Курс Копірайтингу в Києві
Курс Creative & Copywriting
Опис курсу
На курсі «Copywriting & Creative» ми опануємо техніки створення ідей та розберемося як перетворювати ідеї в креативний рекламний продукт, зокрема в тексти. Розглянемо, як влаштований хороший текст, попрацюємо над виразною лексикою. Навчимося розпізнавати зайве та правильно розставляти акценти.
Заглянемо за лаштунки психологічного сприйняття тексту. А ще дамо раду різним його формам: від слоганів та неймінгів до сторітелінгу та написання сюжетів відеороликів. Ми підготували для вас найгарячіше: сучасні підходи копірайтингу, тренди, актуальні кейси та багато практичних завдань. А головне, в кінці курсу у вас буде власний кейс, який ви зможете додати у портфоліо.
Курс буде корисним новачкам у копірайтингу. А також тим райтерам, які досі не писали рекламні тексти та не мали справи зі створенням креативних ідей, що продають.
Після курсу Ви зможете:
- Розробляти креативні ідеї, що продають
- Писати сильно
- Створювати тексти для різних каналів комунікації
Програма курсу:
1. Вступ (6 год, 2 лекції)
- Знайомство і узгодження очікувань від учасників курсу
- Креатор, копірайтер, райтер та контент-менеджер – у чому різниця?
- Від інсайту до креативного рекламного продукту (інсайт, key message, ідея, концепт)
- Креативні методики і техніки розробки ідей
- Розуміння тексту і психологія творчості
- Key visual та його роль у створенні цілісного креативного продукту
- Тренди
- Вивчення кейсів, практикум на тему і домашнє завдання
2. Структура тексту (6 год, 2 лекції)
- Різновиди стилів текстів
- Графічні матеріали та їхня роль у донесенні інформації
- Роль установки в процесі сприйняття тексту
- Композиція тексту, принцип піраміди Мінто
- Заголовок і лід, ідея тексту, комунікаційне повідомлення
- Зачин тексту, ехо-фраза
- «Єдність тексту» - що стоїть за цим поняттям
- Вивчення кейсів, практикум на тему і домашнє завдання
3. Текстова мова (6 год, 2 лекції)
- Як позбутися води у тексті
- Найбільш вживані лексичні помилки
- Художні прийоми в тексті. Від метафор до евфемізмів
- Секс, гумор, провокація в тексті. Особистість автора в тексті
- 20 формул для відпрацювання швидких навичок копірайтингу
- Редагування текстів. Від синтаксису до ритміки
- Вивчення кейсів, практикум на тему і домашнє завдання
4. Концептуальна форма тексту. Робота з ідеями (9 год, 3 лекції)
- Коротка форма. Неймінг та слогани
- Key Visual та діджитал-банери
- Копірайтинг для лендингів та мобільних додатків
- Написання статей, репортажів та інтерв’ю. Спецпроекти з інтернет-ЗМІ
- Основи SEO
- SMM-копірайтинг
- ТВ-ролики та прероли. Написання сценарію. Основи зйомок
- Storytelling та структура сюжету. Архетипні сюжети
- Створення презентацій
- Вивчення кейсів, практикум на тему і домашнє завдання
5. Психологія тексту (3 год, 1 лекція)
- Як текстом влучити в ціль? Теорія поколінь
- Використання методів психолінгвістики в процесі створення тексту
- Несвідомі асоціації, прихована інформація в рекламному тексті
- Тексти з програмованим багаторазовим впливом
- Вивчення кейсів, практикум на тему і домашнє завдання
Мінімальні вимоги:
- Наявність власного ноутбука для занять в аудиторіях
* Примітка: зазначені знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Знижка застосовується тільки до нових заявок та при умові повної оплати курсу. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!