spinner-it

Курс Контекстна реклама у Києві

Курс Контекстна реклама (Google Ads)

Старт навчання
Старт курсу запитуйте в адміністрації
30 год. по 2-3 рази на тиждень

Опис курсу

Курс Google Ads дозволить вам вивчити всі особливості роботи з цим сервісом запуску контекстної реклами. Навчання побудовано за принципом «від простого до складного»: ви почнете з налаштування облікового запису з нуля і поступово дійдете до запуску і адміністрування рекламних проєктів.

 

Курс стане відправною точкою для кар'єри в digital для починаючих свій шлях в інтернет-маркетингу. Він дозволить знайти фундаментальні для новачків навички ефективного управління рекламним бюджетом, прицільного таргетингу, глибокої аналітики і подальшої оптимізації діючих рекламних кампаній.

Після курсу Ви зможете:

  • Планувати стратегію просування в контекстній мережі Googlе
  • Знижувати вартість кліка шляхом правильного підбору ключових слів
  • Правильно аналізувати ефективність рекламних кампаній
  • Оптимізувати бюджети і планувати KPI`s

Програма курсу:


1. Вступ

  • Що таке контекстна реклама?
  • Як працює цей інструмент?
  • Огляд можливостей і переваг контекстної реклами
  • Види контекстної реклами
  • Вивчення рекламованого продукту
  • Складання портрета цільової аудиторії
  • Аналіз конкурентів та попиту
  • Робота із сайтом перед запуском рекламних кампаній
  • Створення облікового запису в Google Ads

2. Вивчення інтерфейсу. Підбір ключових слів

  • Вивчення інтерфейсу
  • Структура облікового запису
  • Панель навігації та налаштування облікового запису
  • Типи ключових слів, типи запитів
  • Ефективна робота з інструментом “Планувальник ключових слів”
  • Правила збору повноцінного семантичного ядра
  • Кластеризація ключових слів
  • Поняття мінус-слів та робота з модифікаторами відповідності
  • Стратегія просування
  • Прогноз рекламного бюджету

3. Створення та налаштування рекламних кампаній у пошуковій мережі

  • Тонкощі налаштувань на рівні рекламної кампанії в пошуковій мережі. Групи оголошень
  • Критерії поділу на групи
  • Стратегія призначення ставок
  • Правила створення ефективних оголошень
  • Робота з розширеннями
  • Динамічні пошукові оголошення
  • Секрети ціноутворення. Як знизити вартість кліку й розміщуватися вище?

4. Використання редактора Google Ads Editor

  • Робота з таблицею для вивантаження тисячі груп оголошень
  • Створення UTM для відстежування каналу й ресурсу
  • Вивантаження рекламних кампаній в Google Ads через Google Ads Editor

5. Google Analytics та Google Tag Manager

  • Основні метрики Google Analytics для маркетолога
  • Під’єднання до сайту Google Analytics та Google Tag Manager
  • Інтеграція даних Google Ads і Google Analytics: аудиторії, списки ремаркетингу тощо
  • Налаштування базових цілей у Google Analytics за допомогою Google Tag Manager

6. Створення рекламних кампаній у Медійній мережі Google. Торгові та розумні рекламні кампанії. Реклама відео, локальна, додатків

  • Особливості роботи в Медійній мережі. Можливості
  • Формати й типи оголошень
  • Правила створення ефективних оголошень
  • Smart Display
  • Discovery в медійній мережі
  • Merchant Center
  • Торгові рекламні кампанії. Розумні торгові рекламні кампанії
  • Реклама додатків
  • Youtube рекламні кампанії
  • Performance max
  • Види й типи орієнтування. Способи вибору аудиторій
  • Мінус-таргетинг, виключення місць розміщення

7. Ремаркетинг у Google Ads. Аналіз рекламних кампаній. Основні способи оптимізації рекламних кампаній

  • Як повторно звертатися до відвідувачів вашого сайту?. Базові поняття
  • Правильне налаштування ремаркетингу
  • Стратегії ремаркетингу. Індивідуальний підхід до ваших відвідувачів
  • Налаштування ремаркетингу в Медійній мережі Google
  • Налаштування ремаркетингу в пошуковій мережі Google
  • Динамічний ремаркетинг
  • Принципи аналітики рекламних кампаній
  • Важливі звіти для аналізу результатів рекламної кампанії
  • Налаштування стовпців у Google Ads, створення власних стовпців
  • Як читати цифри й на що дивитися при аналізі?
  • Оптимізація пошукових рекламних кампаній
  • Оптимізація кампаній у контекстно-медійній мережі
  • Автоматизація реклами

8. Відстеження ефективності. KPIs. Звітність. Висновки, що робити після завершення курсів

  • Складання KPIs бізнесу й реклами
  • Підрахунок прогнозованого трафіку на сайт, конверсій і продажів
  • Підрахунок прогнозованої рентабельності інвестицій у ніші
  • Планування витрачання коштів
  • Розподіл інструментів і коштів у процесі медіапланування
  • Чекліст перед запуском рекламних кампаній
  • Формування звітів, автоматизація звітів
  • Підготовка до сертифікації Google Ads
  • Як отримати роботу?
  • Яким має бути резюме, супровідний лист?
  • Як вибрати вакансію й компанію?
  • Поради спеціалістам і бізнесу

Мінімальні вимоги:

  • Наявність комп'ютера для участі в онлайн-заняттях
  • Встановлений Exсel та Google Ads Editor

* Примітка: зазначені знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Знижка застосовується тільки до нових заявок та при умові повної оплати курсу. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!

У зв'язку з карантином всі наші курси читаються у online-форматі.