spinner-it

Курс Unity3D розробка

Unity3D

Старт навчання
Старт курсу запитуйте в адміністрації
42 год. по 2-3 рази на тиждень

Опис курсу

Курс розрахований на людей, вже знайомих з С# як мінімум на середньому рівні, які мають невеликий досвід програмування, а також на молодших Unity3D фахівців.

 

По завершенню курсу отриманих знань буде достатньо для того щоб влаштуватися Junior+/починаючим Middle фахівцем в будь-яку київську компанію. Після вивчення теоретичної частини студенти будуть розбиті на 2 групи для створення невеликої 2D гри з використанням отриманих знань.

Після курсу Ви зможете:

  • Працювати з основними елементами редактору Unity3D
  • Самостійно створювати ігровий додаток і розміщувати його в маркеті
  • Проходити співбесіди на Junior + Unity3d розробника в провідні ігрові студії Києва
  • Правильно структурувати архітектуру гри
Дивитись роботи випускників

Програма курсу:

1. Основи роботи з редактором

  • Створення сцени
  • знайомство з Inspector
  • Game View
  • Scene View
  • Імпортування зовнішніх ассетів
  • Знайомство з основними системами движка: анімація, робота з UI, робота зі звуком, asset store, створення першого скрипта

2. Основи скриптування

  • MonoBehaviour
  • GameObject
  • Вектори
  • Математична бібліотека
  • Шкала часу
  • Корутіни
  • Application і менеджмент сцен

3. Робота з бібліотеками .NET

  • Робота з жорстким диском
  • JSON серіалізація / десеріалізація
  • Інші способи серіалізації
  • Дженерик контейнери - List і Dictionary, String, Parse,
  • Використання out і ref
  • Кастування типів, Type і typeof
  • Структури і енумератори
  • Розширення існуючих класів

4. Вивчаємо редактор

  • Вбудований інструментарій для створення призначеного для користувача інтерфейсу
  • Event system
  • Канвас і три його режими, елементи UI, Layout, Event System
  • Перенесення координат з простору Canvas (overlay) в світовий простір, і навпаки
  • Layouts, основні налаштування

5. Аудіо та система частинок

  • Робота зі звуком, огляд системи частинок
  • Audio Listener, AudioSource, AudioClip
  • Play and PlayOneShot
  • Audio mixer і звукові ефекти
  • Що таке частинки. Налаштування системи частинок - emission, lifetime, speed, color, etc.

6. Анімація в 3D, Mecanim

  • Вікно Animation, AnimationClip, створення анімації в Юніті
  • Імпорт анімації - Model, Rig
  • Animator - State
  • Transition
  • Blend Tree
  • Контроль анімації зі скрипта
  • AnimationBehaviour, Animation event
  • Animation Layer і вага, процедурна анімація з DOTween

7. Фізика і навігація

  • Огляд компонентів тривимірної фізики, NavMesh, алгоритми пошуку шляху
  • Колайдери, Rigidbody, Joint, Raycast. Взаємодія шарів
  • NavMesh - принцип дії, способи застосування
  • Запікання навігаційної сітки, створення агента, налаштування off-mesh зв'язків, створення перешкод
  • Налаштування вартості шляху
  • Взаємодія NavMesh і MechAnim

8. Все про графічні складові ігор

  • Джерела світла, Lightmap, матеріали
  • Типи джерел світла, їх налаштування - яскравість, тіні
  • Запікання світла
  • Стандартний шейдер - Albedo, Specular, NormalMap, etc.
  • Інші шейдери
  • Відображення - Cubemap, baked і realtime reflection probes

9. Основи роботи з 2D

  • Робота з Canvas, створення адаптивної верстки, основні UI компоненти і їх властивості

10. Шейдери, розширення редактору

  • Базова інформація про структуру та призначення шейдерів, розширення Unity3D своїми інструментами
  • Surface і HLSL шейдери
  • Продуктивність шейдерів
  • Vertex і Fragment
  • Модифікація існуючих шейдерів
  • Створення базового шейдеру з нуля на Shader Forge
  • Custom Editor - модифікація Inspector і Scene View, IMGUI. Gizmos, Handles

11. Мережева взаємодія

  • Основи HTTP, TCP
  • Бібліотеки для роботи з HTTP, TCP в Unity
  • Основи створення мультиплеєрних ігор

12. Основи оптимізації ігор під мобільні пристрої

  • Робота з атласами
  • Використання пулу об'єктів
  • Використання профайлера

13. Ігрові патерни проектування

  • Способи сучасного проектування ігрових архітектур
  • Dependency Injection
  • Entity Component System
  • Компонентно-орієнтований підхід до розробки

Мінімальні вимоги:

  • Базове володіння C#
  • Бажання розробляти ігри або працювати в ігровій індустрії
  • Наявність власного ноутбуку для занять в аудиторіях

Для опанування програми вам знадобиться програма Unity версії 2019.4.21. включно з Visual Studio (йде в комплекті). Завантажити її можна за посиланням

 

* Примітка: зазначені знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Знижка застосовується тільки до нових заявок та при умові повної оплати курсу. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!