spinner-it

Email-маркетинг

Старт навчання
Старт курсу запитуйте в адміністрації
24 год. по 2-3 рази на тиждень

Опис курсу

Курс E-mail-marketing - це навчання створенню електронних розсилок, які є одним із найкращих інструментів повторних і додаткових продажів. Уроки доносять до початківців маркетологів основи створення якісних оголошень з дотриманням етикету e-mail-розсилок. Ви зможете вивчити способи залучення аудиторії, підвищення лояльності до бренду і продукту.

 

Курс стане незамінним базисом для новачків, які бажають з нуля освоїти принципи e-mail-маркетингу, а чинним маркетологам він допоможе систематизувати і поглибити знання.

Після курсу Ви зможете:

  • Аналізувати інструменти email маркетингу і створювати листи для розсилки
  • Перетворювати відвідувачів сайту в підписників, а потім клієнтів
  • Створювати автоматичні сценарії листів (тригери)
  • Аналізувати і розуміти основні показники ефективності email розсилок
  • Формувати ефективну команду для запуску email розсилок і контролювати підрядників

Програма курсу:

  • 1. Вступ в e-mail-маркетинг
    • Навіщо бізнесу потрібен e-mail-маркетинг
    • Вибір сервісу розсилок
    • Як не потрапити в спам?
    • Яку розсилку вибрати: ручну або автоматичну?
  • 2. Збір бази для розсилки
    • Де взяти підписників
    • Інструменти збору підписників і сервіси
    • Перетворюємо відвідувачів сайту в підписників
    • Як отримати підписників з офлайн каналів
    • Види форм підписок і де їх розміщувати
    • Що таке лід магніт і як з ним працювати
    • Як проводити правильні експерименти при зборі контактів на сайті
  • 3. Сегментація: відправляємо правильні листи правильним людям
    • Навіщо сегментувати базу контактів і які є підходи
    • Як сегментація впливає на збільшення продажів
    • Сегментація в сервісі розсилок і як її організувати
    • Стратегія розвитку сегментів від передплатника до клієнта
  • 4. Типи листів для розсилок
    • Welcome серія
    • Промо розсилки: знижки, акції, розпродажі
    • Листи після здійснення покупки
    • Тригерні листи
    • Листи для реанімації клієнтів
  • 5. Покрокове створення листа
    • Чому шаблон листа повинен повторювати стиль сайту: логотип, кольори, меню
    • Що таке Preheader і навіщо він потрібен?
    • Спеціальні символи в темі листа —  чи потрібно їх використовувати
    • Хороша тема листа: якою вона має бути?
    • Як написати текст продаючого листа?
    • Структура листа, шрифти, кольори
    • Як правильно вставляти картинки
    • Кнопки і посилання - скільки і як розміщувати
    • Як оформити footer листа
    • UTM мітки - що це і навіщо вони потрібні
    • Чи потрібно відправляти тестові листи
    • Відправка листа
  • 6. Створюємо автоматичні сценарії листів
    • Робота з відвідувачами, які зробили замовлення, але не оплатили
    • Робота з клієнтами, які поклали товар у кошик, але не оформили замовлення (інтернет-магазини)
    • Робота з постійними клієнтами - повторні продажі
    • Мультиканального сценарії: e-mail, смс, вайбер, пуш-повідомлення
  • 7. Аналіз ефективності розсилок
    • Основні показники ефективності e-mail-розсилок: open rate, click rate, CTR та доставлюваність листів
    • Звіти в системах відправки розсилок
    • Дані Google Analytics
  • 8. Команда для запуску e-mail-розсилок
    • Хто повинен займатися e-mail-маркетингом
    • Чи потрібно залучати до роботи програмістів
    • Копірайтер і дизайнер - а чи потрібні вони
    • Де взяти наповнення листи (пропозиція, акція, знижка)
    • Як правильно вести переговори із зацікавленими особами і керівництвом
    • Які KPI ставити в своїй роботі

Мінімальні вимоги:

  • Наявність власного ноутбуку для занять в аудиторіях

* Примітка: зазначені знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Знижка застосовується тільки до нових заявок та при умові повної оплати курсу. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!