Розподіл голосового навантаження для Skype for Business Online і Skype for Business Server 2015

Мета курсу

Надати слухачам знання та навички, необхідні для проектування, планування та розгортання різних голосових рішень, доступних для Skype for Business Online і Skype for Business Server 2015. У курсі розглянуті теми настройки і управління хмарної АТС (Cloud PBX) з дзвінками по ТМЗК (PSTN), інтеграція хмарної АТС з локальними ТМЗК, Cloud Connector Edition для інтеграції з Office 365 і настройка локального корпоративного голосового зв'язку.  Також в курсі описані процедури, керівні принципи, передовий досвід і інші важливі міркування, які допоможуть реалізувати, оптимізувати і усувати неполадки Skype for Business Online і Skype for Business Server 2015.  

Аудиторія

Цей курс призначений для IT-фахівців і телекомунікаційних інженерів, які проектують, які планують, що розвертають і підтримують рішення об'єднаних комунікацій.  Також курс буде корисний фахівцям, що готується до здачі іспиту 70-333 «Deploying Enterprise Voice with Skype for Business 2015».  

Після закінчення курсу слухачі зможуть:

  • Описувати різні режими голосових робочих навантажень, доступних в Skype for Business Online і Skype for Business Server 2015
  • Оцінювати мережу в рамках підготовки до розгортання голосових рішень зі Skype for Business Online і Skype for Business Server 2015
  • Розгортати і налаштовувати голосової рішення Skype for Business корпоративного рівня
  • Розгортати і налаштовувати хмарну АТС з дзвінками по ТМЗК
  • Налаштовувати функціонал корпоративної голосового зв'язку (Enterprise Voice) в компанії
  • Розгортати і налаштовувати хмарну АТС з локальної ТМЗК
  • Інтегрувати Skype for Business Server 2015 з інфраструктурою Microsoft
  • Планувати і розгортати Cloud Connector Edition для інтеграції з Office 365
  • Налаштовувати розширений функціонал Skype for Business Enterprise Voice (на території), як Location Information Servers і Response Groups
  • Оптимізувати голосовий зв'язок в мережі TCP / IP
  • Використовувати методологію якості викликів і інструменти моніторингу та створення звітів в Skype for Business Server 2015
  • Усувати проблеми голосового зв'язку в Skype for Business Online і Skype for Business Server 2015
Модуль 1: Введення в голосове навантаження Розробка голосового рішення на базі Skype for Business вимагає розуміння багатьох технологій. З останніми голосовими сервісами Microsoft на основі хмарних рішень, клієнти отримують більшу гнучкість при розгортанні голосового рішення для свого підприємства, але для таких рішень існують свої особливості застосування. В цьому модулі розказано про основні поняття VoIP, еволюції ранніх технологій телефонії, а також служб Office 365 і внесок Microsoft в світ голосового зв'язку. Додатково в модулі розглянуто можливості Skype for Business Online і Skype for Business Server 2015.   Теми:  
  • Огляд голосового зв'язку
  • Проектування голосового навантаження
  • Екосистема Skype for Business
  • Основи SIP і маршрутизація
Лабораторна робота: Підготовка лабораторної середовища
  • Налаштування середовища компанії
  Модуль 2: Оцінка мережі та параметри установки голосових сервісів В цьому модулі розказано, як провести оцінку готовності мережі для впровадження Skype for Business Server 2015 або Skype for Business Online. Також в модулі розглянута фаза планування інфраструктури Skype Operations Framework, зокрема етапи підготовки, оцінки та проектування. У модулі показано архітектура рішень, переваги і функціональні можливості Skype for Business Online і Skype for Business Server 2015.   Теми:  
  • Оцінка мережі і планування
  • Переваги і функціональні можливості Skype for Business
  • Планування рішень хмарних АТС
Лабораторна робота: Налаштування федерацій ідентифікації з Office 365
  • Додавання користувача домену і включення синхронізації служби каталогів з Office 365
  • Виконання синхронізації служби каталогів
  • Установка і настройка служб Active Directory
  • Включення єдиного входу з Office 365
