spinner-it

Геймдизайн

Старт навчання
Старт курсу запитуйте в адміністрації
36 год. по 2-3 рази на тиждень

Опис курсу

Геймдизайн - програма навчання, спрямована на отримання знань в області ігрової розробки. Геймдизайнери є генераторами ідей для нових ігор, творцями і натхненниками майбутніх шедеврів індустрії комп'ютерних розваг.

В ході курсу ви отримаєте базові уявлення про роботу геймдизайнера, освоїте основи розробки ігор і їх структури. Ви навчитеся розуміти логіку створення комп'ютерної гри, дізнаєтеся про користувацький досвід і очікування аудиторіі. В ході курсу ви створите свій власний дизайн-документ.

Після курсу Ви зможете:

  • Розуміти підходи до створення ігор;
  • Розбиратися в сеттингу, персонажах, ігровій механіці;
  • Враховувати вимоги користувачів при розробці гри;
  • Налаштовувати ігровий процес і баланс;
  • Працювати з командою розробників.

Програма курсу:

  • Гейм дизайнер працює з папером
    • Визначення поняття геймдизайну як роду діяльності.
    • Навички, якими повинен володіти геймдизайнер.
    • Що робить гейм дизайнер. Визначення досвіду, створюваного геймдизайнером
  • Що таке гра?
    • Що таке ігри. Чим ігри відрізняються від іграшок.
    • Фан - що це.
    • Ігрові жанри.
    • Ігрові платформи.
  • З чого складається гра
    • Складові частини гри - чотири основних елементи.
    • Основні ігрові елементи.
    • Вплив ігрових елементів на створюваний досвід.
  • Генерація ідей
    • Звідки беруться ідеї.
    • Як генерувати ідеї і за допомогою чого
    • Красти і ділитися - добре чи погано?
    • Спільна генерація ідей з аудиторією
    • Вибір теми гри
    • Постановка проблеми.
    • Покращення і фільтрація ідей для підгонки до своєї теми.
    • Методи ітерації.
  • Ігрові механіки і прототипування
    • Ігрові движки
    • Ігрові механіки, що це і як їх комбінувати
    • Методи і принципи прототипирования
    • Приклади створення прототипів
  • Ігри робляться для гравців
    • Призначений для користувача досвід
    • Цільова аудиторія
    • Орієнтація на користувача
  • Основи ігрового процесу
    • Правила ігрового процесу
    • Принципи побудови ігрового процесу
    • Криві ігрового процесу
    • Орієнтація на навик гравця
  • Шанси і ймовірності
    • Шанси і ймовірності в ігровому процесі
    • Приклади підрахунку ймовірностей в іграх
  • Основи ігрового балансу
    • Ігрового баланс і його типи
    • Основи ігрової економіки
  • Ігрові інтерфейси
    • Принципи побудови ігрових інтерфейсів
    • Сприйняття процесів всередині гри через інтерфейси.
    • Закріплення на практиці знань з побудови інтерфейсів.
  • Криві інтересу - пост-оцінка
    • Пояснення що таке криві інтересу
    • Оцінка досягнутих результатів в своїх ідеях за допомогою кривих інтересу
  • Історія і сюжет
    • Ігрові сюжети і сюжетні лінії
    • Вплив сюжетів на ігровий сеттинг
    • Побудова ігрових сюжетів в рамках придуманих слухачами ідей.
  • Персонажі
    • Головні і другорядні ігрові персонажі
    • Специфіка характерів ігрових персонажів
    • Вплив персонажів на сюжет і ігрові механіки
  • Простір світу
    • Світоустрій і сеттінг
    • Принципи побудови світів
    • Основи левел дизайну
  • Естетика світу
    • Принципи надання світу "життя"
    • Значення анімацій і ефектів при створенні досвіду
    • Звуковий супровід і його вплив на користувацький досвід
  • Команда і робота з нею
    • Як працювати з колективом розробників
    • Специфіка кожного з відділів розробників
  • Підбиття підсумків
    • Підведення підсумків курсу і перевірка результатів

Мінімальні вимоги:

  • Наявність власного ноутбуку для занять в аудиторіях

* Примітка: зазначені знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Знижка застосовується тільки до нових заявок та при умові повної оплати курсу. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!