Unity3D
Опис курсу
Курс розрахований на людей, вже знайомих з С# як мінімум на середньому рівні, які мають невеликий досвід програмування, а також на молодших Unity3D фахівців.
По завершенню курсу отриманих знань буде достатньо для того щоб влаштуватися Junior+/починаючим Middle фахівцем в будь-яку київську компанію. Після вивчення теоретичної частини студенти будуть розбиті на 2 групи для створення невеликої 2D гри з використанням отриманих знань.
Після курсу Ви зможете:
- Працювати з основними елементами редактору Unity3D
- Самостійно створювати ігровий додаток і розміщувати його в маркеті
- Проходити співбесіди на Junior + Unity3d розробника в провідні ігрові студії Києва
- Правильно структурувати архітектуру гри
Програма курсу:
1. Основи роботи з редактором
- Створення сцени
- знайомство з Inspector
- Game View
- Scene View
- Імпортування зовнішніх ассетів
- Знайомство з основними системами движка: анімація, робота з UI, робота зі звуком, asset store, створення першого скрипта
2. Основи скриптування
- MonoBehaviour
- GameObject
- Вектори
- Математична бібліотека
- Шкала часу
- Корутіни
- Application і менеджмент сцен
3. Робота з бібліотеками .NET
- Робота з жорстким диском
- JSON серіалізація / десеріалізація
- Інші способи серіалізації
- Дженерик контейнери - List і Dictionary, String, Parse,
- Використання out і ref
- Кастування типів, Type і typeof
- Структури і енумератори
- Розширення існуючих класів
4. Вивчаємо редактор
- Вбудований інструментарій для створення призначеного для користувача інтерфейсу
- Event system
- Канвас і три його режими, елементи UI, Layout, Event System
- Перенесення координат з простору Canvas (overlay) в світовий простір, і навпаки
- Layouts, основні налаштування
5. Аудіо та система частинок
- Робота зі звуком, огляд системи частинок
- Audio Listener, AudioSource, AudioClip
- Play and PlayOneShot
- Audio mixer і звукові ефекти
- Що таке частинки. Налаштування системи частинок - emission, lifetime, speed, color, etc.
6. Анімація в 3D, Mecanim
- Вікно Animation, AnimationClip, створення анімації в Юніті
- Імпорт анімації - Model, Rig
- Animator - State
- Transition
- Blend Tree
- Контроль анімації зі скрипта
- AnimationBehaviour, Animation event
- Animation Layer і вага, процедурна анімація з DOTween
7. Фізика і навігація
- Огляд компонентів тривимірної фізики, NavMesh, алгоритми пошуку шляху
- Колайдери, Rigidbody, Joint, Raycast. Взаємодія шарів
- NavMesh - принцип дії, способи застосування
- Запікання навігаційної сітки, створення агента, налаштування off-mesh зв'язків, створення перешкод
- Налаштування вартості шляху
- Взаємодія NavMesh і MechAnim
8. Все про графічні складові ігор
- Джерела світла, Lightmap, матеріали
- Типи джерел світла, їх налаштування - яскравість, тіні
- Запікання світла
- Стандартний шейдер - Albedo, Specular, NormalMap, etc.
- Інші шейдери
- Відображення - Cubemap, baked і realtime reflection probes
9. Основи роботи з 2D
- Робота з Canvas, створення адаптивної верстки, основні UI компоненти і їх властивості
10. Шейдери, розширення редактору
- Базова інформація про структуру та призначення шейдерів, розширення Unity3D своїми інструментами
- Surface і HLSL шейдери
- Продуктивність шейдерів
- Vertex і Fragment
- Модифікація існуючих шейдерів
- Створення базового шейдеру з нуля на Shader Forge
- Custom Editor - модифікація Inspector і Scene View, IMGUI. Gizmos, Handles
11. Мережева взаємодія
- Основи HTTP, TCP
- Бібліотеки для роботи з HTTP, TCP в Unity
- Основи створення мультиплеєрних ігор
12. Основи оптимізації ігор під мобільні пристрої
- Робота з атласами
- Використання пулу об'єктів
- Використання профайлера
13. Ігрові патерни проектування
- Способи сучасного проектування ігрових архітектур
- Dependency Injection
- Entity Component System
- Компонентно-орієнтований підхід до розробки
Мінімальні вимоги:
- Базове володіння C#
- Бажання розробляти ігри або працювати в ігровій індустрії
- Наявність власного ноутбуку для занять в аудиторіях
* Примітка: зазначені знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Знижка застосовується тільки до нових заявок та при умові повної оплати курсу. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!