Опис курсу:

Курс навчить Вас визначати цілі та ролі UX-дизайнера, досліджувати та аналізувати поведінкові реакції на стиль оформлення веб сайту, а також правильно сегментувати аудиторію, беручи до уваги ключові бізнес-цілі. В процесі навчання Ви будете практикуватися вибудовувати правильну інформаційну архітектуру, керувати рішеннями та впливати на їх ефективність.

Після вивчення курсу Ви зможете:

  • Правильно керувати юзабіліті сайту та розумітися на психологічних аспектах продуктивного дизайну
  • Розробляти красиві продукти, що задовольняють цілі та потреби бізнесу та користувачів
  • Проводити тестування та формулювати гіпотези, що підвищують ефективність працюючих проектів

Програма курсу:

  • Введення до UX
    • Етапи розробки продукту
    • Поняття UX/UI/GUI
    • Розуміння Human-Centered Design
    • Емпатія в дизайні
    • Розуміння Usability
  • Введення до проекту
    • Інструменти досліджень та збору інформації
    • Аналіз бізнесу та конкурентів
    • Брифінг
    • Визначення цілей та задач проекту
  • Дослідження цільової аудиторії, їх потреб
    • Види UX-досліджень
    • Визначення та сегментування ЦА
    • Визначення проблем ЦА та їх рішення
    • Визначення та опис персон
    • Користувацькі історії (User Story) та візуалізація (StoryBoard)
  • Формування структури проекту
    • Customer Journey Map, User Flow
    • Сценарії використання (User Scenarios)
    • Інформаційна архітектура
    • Розробка Функціональної карти в програмі XMind
    • Інструменти реалізації
  • Елементи інтерфейсу Web/Mobile
    • Навігація
    • Елементи форм та їх стану
    • Інформаційні елементи
    • Мультимедіа
    • Іконки
  • Типографіка в контексті SEO
    • Заголовки та їх використання
    • Елементи типографіки
  • Модульні сітки та адаптивність 
    • 12 стовпчикова сітка Bootstrap
    • Mobile First / Desktop First підходи
    • Мобільні сайти
    • Адаптивні сайти
  • Інструменти просування проекту
    • Основи пошукової оптимізації (SEO)
    • Просування в соціальних мережах (SMM)
    • Контекстна реклама
  • Usability & Accessibility
    • Доступність продукту для всіх
    • Закони та принципи Usability
  • Види та підходи прототипування
    • Скетчі
    • Варфрейми
    • Мокапи
    • Інтерактивні прототипи
  • Тестування інтерфейсу
    • Кількісні дослідження
    • Складання сценаріїв для тестування
    • Підбір цільової аудиторії
    • Ведення тестування
    • Виправлення помилок згідно отриманим даним
  • Інструменти для прототипування
    • Marvel
    • Invision
    • Axure
  • Вивчення програми Axure.
    • Віджети
    • Динамічні панелі
    • Майстри
    • Змінні
    • Віджет Repeater
  • Інструменти аналітики
    • Google Analytics
    • Hotjar
  • Підвищення ефективності проекту після запуску
    • Складання гіпотез на основі зібраних даних
    • Впровадження та відстежування змін

Мінімальні вимоги:

  • Наявність власного ноутбуку для занять в аудиторіях
  • Базове володіння Adobe Photoshop/Illustratora/Sketch Design Fundamentals

* Вказані знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!