Опис курсу:

Курс E-mail-marketing - це навчання створенню електронних розсилок, які є найкращим інструментів повторних і додаткових продажів. Уроки доносять до початківців маркетологів основи створення якісних оголошень з дотриманням етикету e-mail-розсилок. Ви зможете вивчити способи залучення аудиторії, підвищення лояльності до бренду і продукту. Курс стане незамінним базисом для новачків, які бажають з нуля освоїти принципи e-mail-маркетингу, а чинним маркетологам він допоможе систематизувати і поглибити знання.

Після вивчення курсу Ви зможете:

  • Аналізувати інструменти email маркетингу і створювати листи для розсилки
  • Перетворювати актуальних клієнтів та відвідувачів сайту в підписників
  • Створювати автоматичні сценарії листів
  • Аналізувати і розуміти основні показники ефективності email розсилок
  • Формувати ефективну команду для запуску email розсилок

Програма курсу:

Введення в e-mail-маркетинг

  • Навіщо бізнесу потрібен e-mail-маркетинг?
  • Вибір сервісу розсилок
  • Як не потрапити в спам?
  • Яку розсилку вибрати: ручну або автоматичну?
  Збір бази для розсилки
  • Де взяти передплатників?
  • Перетворюємо існуючих клієнтів в передплатників
  • Перетворюємо відвідувачів сайту в передплатників
  • Як отримати передплатників з оффлайн каналів?
  • Де розміщувати форми підписки
  • Види форм підписки
  • Що таке лід магніт і як з ним працювати?
  • Підписка при оформленні замовлення
  Сегментація: відправляємо правильні листи правильним людям
  • Як сегментація впливає на основні показники ефективності розсилки?
  • Як сегментація впливає на збільшення продажів?
  • Що таке RFM аналіз?
  • Сегментація в сервісі розсилок
  • Що робити зі створеними сегментами: розробляємо мікро-стратегію
  Типи листів для розсилок
  • Welcome серія
  • Промо розсилки: знижки, акції, розпродажі
  • Листи з інформацією про оновлення на сайті
  • Серії листів: кинутий кошик, кинутий перегляд
  • Листи після здійснення покупки
  • Тригерні листи
  • Транзакційні листи
  • Листи cross-sell і up-sell
  • Листи для реанімації клієнтів
  Покрокове створення листа
  • Чому шаблон листа повинен повторювати стиль сайту: логотип, кольори, меню
  • Що таке Preheader і навіщо він потрібен?
  • Спеціальні символи в темі листа —  чи підвищують вони відкриваємість?
  • Хороша тема листа: якою вона має бути?
  • Як написати текст продаючого листа?
  • Структура листа, шрифти, кольори
  • Agile-розсилки
  • На якому обсязі тексту зупинитися?
  • Як правильно вставляти зображення?
  • Кнопки і посилання - скільки і як розміщувати?
  • Як оформити footer листа?
  • UTM-мітки - що це і навіщо вони потрібні?
  • Верстка листа
  • Чи потрібно відправляти тестові листи?
  • Відправка листа
  Створюємо автоматичні сценарії листів
  • Робота з відвідувачами, які зробили замовлення, але не оплатили
  • Робота з клієнтами, які поклали товар у кошик, але не оформили замовлення
  • Робота з відвідувачами, які пішли з сайту, не зробивши замовлення
  • Робота з постійними клієнтами - повторні продажі
  • Мультиканальні сценарії: e-mail, смс, вайбер, пуш-повідомлення
  Аналіз ефективності розсилок
  • Основні показники ефективності e-mail-розсилок: open rate, click rate, CTR
  • Доставлюваність листів
  • Звіти в системах відправки розсилок
  • Дані Google Analytics
  Команда для запуску e-mail-розсилок
  • Хто повинен займатися e-mail-маркетингом?
  • Чи потрібно залучати до роботи програмістів?
  • Копірайтер і дизайнер - а чи потрібні вони?
  • Де взяти наповнення листа (пропозиція, акція, знижка)?

Мінімальні вимоги:

  • Наявність власного ноутбуку для занять в аудиторіях

* Вказані знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!