Модуль 3: Конфігурація розділеного домену В цьому модулі описана конфігурація розділеного домену для Skype for Business. Також показані переваги розділеного домену, передумови для розгортання середовища та налаштування підключення користувачів. Додатково описані основні проблеми реалізації та способи їх усунення.   Теми:  
  • Огляд розділеного домену
  • Вимоги до розділеному домену
  • Розгортання розділеного домену
  • Налаштування користувачів і міграція
  • Усунення неполадок розділеного домену
Лабораторна робота: Налаштування розділеного домену для Skype for Business Online
  • Налаштування розділеного домену з Skype for Business Online
  • Перенесення користувачів Skype for Business Online
  • Перевірка налаштувань користувача в домені розділеному
  • Управління користувачами Skype for Business Online
Модуль 4: Хмарні АТС із дзвінками по ТМЗК і конференц-зв'язком Хмарні АТС являють собою рішення на базі продуктів Microsoft відомий як Office 365. Хмарні АТС дозволяють організаціям знизити навантаження локальних АТС за рахунок перенесення частини функціональності на хмарні АТС в Office 365. Виклики в публічні ТМЗКи (PSTN) можуть бути регламентовані для користувачів через плани викликів (Microsoft Calling Plans). Конференц-зв'язок може бути інтегрований з Skype for Business Online через Meetings capability в Office 365, яка дозволяє користувачам створювати, управляти і поєднувати їх збори (meeting) із користувачами ТМЗК.   Теми:  
  • Віртуальна АТС з можливістю виклику в ТМЗК
  • Конференц-зв'язок та налаштування зборів
  • Підключення конференцій Skype for Business Server 2015
Лабораторна робота: Налаштування віртуальної АТС з можливістю виклику в ТМЗК
  • Дозвіл користувачам підключатися до ТМЗК в Skype for Business Online
  • Використання Online PSTN Calling
  • Налаштування конференц-зв'язку в хмарі
  • Налаштування конференц-зв'язку Skype for Business Server 2015
Модуль 5: Локальна корпоративна голосовий зв'язок В цьому модулі розказано про налаштування корпоративного голосового зв'язку Skype for Business Server 2015. Корпоративний голосовий зв'язок (Enterprise Voice) являє собою єдине комунікаційне рішення на базі Skype for Business Server 2015, що дозволяє організаціям передавати і приймати дзвінки через ТМЗК. У модулі показано, як налаштувати такі важливі компоненти голосового зв'язку як абонентські групи, політики обміну голосовими повідомленнями і маршрути.   Теми:  
  • Проектування рішення Enterprise Voice
  • Настройка рішення Enterprise Voice
  • Маршрутизація голосу
  • Призначення телефонних номерів
  • Налаштування клієнтів
  • Exchange Unified Messaging
Лабораторна робота: Настройка рішення Enterprise Voice
  • Побудова регулярних виразів
  • Настроювання абонентської групи
  • Настройка політик голосового зв'язку, використання ТМЗК і маршрутів
  • Додавання користувачів у абонентські групи і призначення політик
  • Тестування маршрутизації голосу
  • Настроювання абонентської групи «Лондон»
Модуль 6. Зв'язок з ТМЗК Ключовим компонентом успішної організації є можливість спілкування між внутрішніми співробітниками і зовнішніми клієнтами і партнерами. Для цього організаціям необхідно зв'язати різні внутрішні підсистеми зв'язку, як Skype for Business Server 2015 і ТМЗК з існуючої АТС, шлюзом або Інтернет-провайдером (ISP). Підключення до ТМЗК дозволяє корпоративним користувачам здійснювати і приймати дзвінки з зовнішніх номерів, використовуючи одного і того ж клієнта Skype for Business що і для внутрішніх викликів. Крім того, співробітники можуть використовувати широкий спектр можливостей Skype for, щоб поліпшити свої зв'язки із зовнішніми користувачами, підключеними через ТМЗК.   Теми:  
  • Підключення до ТМЗК
  • Підключення до локальної АТС
  • Міжмережева маршрутизація (M:N Interworking Routing)
  • Можливості маршрутизації дзвінків
  • Дзвінок з робочого телефону
  • Загальні лінії
  • IP-телефонія
  • Системи кімнат (Room Systems)
  • Мобільні клієнти
Лабораторна робота: Настройка взаємодії з IP-АТС
  • Налаштування корпоративного голосового зв'язку для групи «Лондон»
  • Настроювання міжтранкової маршрутизації
