Курс Email-маркетинг у Києві
Курс Email-маркетинг
Опис курсу
Курс E-mail-marketing - це навчання створенню електронних розсилок, які є найкращими інструментами повторних і додаткових продажів. Уроки доносять до початківців маркетологів основи створення якісних оголошень з дотриманням етикету e-mail-розсилок.
Ви зможете вивчити способи залучення аудиторії, підвищення лояльності до бренду і продукту. Курс стане незамінним базисом для новачків, які бажають з нуля освоїти принципи e-mail-маркетингу, а чинним маркетологам він допоможе систематизувати і поглибити знання.
Після курсу Ви зможете:
- Аналізувати інструменти email маркетингу і створювати листи для розсилки
- Перетворювати відвідувачів сайту в підписників, а потім клієнтів
- Створювати автоматичні сценарії листів (тригери)
- Аналізувати і розуміти основні показники ефективності email розсилок
- Формувати ефективну команду для запуску email розсилок і контролювати підрядників
Програма курсу:
1. Вступ в e-mail-маркетинг
- Навіщо бізнесу потрібен e-mail-маркетинг
- Вибір сервісу розсилок
- Як не потрапити в спам?
- Яку розсилку вибрати: ручну або автоматичну?
2. Збір бази для розсилки
- Де взяти підписників
- Інструменти збору підписників і сервіси
- Перетворюємо відвідувачів сайту в підписників
- Як отримати підписників з офлайн каналів
- Види форм підписок і де їх розміщувати
- Що таке лід магніт і як з ним працювати
- Як проводити правильні експерименти при зборі контактів на сайті
3. Сегментація: відправляємо правильні листи правильним людям
- Навіщо сегментувати базу контактів і які є підходи
- Як сегментація впливає на збільшення продажів
- Сегментація в сервісі розсилок і як її організувати
- Стратегія розвитку сегментів від передплатника до клієнта
4. Типи листів для розсилок
- Welcome серія
- Промо розсилки: знижки, акції, розпродажі
- Листи після здійснення покупки
- Тригерні листи
- Листи для реанімації клієнтів
5. Покрокове створення листа
- Чому шаблон листа повинен повторювати стиль сайту: логотип, кольори, меню
- Що таке Preheader і навіщо він потрібен?
- Спеціальні символи в темі листа — чи потрібно їх використовувати
- Хороша тема листа: якою вона має бути?
- Як написати текст продаючого листа?
- Структура листа, шрифти, кольори
- Як правильно вставляти картинки
- Кнопки і посилання - скільки і як розміщувати
- Як оформити footer листа
- UTM мітки - що це і навіщо вони потрібні
- Чи потрібно відправляти тестові листи
- Відправка листа
6. Створюємо автоматичні сценарії листів
- Робота з відвідувачами, які зробили замовлення, але не оплатили
- Робота з клієнтами, які поклали товар у кошик, але не оформили замовлення (інтернет-магазини)
- Робота з постійними клієнтами - повторні продажі
- Мультиканального сценарії: e-mail, смс, вайбер, пуш-повідомлення
7. Аналіз ефективності розсилок
- Основні показники ефективності e-mail-розсилок: open rate, click rate, CTR та доставлюваність листів
- Звіти в системах відправки розсилок
- Дані Google Analytics
8. Команда для запуску e-mail-розсилок
- Хто повинен займатися e-mail-маркетингом
- Чи потрібно залучати до роботи програмістів
- Копірайтер і дизайнер - а чи потрібні вони
- Де взяти наповнення листи (пропозиція, акція, знижка)
- Як правильно вести переговори із зацікавленими особами і керівництвом
- Які KPI ставити в своїй роботі
* Примітка: зазначені знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Знижка застосовується тільки до нових заявок та при умові повної оплати курсу. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!