Опис курсу:

Для віку 9-10 років характерна підвищена посидючість та менше розпилення уваги. Дитина стає більш зібраною та вже вміє керувати своєю енергією. Так чому б не використовувати цю енергію з користю для неї? Курс навчить школярів правильно формулювати свої думки, а також допоможе розвинути комунікативні, аналітичні та творчі здібності. Уважні педагоги навчать майстерству побудови стратегій та застосування нестандартного підходу до рішення задач.

Після вивчення курсу Ви зможете:

  • Відгадувати загадки, шаради та швидко вирішувати асоціативні задачі
  • Правильно використовувати літературні обороти в мовленні
  • Коректно висловлютися, використовуючи не лише стандартну лексику, а й збагачену (образні порівняння, прислів’я, приказки, красномовні слова)
  • Вирішувати задачі геометричного змісту
  • Керувати концентрацією уваги з користю для себе

Програма курсу:

  • Мова та мислення
    • Тема 1. Творче вербальне мислення. Асоціативне та евристичне мислення як складова творчості
      • Загадки
      • Шаради
      • Асоціативні загадки
      • Асоціативні ланцюжки
      • Метаграми з «сідлом»
      • Шифрограми
      • Інтелектуальний тренінг
      • Мовні головоломки
    • Тема 2. Логічне вербальне мислення. Антоніми та синоніми
      • Омоніми
      • Омографи
      • Загальна обізнаність
      • Виділення суттєвого
      • Узагальнення
      • Класифікація
      • Виключення понять
      • Що «зайве»?
      • Аналогії
      • Смислові переноси
    • Тема 3. Збагачення та вдосконалення мовлення. Розвиток красномовності
      • Образні порівняння
      • Приказки та прислів’я
  • Мислення в математиці
    • Тема 4. Творче мислення на базі математичного матеріалу
      • Евристичні задачі
      • Числові головоломки
      • Римські числа
      • Сірникові головоломки з римськими числами
      • Задачі з сірниками, евристичні задачі
      • Побудова фігур
      • Задачі геометричного змісту
    • Тема 5. Аналіз та синтез. Математичні задачі з логічним навантаженням
      • Проміжки та інтервали
      • Задачі з календаря
      • Задачі з годинником
      • Послідовності
      • Арифметичні задачі
      • Метод підбору
      • Цілочисельні розв’язки
      • Найменше спільне кратне
      • Задачі на перетин та доповнення множин
      • Круги Ейлера
      • Задачі на частини
      • Дроби
      • Діаграми
      • Задачі на рух
      • Задачі, що розв’язуються з кінця
      • Пропорції
      • Найпростіші доведення
  • Вивчення числових закономірностей. Дедуктивне мислення. Відновлення чисел та їх властивості
    • Тема 6. Закономірності числових послідовностей
      • Удосконалення навичок роботи з числовими послідовностями
    • Тема 7. Паліндроми та їх властивості. Ознайомлення з поняттями
      • Слова – паліндроми
      • Числа – паліндроми
      • Години – паліндроми
      • Дати – паліндроми
      • Фігури – паліндроми
    • Тема 8. Властивості чисел та їх порівняння
      • Способи представлення чисел
  • Мислення на базі геометричного матеріалу
    • Тема 9. Геометричні задачі. Поняття про площу та периметр, поділ площі за планом
      • Поділ фігур на частини
      • Периметр та площа
  • Розвиток логічного мислення
    • Тема 10. Логічне мислення на вербальному рівні. Вміння робити умовиводи
      • Поняття про задачі на розташування, таборування
      • Задачі про родинні зв’язки; переплутані написи
      • Хибні твердження, таблички істинності
      • Метод виключення, «судоку»
  • Комбінаторне мислення
    • Тема 11. Розвиток комбінаторного мислення та вміння робити математичні прогнози
      • Комбінаторика
      • Аналіз можливої вибірки
      • Задачі про «чорну скриньку»
  • Побудова оптимальних стратегій
    • Тема 12. Задачі на планування дій
      • Формування навичок розв’яку задач на планування дій
  • Розвиток просторової уяви то орієнтації. Тренінги на увагу
    • Тема 13. Просторова уява та орієнтація. Розвивання просторової уяви та орієнтації
      • Складання з частин цілого
      • Розгортки
      • Візерунки на серветці
    • Тема 14. Тренінг на увагу. Розвиток різних видів уваги, їх корекція
      • Корекція уваги
      • Переключення уваги
  • Гумор та кмітливість, як елементи творчості. Цікава інформація
    • Тема 15. Гумор та увага. Цікава інформація
      • Поняття про множення у давнину

Мінімальні вимоги:

  • Вміти письмово переказувати текст розповідного змісту обсягом 40-50 слів
  • Виконувати дії над числами в межах 1000
  • Вільно володіти таблицями множення і ділення чисел
  • Вміти розв’язувати рівняння з одним невідомим
  • Вміти знаходити периметр прямокутника та квадрата
  • Вміти будувати коло, зображувати діаметр кола
  • Знати одиниці часу (година, хвилина, секунда), довжини (мм, см, дм, км, ) та маси (г, ц, т)
  • Вміти застосовувати алгоритм письмового множення та ділення на одноцифрове число

* Вказані знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!