  • Налаштування інтеграції Skype for Business
  • Налаштування інтеграції з IP-АТС
Модуль 7: Хмарна АТС з локальним зв'язком через ТМЗК В цьому модулі розглянуто впровадження та налаштування хмарних АТС з локальним зв'язком через ТМЗК в існуючій інфраструктурі з різними методами та можливостями підключення. Впровадження хмарних АТС вимагає підписки Office 365 і мережевої інфраструктури, що дозволяє користувачам з офісу або через інші виходи в інтернет підключатися до своїх акаунтів. При цьому конференц-зв'язок має бути реалізований через PSTN Conferencing або Audio Conferencing Provider (ACP). Підключення до локальної ТМЗК через Cloud Connector Edition буде розглянуто в наступному модулі.   Теми:  
  • Потоки викликів (Call Flows) і керованість
Лабораторна робота: Потоки викликів і керованість
  • Тестування поточного рішення з локальної АТС
  • Підключення віртуальної АТС з локальної зв'язком через ТМЗК
  • Тестування віртуальної АТС з локальної зв'язком через ТМЗК
Модуль 8: Хмарна АТС з локальним зв'язком через ТМЗК і Cloud Connector Edition Компанії, чиї локальні голосові рішення не використовують Skype for Business Server 2015 або Lync Server 2013, можуть інтегрувати свої поточні рішення з Skype for Business Online за допомогою Cloud Connector Edition (CCE). При цьому потрібно вибрати правильну топологію для CCE для підтримки вимог до організації голосового зв'язку. Цей модуль розглядає різні підтримувані топології і дає корисні вказівки щодо процесу розгортання.   Теми:  
  • Введення в Cloud Connector Edition
  • Планування підключення до ТМЗК через Cloud Connector Edition
  • Розгортання Cloud Connector Edition
Лабораторна робота: Розгортання Cloud Connector Edition
  • Налаштування лабораторного середовища
  • Підготовка першого пристрою для забезпечення високої доступності в Cloud Connector Edition
  • Підготовка другого пристрою для забезпечення високої доступності в Cloud Connector Edition
  • Створення базових VHDX для віртуальних машин з Cloud Connector Edition
  • Розгортання першого пристрою для забезпечення високої доступності в Cloud Connector Edition
  • Налаштування передплати до Office 365
  • Тестування віртуальної АТС з локальної зв'язком через ТМЗК
  • Розгортання другого пристрою для забезпечення високої доступності в Cloud Connector Edition
  • Завершення налаштування і тестування високої доступності Cloud Connector Edition
  • Тестування автоматичного відновлення через службу управління Cloud Connector Edition
Модуль 9: Розширені можливості викликів та вимоги до пристроїв Корпоративний голосовий зв'язок надає ряд специфічних локальних можливостей, таких як паркування виклику, непризначені номери, конференц-зв'язок, ТМЗК і групи відповіді. Ці можливості реалізуються в базовому сценарії розгортання корпоративного голосового зв'язку і представлені в курсі раніше. Для впровадження корпоративного голосового зв'язку слід знати про різні додатки Enterprise Voice і їх налаштування. В тому модулі розказано як працює служба групи відповіді в Skype for Business Server (RGS), що таке групи агента RGS, черги RGS, сервісні групи або базові робочі процеси, а також робочі потоки інтерактивних голосових відповідей. Також розглянуто метод помічника маршрутизації.   Теми:  
  • Служба паркування виклику
  • Управління викликами до непризначених номерів
  • Делегування і приватні лінії
  • Служба групи відповідей
  • Служба позиціонування і E9-1-1
Лабораторна робота: Налаштування групи відповіді
  • Налаштування груп агента і черг
  • Налаштування робочих потоків
  • Перевірка роботи служби групи відповіді
  • Лабораторна робота: Налаштування служби визначення розташування та керування пристроями
  • Створення аварійних маршрутів і навантаження ТМЗК
  • Налаштування маніпуляції номерами на транках екстрених номерів
  • Визначення положення за допомогою служби визначення розташування
  • Випробування можливостей служби визначення розташування
