Опис курсу:

Курс E-mail-marketing - це навчання створенню електронних розсилок, які є одним із найкращих інструментів повторних і додаткових продажів. Уроки доносять до початківців маркетологів основи створення якісних оголошень з дотриманням етикету e-mail-розсилок. Ви зможете вивчити способи залучення аудиторії, підвищення лояльності до бренду і продукту. Курс стане незамінним базисом для новачків, які бажають з нуля освоїти принципи e-mail-маркетингу, а чинним маркетологам він допоможе систематизувати і поглибити знання.

Після вивчення курсу Ви зможете:

  • Аналізувати інструменти email маркетингу і створювати листи для розсилки
  • Перетворювати відвідувачів сайту в підписників, а потім клієнтів
  • Створювати автоматичні сценарії листів (тригери)
  • Аналізувати і розуміти основні показники ефективності email розсилок
  • Формувати ефективну команду для запуску email розсилок і контролювати підрядників

Програма курсу:

Введення в e-mail-маркетинг

  • Навіщо бізнесу потрібен e-mail-маркетинг
  • Вибір сервісу розсилок
  • Як не потрапити в спам?
  • Яку розсилку вибрати: ручну або автоматичну?
  Збір бази для розсилки
  • Де взяти підписників
  • Інструменти збору підписників і сервіси
  • Перетворюємо відвідувачів сайту в підписників
  • Як отримати підписників з офлайн каналів
  • Види форм підписок і де їх розміщувати
  • Що таке лід магніт і як з ним працювати
  • Як проводити правильні експерименти при зборі контактів на сайті
  Сегментація: відправляємо правильні листи правильним людям
  • Навіщо сегментувати базу контактів і які є підходи
  • Як сегментація впливає на збільшення продажів
  • Сегментація в сервісі розсилок і як її організувати
  • Стратегія розвитку сегментів від передплатника до клієнта
  Типи листів для розсилок
  • Welcome серія
  • Промо розсилки: знижки, акції, розпродажі
  • Листи після здійснення покупки
  • Тригерні листи
  • Листи для реанімації клієнтів
  Покрокове створення листа
  • Чому шаблон листа повинен повторювати стиль сайту: логотип, кольори, меню
  • Що таке Preheader і навіщо він потрібен?
  • Спеціальні символи в темі листа —  чи потрібно їх використовувати
  • Хороша тема листа: якою вона має бути?
  • Як написати текст продаючого листа?
  • Структура листа, шрифти, кольори
  • Як правильно вставляти картинки
  • Кнопки і посилання - скільки і як розміщувати
  • Як оформити footer листа
  • UTM мітки - що це і навіщо вони потрібні
  • Чи потрібно відправляти тестові листи
  • Відправка листа
  Створюємо автоматичні сценарії листів
  • Робота з відвідувачами, які зробили замовлення, але не оплатили
  • Робота з клієнтами, які поклали товар у кошик, але не оформили замовлення (інтернет-магазини)
  • Робота з постійними клієнтами - повторні продажі
  • Мультиканального сценарії: e-mail, смс, вайбер, пуш-повідомлення
  Аналіз ефективності розсилок
  • Основні показники ефективності e-mail-розсилок: open rate, click rate, CTR доставлюваність листів
  • Звіти в системах відправки розсилок
  • Дані Google Analytics
  Команда для запуску e-mail-розсилок
  • Хто повинен займатися e-mail-маркетингом
  • Чи потрібно залучати до роботи програмістів
  • Копірайтер і дизайнер - а чи потрібні вони
  • Де взяти наповнення листи (пропозиція, акція, знижка)
  • Як правильно вести переговори із зацікавленими особами і керівництвом
  • Які KPI ставити в своїй роботі

Мінімальні вимоги:

  • Наявність власного ноутбуку для занять в аудиторіях

* Вказані знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!