Опис курсу:

Курс digital-стратегія відкриє вам двері в світ цифрового стратегічного маркетингу. Навчання ставить собі за мету ознайомити слухача з особливостями роботи з цифровими каналами комунікації. Ви зможете вивчити принципи створення стратегії просування, опануєте прийоми брендобудування, а також навчитеся аналізувати цільову аудиторію і вести маркетингову політику, виходячи з потреб ЦА. Курс допоможе інтернет-маркетологам систематизувати свої знання, а для новачків він стане базисом для подальшого навчання і початку кар'єри. Розібрані в ході курсу теми є основоположними знаннями для початківців-маркетологів.

Після вивчення курсу Ви зможете:

  • Будувати маркетингову стратегію на підставі глибокого аналізу ринку
  • Визначати і сегментувати цільову аудиторію, визначати її потреби
  • Вибирати правильні і необхідні канали просування, які будуть максимально релевантними для досягнення поставлених цілей

Програма курсу:

  • Введення в digital
    • Відмінності digital від інших традиційних медіа
    • Тренди digital у світі та Україні
    • Вплив Інтернету на трансформацію бізнес-процесів
  • Введення в стратегію
    • Що таке стратегія, її етапи
    • Типологія цілей, цикл планування
    • Як правильно вибрати напрямок і цілі
    • Хто такий digital-стратег, його функції
  • Фреймворки створення digital-стратегії
    • Digital Engagement Framework
    • 5W Framework
  • Інструменти і джерела даних для аналізу: ринок, конкуренти, цільова аудиторія, тренди
    • Детальний аналіз цільової аудиторії
    • Визначення Source Of Business
    • Психологія споживача: інсайти, драйвери, потреби, капітали
    • Методології: Censydiam Synovate, NeedScope, Job-To-Be-Done
  • Комунікаційна стратегія
    • Комунікаційний бриф
    • Розробка ціннісної пропозиції
  • Процес прийняття рішень споживачем
    • Фреймворки: Consumer Decision Journey, Google MicroMoments, воронка продажів
    • Система сприйняття інформації людиною за методологією Канемана
  • Медіастратегія
    • Digital-тачпоінти зі споживачем
    • Інструменти і канали досягнення поставлених цілей в digital
    • Планування активностей, моніторинг ефективності, основні метрики і KPIs.
  • Бренд
    • Поняття бренду
    • Модель бренду
    • Основні бренд-стратегії
    • Ключові етапи побудови успішного бренду

Мінімальні вимоги:

  • Наявність власного ноутбуку для занять в аудиторіях

* Вказані знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!