Модуль 10: Вимоги до мережі В цьому модулі показано, як оптимізувати голосовий зв'язок по мережі шляхом планування мережевого трафіку і впровадження технологій оптимізації пропускної здатності, таких як контроль допуску дзвінків (CAC), якість обслуговування (QoS), а також програмно визначаються мереж (SDN). Також описані медіа стеки, доступні для Skype for Business Server 2015 і Skype for Business Online.   Теми:  
  • Медіа-стеки
  • Моделювання трафіку
  • Якість обслуговування
  • Огляд контролю допуску дзвінків
  • Програмно визначені мережі
Лабораторна робота: Управління якістю голосового зв'язку
  • Введення інформації в Калькулятор пропускної здатності Skype for Business
  • Огляд результатів обчислень
  • Налаштування якості обслуговування
  • Перевірка якості обслуговування додатків
  • Налаштування контролю допуску дзвінків для керування пропускною здатністю каналу
  • Аналіз значень DSCP і діапазони портів для пріоритезації мережевого трафіку
Модуль 11: Моніторинг і підтримка якості голосового зв'язку Декларування, досягнення і підтримка якості дзвінків – обов'язкова умова успішного розгортання Skype for Business особливо для голосового навантаження і конференц-зв'язку. В цьому модулі докладно описані деталі методології якості викликів Microsoft, процеси і набори інструментів для реалізації тез методології. Показники якості зв'язку разом з доданим сценарієм і панеллю моніторингу якості викликів допоможуть провести вимірювання і забезпечити якість викликів, в основному в модулі показано, як використовувати вбудовані в Skype for Business інструменти та набори даних для діагностики і подальшого вдосконалення якості зв'язку.   Теми:  
  • Методологія якості викликів
  • Інтерактивні панелі для відстеження якості викликів
  • Інструменти моніторингу
  • Звіт про навантаження і моніторинг
Лабораторна робота: Розгортання інтерактивних панелей якості виклику, аналіз звітів і ключові показники ефективності
  • Встановлення інтерактивної панелі якості дзвінків Skype
  • Використання інтерактивної панелі якості дзвінків Skype
  • Аналіз звітів з деталізацією з'єднань точка-точка
  • Усунення неполадок у звітах за показниками якості
  • Моніторинг штучних транзакцій
  • Моніторинг здоров'я серверів
Модуль 12: Усунення неполадок голосового зв'язку Пошук і усунення неполадок є основною навичкою, необхідним для розгортання Skype for Business Server. Інфраструктура Skype for Business може бути представлена різними топологіями, і для адміністраторів Skype for Business потрібно знати основні інструменти та методи усунення неполадок, які застосовуються спеціально для Skype for Business Online і Skype for Business Server 2015. В цьому модулі показано інструменти і методології для усунення неполадок клієнта Skype for Business Online and Skype for Business Server 2015 і розглянуті різні сценарії, що знайомлять з типовими проблемами адміністраторів корпоративного голосового зв'язку.   Теми:  
  • Усунення несправностей якості викликів
  • Сценарії усунення неполадок
  • Усунення неполадок голосового зв'язку Skype for Business
  • Усунення неполадок IP-телефонів
Лабораторна робота: Усунення неполадок абонентських груп, маршрутизації і транків
  • Огляд компонентів служби ведення журналів
  • Використання інструментів служби ведення журналів
  • Основи відстеження
  • Виявлення невідповідностей в абонентських групах
  • Усунення неполадок в питаннях маршрутизації голоси
   
Для ефективного навчання на курсі, слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:
  • Досвід роботи з Skype for Business Server 2015 або Lync Server 2013
  • Досвід роботи з Windows Server 2008 R2 або Windows Server 2012 в корпоративному середовищі
  • Досвід віддаленого управління за допомогою Windows PowerShell 3.0
  • Досвід управління і настройки Active Directory і мережевої інфраструктури
  • Розуміння процесу переходу на Skype for Business Server 2015 і інтеграції Skype for Business з Microsoft Exchange Server and Office 365
Розуміння принципів роботи протоколу SIP, Session Border Controller (SBC), архітектури розгортання АТС (УАТС), а також знання вимог безпеки при передачі голосов

Запис на курс

Код курсу40409
Тривалість5д (40ч)
Код екзамену70-333
Вартість без ПДВ25 000 грн.
Найближчі дати
  • 23.10.2017