Курс SMM у Києві
Курс SMM (Social Media Marketing)
Старт навчання
Старт курсу запитуйте в адміністрації
30 год. по 2-3 рази на тиждень
Після курсу Ви зможете:
- Формувати SMM-стратегію просування бізнесу, виходячи з потреб ЦА
- Налаштовувати, запускати і адмініструвати рекламні кампанії
- Управляти репутацією компанії та формувати ком'юніті
Програма курсу:
1. Вступ
- Роль соціальних мереж в маркетингу та бізнесі
- Огляд можливостей і переваги ведення соціальних мереж і таргетованної реклами
2. Визначення цілей і завдань бізнесу
- Визначення цілей і завдань бренду / бізнесу в соцмережах
- Поняття KPIs. Формування KPIs для SMM
3. Стратегія в SMM
- Розробка SMM стратегії
- Сегментація цільової аудиторії. Складання карти емпатії. Визначення формату комунікації
- Формування воронки продажів
- Побудова контент-стратегії. Формування контент-плану
4. Рекламні оголошення для соцмереж
- Особливості розробки рекламних оголошень для різних цільових аудиторій
- Написання рекламних текстів
- Візуальний контент і робота з ним (банери, фото і відео)
5. Налагодження та управління рекламою в Facebook і Instagram
- Огляд і налаштування рекламного кабінету
- Формати і цілі реклами
- Динамічна реклама
- Ретаргетинг і піксель
- Установка пікселя за допомогою Tag Manager
- LAL і інші типи аудиторій
6. Репутаційний маркетинг в соціальних мережах
- Робота з репутацією
- Робота з негативом
- Побудова ком'юніті
7. Аналітика ефективності SMM-каналу
- Відстеження ефективності рекламних кампаній і основні способи оптимізації
- Формування звітів
* Примітка: зазначені знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Знижка застосовується тільки до нових заявок та при умові повної оплати курсу. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!
Рекомендовані курси