годиннику, порівнювати, додавати та віднімати іменовані числа
  • Вміти вирішувати задачі на 1 та 2 дії

* Вказані знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!