Опис курсу:

Геймдизайн - програма навчання, спрямована на отримання знань в області ігрової розробки. Геймдизайнери є генераторами ідей для нових ігор, творцями і натхненниками майбутніх шедеврів індустрії комп'ютерних розваг. В ході курсу ви отримаєте базові уявлення про роботу геймдизайнера, освоїте основи розробки ігор і їх структури. Ви навчитеся розуміти логіку створення комп'ютерної гри, дізнаєтеся про користувацький досвід і очікування аудиторіі. В ході курсу ви створите свій власний дизайн-документ.

Після вивчення курсу Ви зможете:

  • Розуміти підходи до створення ігор;
  • Розбиратися в сеттингу, персонажах, ігровій механіці;
  • Враховувати вимоги користувачів при розробці гри;
  • Налаштовувати ігровий процес і баланс;
  • Працювати з командою розробників.

Програма курсу:

Гейм дизайнер працює з папером

  • Визначення поняття геймдизайну як роду діяльності.
  • Навички, якими повинен володіти геймдизайнер.
  • Що робить гейм дизайнер. Визначення досвіду, створюваного геймдизайнером
Що таке гра?
  • Що таке ігри. Чим ігри відрізняються від іграшок.
  • Фан - що це.
  • Ігрові жанри.
  • Ігрові платформи.
З чого складається гра
  • Складові частини гри - чотири основних елементи.
  • Основні ігрові елементи.
  • Вплив ігрових елементів на створюваний досвід.
Генерація ідей
  • Звідки беруться ідеї.
  • Як генерувати ідеї і за допомогою чого
  • Красти і ділитися - добре чи погано?
  • Спільна генерація ідей з аудиторією
  • Вибір теми гри
  • Постановка проблеми.
  • Покращення і фільтрація ідей для підгонки до своєї теми.
  • Методи ітерації.
Ігрові механіки і прототипування
  • Ігрові движки
  • Ігрові механіки, що це і як їх комбінувати
  • Методи і принципи прототипирования
  • Приклади створення прототипів
Ігри робляться для гравців
  • Призначений для користувача досвід
  • Цільова аудиторія
  • Орієнтація на користувача
Основи ігрового процесу
  • Правила ігрового процесу
  • Принципи побудови ігрового процесу
  • Криві ігрового процесу
  • Орієнтація на навик гравця
Шанси і ймовірності
  • Шанси і ймовірності в ігровому процесі
  • Приклади підрахунку ймовірностей в іграх
Основи ігрового балансу
  • Ігрового баланс і його типи
  • Основи ігрової економіки
Ігрові інтерфейси
  • Принципи побудови ігрових інтерфейсів
  • Сприйняття процесів всередині гри через інтерфейси.
  • Закріплення на практиці знань з побудови інтерфейсів.
Криві інтересу - пост-оцінка
  • Пояснення що таке криві інтересу
  • Оцінка досягнутих результатів в своїх ідеях за допомогою кривих інтересу
Історія і сюжет
  • Ігрові сюжети і сюжетні лінії
  • Вплив сюжетів на ігровий сеттинг
  • Побудова ігрових сюжетів в рамках придуманих слухачами ідей.
Персонажі
  • Головні і другорядні ігрові персонажі
  • Специфіка характерів ігрових персонажів
  • Вплив персонажів на сюжет і ігрові механіки
Простір світу
  • Світоустрій і сеттінг
  • Принципи побудови світів
  • Основи левел дизайну
Естетика світу
  • Принципи надання світу "життя"
  • Значення анімацій і ефектів при створенні досвіду
  • Звуковий супровід і його вплив на користувацький досвід
Команда і робота з нею
  • Як працювати з колективом розробників
  • Специфіка кожного з відділів розробників
Підбиття підсумків
  • Підведення підсумків курсу і перевірка результатів

Мінімальні вимоги:

  • Наявність власного ноутбуку для занять в аудиторіях

* Вказані знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!