spinner-it

Курс C++ Pro

Ви будете писати програми будь-якої складності однією з найбільш прогресивних мов

СТАРТ
27.10.2021
ЧАС
108 год.
по 2-3 рази на тиждень
з 19:00 до 22:00
ЦІНА
19300 16400 грн
Для юр. осіб ціна вказана без ПДВ
Доступна оплата частинами
Про курс

 

Ви навчитеся різноманітних прийомів програмування на C++, познайомитесь з принципами об’єктно-орієнтованої розробки, створення GUI-додатків мовою С++ за допомогою бібліотеки Qt. А ще ви дізнаєтеся все про контейнери, алгоритми й адаптери, будете розбиратися в архітектурі додатків і модульному тестуванні ПЗ.

Для кого даний курс
1
Ви — новачок
і бажаєте почати кодити на С++ якомога швидше
2
Ви хочете змінити сферу діяльності,
опанувавши перспективну професію
3
Ви вже програміст,
але хочете опанувати ще один напрямок
4
Ви вивчали напрямок самостійно,
але прагнете надати знанням системності
Чому ви навчитеся?
1. Використовувати основні структури для створення програм
2. Застосовувати принципи ООП для розробки програм
3. Розробляти консольні додатки в ОС Linux
4. Працювати зі стандартною бібліотекою С++ та бібліотекою Qt
5. Писати GUI-додатки
6. Працювати як у команді, так і соло на фрілансі
7. Володіти тайм-менеджментом для ефективного планування й виконання задач
Чого не буде
  • Теорії без практики
  • Застарілих механік роботи
  • Переказу чужих лекцій і книг
  • Питань без відповіді
В рамках курсу ви будете працювати в групах над реальними проектами.
Це буде захоплююче та ефективно!
Записатись на курс
Що включає курс?
33 заняття — від теорії до практичних завдань
2 заняття з англійської мови, на яких ви перевірите рівень своїх знань та вивчите корисну лексику для розробника
Лекція-тренінг з пошуку першої роботи в IT та подачі себе як спеціаліста
Контроль засвоєного матеріалу — вправи та тести
Реальні співбесіди з типовими завданнями
Сертифікат про успішне опанування програми
Досвід командної взаємодії
Доступ до матеріалів занять в особистому кабінеті на зручній платформі
Програма навчання
Даний курс є частиною програми C++ Development
1. ТРОХИ ІСТОРІЇ
  • Що таке мова програмування
  • Машинні мови
  • Низькорівневі мови (мова асемблера)
  • Високорівневі мови
  • Транслятори
  • Компіляція
  • Інтерпретація
  • Парадигми програмування
  • Модульна парадигма програмування
  • Функціональна парадигма програмування
  • Узагальнена парадигма програмування
  • Об’єктно-орієнтована парадигма програмування
  • Історія С ++
2. ОСНОВИ GIT-СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ ВЕРСІЇ
  • Що таке система контролю версії і що вона вирішує
  • Основні елементи git
  • Що таке комміт
  • Що таке гілка
  • Способи створення репозиторію. Види сервісів, що дозволяють створити віддалений репозиторій
  • Базові команди git
  • Практика. Створення репозиторію локально. Створення репозиторію на віддаленому сервері
3. СКЛАД МОВИ С++
  • Приклад простої програми С++
  • Базові способи зібрати додаток
  • Алфавіт мови
  • Що таке лексеми
  • Що таке ідентифікатор як важлива складова програми
  • Що таке ключові слова
  • Коментарі (однорядкові, багаторядкові)
  • Що таке літера. Види літералів. Навіщо вони потрібні в коді
  • Чим відрізняються строковий літерал від інших типів літералів
  • Що таке інструкції
  • Що значить синтаксична помилка. Приклад простої синтаксичної помилки
  • Що таке семантична помилка. Приклад семантичної помилки і можливі її наслідки
4. ЗМІННІ І ТИПИ ДАНИХ
  • Що таке змінна. Синтаксис оголошення змінної
  • Тип даних. Що таке сувора типізація. Навіщо змінній потрібен тип даних
  • Цілочисельний тип даних
  • Символьні типи
  • Починаючи з С++11, цілочисельні типи з фіксованими розміром, які проблеми вони вирішують
  • Що таке аліас на тип даних. Приклад з описом typedef. Розуміння типів size_t, time_t — це просто аліас на вбудований тип
  • Тип void, як маркер різного контексту. Приклад контексту використання цього типу
  • Логічний тип даних
  • Речові типи даних. Можливі підводні камені представлення в пам’яті
  • Простий приклад на асемблері способу представлення цілочисельних типів і речових типів
  • Способи оголошення змінних. Ініціалізація змінних. Проблема неініціалізованих змінних
  • Оператор sizeof для отримання розміру змінних і типів
  • Способи ініціалізації змінних до С++11 і універсальна ініціалізація починаючи з С++11 як засіб вирішення проблем старої ініціалізації
  • Автоматичне виведення типу. Ключове слово auto і decltype
  • Константи
  • Способи оголошення констант
  • Що таке згортка констант. Приклад С++-коду з оголошенням констант і оптимізованого ассемблерного коду
5. ОСНОВНІ ОПЕРАЦІЇ С++
  • Види операторів (унарний, бінарний, тернарний). Їхній синтаксис
  • Неявне перетворення при операторі присвоєння. Що таке зрізка. Що таке звужуюче перетворення. Проблема знакового і беззнакового перетворення
  • Явне перетворення типів (С-підхід і С++-підхід)
  • Арифметичні операції
  • Проблема арифметичних операцій. Цілочисельне ділення на нуль, переповнення, і т.д.
  • Змішані вирази. Пріоритет операцій
  • Автоматичне виведення типу як вирішення проблеми переповнення в арифметичних виразах
  • Тимчасова змінна як результат проміжного обчислення виразу. Як виглядає тимчасова змінна в створеному асемблерному коді (простий опис)
  • Базові поняття Rvalue і Lvalue
  • Складовий оператор
  • Пост- і пре-інкремент і декремент. У чому відмінність між пре- і пост-операцією
  • Оператори відношення між операндами. Можливі підводні камені
  • Логічні операції
  • Бітові операції. Що таке встановлення біту, що таке скидання біту. Що таке little-endian і big-endian. Що таке бітові маски, приклад бітових масок до С++11 і починаючи з С++11
  • Опис різниці між логічним порівнянням із застосуванням логічних операторів {|| &&} і бітовими операціями {| &}
  • Арифметичні операції застосовні до типу char і різниця з виведенням на потік символьного типу і цілочисельного типу
  • Цілочисельний оператор «залишок від ділення». Розгляд прикладу помилкової плутанини між знаковими і беззнаковими типами на створеному асемблерному коді
6. ОПЕРАТОРИ, ЩО КЕРУЮТЬ ХОДОМ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
  • Умовний оператор if. Приклад можливих проблем з висячими else. Різні підходи з написанням оператора if для уникнення спагетті-коду
  • Що таке область видимості. Що таке блок
  • Оператор вибору switch. Проблема fall through. У чому відмінність між оператором вибору switch і логічним оператором if
  • Що таке compile time- і run time-вираз на прикладі case-гілок оператора вибору switch
  • Оператор циклу for. Способи оголошення циклу for. Навіщо потрібен вічний цикл. Можливі проблеми знакового і беззнакового порівняння і їхні наслідки
  • Оператор циклу while
  • Оператор циклу do while. Використання do while для вирішення проблем з розгалуженням коду із використанням оператору if
  • Тернарний оператор
  • Просте розуміння точки слідування на прикладі оператора коми
Викладачі
Зробіть перші кроки в навчанні під керівництвом практикуючих спеціалістів!
Микола Солянко

