Опис курсу:

Курс Google Adwords дозволить вам вивчити всі особливості роботи з цим сервісом запуску контекстної реклами. Навчання побудовано за принципом "від простого до складного": ви почнете з налаштування облікового запису з нуля і поступово дійдете до запуску і адміністрування рекламних проектів. Курс стане відправною точкою для кар'єри в digital для починаючих свій шлях в інтернет-маркетингу. Він дозволить знайти фундаментальні для новачків скілзи ефективного управління рекламним бюджетом, прицільного таргетингу, глибокої аналітики і подальшої оптимізації діючих рекламних кампаній.

Після вивчення курсу Ви зможете:

  • Планувати стратегію просування в контекстній мережі Googlе
  • Знижувати вартість кліка шляхом правильного підбору ключових слів
  • Правильно аналізувати ефективність рекламних кампаній
  • Оптимізувати бюджети і планувати KPI`s

Програма курсу:

Вступ

  • Огляд можливостей і переваг контекстної реклами
  • Види контекстної реклами
  • Вибір правильної стратегії при створенні рекламної кампанії
  • Що таке контекстна реклама
  • Що таке медійна мережа Google
  Початок роботи з Adwords
  • Створення облікового запису в Adwords, що враховувати при первинному налаштуванні
  • Як працювати з основними показниками якості: Quality score, CTR, Landing pages
  • Секрети ціноутворення. Як платити менше і розміщуватися вище.
  • Який варіант оплати реклами найбільш вигідний.
  Підбір ключових слів
  • Типи ключових слів, типи запитів
  • Ефективна робота з планувальником ключових слів
  • Робота з семантичним ядром. Підбір ключових слів - прогноз бюджету
  • Робота з семантичним ядром. Додавання ключових слів і мінус-слів
  Створення та налагодження рекламної кампанії в Медійній мережі Google
  • Особливості роботи в Медійній мережі. Можливості.
  • Формати і типи оголошень.
  • Правила створення ефективних оголошень
  • Види і типи орієнтування. Способи вибору аудиторій.
  • Мінус-таргетинг, виняток місць розміщення
  Створення та налагодження рекламної кампанії в пошуковій мережі Google
  • Групи оголошень. Тонкощі правильної розбивки на групи.
  • Налаштування орієнтування просування
  • Стратегія призначення ставок
  • Правила створення ефективних оголошень
  • Динамічні пошукові оголошення. Принципи роботи
  • Робота з розширеннями
  • Динамічна вставка ключових слів.
  • Реклама на мобільних пристроях
  Використання редактора Adwords Editor   Ремаркетинг в Google Adwords
  • Як повторно звертатися до відвідувачів вашого сайту. Базові поняття.
  • Правильна настройка ремаркетингу.
  • Стратегії ремаркетингу. Індивідуальний підхід до вашим відвідувачам
  • Налаштування ремаркетингу в Медійній мережі Google
  • Налаштування ремаркетингу в пошуковій мережі Google
  • Динамічний ремаркетинг.
  Google Analytics. Вебвізор.
  • E-commerce
  • Основні метрики Google Analytics
  • Інтеграція даних Google Adwords і Google Analytics: аудиторії, списки ремаркетингу та ін.
  • Налаштування базових цілей в Google Analytics
  • розширені сегменти
  • Вебвізор, теплова карта.
  Основні способи оптимізації рекламних кампаній, відстеження ефективності. KPIs
  • Складання KPIs бізнесу і реклами
  • Показники трафіку
  • Формування звітів.

Мінімальні вимоги:

  • Наявність власного ноутбуку для занять в аудиторіях

* Вказані знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!