Senior Software Engineer (С++ Developer)

Senior Software Development Engineer у компанії EPAM Systems. 9 років досвіду. Займав посаду Software engineer в Ukrgaztech, де розробляв додатки та працював з даними, використовуючи бібліотеку Qt. Також був Lead Engineer Samsung у R&D Institute Ukraine, де працював з C/C++, EFL framework та Tizen IDE.

Роман Ткачик

Software Engineer

12+ років досвіду. Працював з різноманітними проектами, серед яких — вбудовані пристрої, мережеві проекти, десктопні та веб-додатки. Володіє навичками роботи з .NET, C#, LINQ, C/C++, SQL, Boost, STL, Multithreading, TCP/IP, Git, Scrum.

 

Володар сертифікату AZ-300 Azure Architecture Technologies Exam Prep 2020. Писав та підтримував тести функціональної та системної інтеграції, а також тести автоматизації для Windows і веб-додатків.

 

Працевлаштування
Допомагаємо в працевлаштуванні після проходження комплексної програми навчання C++ Development
Ми надаємо нашим студентам доступ до міні-курсу з пошуку першої роботи в IT та можливість працевлаштуватися в компаніях-партнерах за їхнім запитом ITEA також активно співпрацює з платформою Jungo, яка допомагає Junior-фахівцям знайти роботу. Завдяки цьому Ви отримуєте:
Кар'єрну консультацію
Допомогу у створенні перспективного резюме
Доступ до рекомендаційної системи підвищення кваліфікації, яка допоможе адаптувати ваші навички під сучасний ІТ-ринок
Перший досвід роботи на стажуванні/фрілансі/аутстафінгу, в тому числі і на зарубіжних ринках
Допоможемо скласти резюме і перевіримо результат
Підберемо вакансії в партнерських компаніях і рекомендуємо ваc
Надамо підтримку і консультації при проходженні співбесід
Встигни забронювати своє місце в групі
Ваш номер телефону
Підписанням та надсиланням цієї заявки я підтверджую, що я ознайомлений з Політикою конфіденційності і приймаю її умови, включно з регламентуючими обробку моїх персональних даних, і згоден з нею. Я надаю свою згоду на обробку персональних даних згідно з цією Політикою конфіденційності.
Ціна:
19300 грн
16400 грн
Що включає онлайн формат?
  • Навчання в форматі перегляду стріму або запису занять
  • Особистий кабінет з доступом до матеріалів курсу
  • Допомога ментора курсу
  • Актуальну програму навчання