spinner-it

Розширені рішення Microsoft SharePoint Server 2013

Мета курсу - надати слухачам знання та навички, необхідні для планування, налаштування і управління сервером Microsoft SharePoint 2013. У курсі розглядаються теми реалізації високої доступності, аварійного відновлення, архітектури службових додатків, Business Connectivity Services, соціальних компонентів, управління продуктивністю і об'єднання платформ і компонентів, рішень бізнес-аналітики, управління корпоративним контентом, управління інфраструктурою веб-контенту, рішень і додатків. Також обговорюється, як оптимізувати пошук, як розробити і реалізувати план управління і як виконати оновлення або перехід на SharePoint Server 2013.

 

Аудиторія

Цей курс призначений для досвідчених фахівців, що бажають розширити свої знання та навички по установці, налаштуванні, розгортання та управління SharePoint Server 2013 середовищі організації або хмарі. Також курс буде корисний для адміністраторів бізнес-додатків (Business Application Administrators), керуючих проектами розвитку бізнесу (LOB) спільно з внутрішніми бізнес-клієнтами, в плані розуміння роботи SharePoint Server 2013.

 

Після закінчення курсу слухачі зможуть:

  • Описати основні функції SharePoint 2013
  • Планувати і проектувати середовище SharePoint 2013 по вимогам забезпечення високої доступності та аварійного відновлення
  • Планувати і реалізувати архітектуру служб додатків для розгортання SharePoint 2013
  • Налаштовувати і керувати функціями Business Connectivity Services при розгортанні  SharePoint 2013
  • Планувати і налаштовувати соціальні компоненти
  • Планувати і налаштовувати продуктивність і об'єднання платформ і компонентів
  • Планувати і налаштовувати рішень бізнес-аналітики
  • Оптимізувати пошук для корпоративного середовища
  • Планувати і налаштовувати управління корпоративним контентом при розгортанні SharePoint 2013
  • Планувати і налаштовувати управління інфраструктури веб-контенту відповідно до бізнес-вимог
  • Керувати рішеннями при розгортанні SharePoint 2013
  • Налаштовувати і керувати програмами в середовищі SharePoint Server 2013
  • Розробляти і реалізовувати план управління SharePoint Server 2013
  • Виконати оновлення або перехід на SharePoint Server 2013

Модуль 1: Розуміння архітектури в SharePoint Server 2013

Цей модуль описує архітектурні особливості локального і онлайн розгортання, на яких базується Microsoft SharePoint Server 2013. Модуль перераховує нові можливості, а також виключені з нової версії. Даний модуль розглядає основні структурні елементи розгортання ферми і параметри розгортання, доступні в SharePoint 2013.

 

Теми

  • Основні компоненти архітектури SharePoint 2013
  • Нові можливості SharePoint Server 2013
  • SharePoint Server 2013 і SharePoint Online

Лабораторна робота: Огляд основних понять SharePoint

  • Налаштування ферм SharePoint Server 2013
  • Створення та налагодження сайтів і сімейств сайтів

 

Модуль 2: Розробка стратегії управління безперервністю бізнесу

Цей модуль розглядає високу доступність і аварійне відновлення в SharePoint 2013. При проектуванні стратегії аварійного відновлення і високої доступності для ферми SharePoint важливо розуміти вимоги для кожного логічного рівня ферми. Висока доступність на рівні баз даних вимагає розуміння роботи і вимог SQL Server щодо забезпечення високої доступності. 

Висока доступність для рівня додатків може бути зроблена тільки для деяких служб додатків, в той час як інші програми, такі як пошук, зажадають додаткового планування і налаштування забезпечення високої доступності. Рівень веб-інтерфейсу також потребують додаткового планування і налаштування для забезпечення високої доступності, і архітекторам слід розглянути нову функцію управління запитами SharePoint 2013. 

Аварійне відновлення ферми SharePoint завжди вимагає серйозного планування і розуміння необхідних компонентів, доступних коштів резервного копіювання. У цьому сенсі SharePoint 2013 не виняток, і адміністраторам ферми необхідно створити план аварійного відновлення, що включає перелік даних для резервного копіювання та налаштувань за їх відновлені, а також розкладу архівації.

 

Теми

  • Проектування топології баз даних для забезпечення високої доступності та аварійного відновлення
  • Проектування інфраструктури SharePoint для забезпечення високої доступності
  • Планування аварійного відновлення

Лабораторна робота: Планування та виконання резервного копіювання та відновлення

  • Створення резервної копії та плану відновлення
  • Перевірка резервного копіювання та відновлення

 

Модуль 3: Планування та реалізація архітектури служб додатків

Служби додатків були введені в SharePoint 2010, замінивши архітектуру Shared Service Provider в Microsoft Office SharePoint Server 2007. Служби додатків забезпечують гнучкий дизайн для впровадження таких служб, як управління метаданими або PerformancePoint. Є кілька топологій розгортання, доступних при плануванні реалізації служби додатків від простої моделі додатки в одній фермі в роботі одного примірника служби до більш складної взаємодії між фермами з декількома екземплярами служб додатків. Завдяки такій архітектурі служби додатків можна вільно проектувати відповідно до потреб користувачів організації з точки зору продуктивності, функціональності і безпеки.

Цей модуль розглядає архітектуру служб додатків, формування бізнес-вимог для розробки і визначення архітектури федеративних зв'язків служби додатків в організації.

 

Теми

  • Планування служб додатків
  • Проектування і настройка топології служб додатків
  • Налаштування федеративних відносин для служб додатків

Лабораторна робота: Планування архітектури служб додатків

  • Планування топології служб додатків

Лабораторна робота: Побудова федеративних відносин для служб додатків між фермами серверів SharePoint

  • Створення примірника служби додатків
  • Створення довірчих відносин між фермами SharePoint
  • Публікація і використання служб додатків

 

Модуль 4: Налагодження та управління Business Connectivity Services

Більшість організацій зберігають інформацію в різних розрізнених системах. У багатьох випадках такі організації хочуть мати можливість переглядати і взаємодіяти з інформацією з цих розрізнених систем за допомогою єдиного інтерфейсу. Це зменшує необхідність для співробітників постійно перемикатися між системами і створює можливості для досвідчених користувачів і аналітиків об'єднувати дані з декількох джерел.

Business Connectivity Services (BCS) в SharePoint 2013 являє собою набір технологій, які дозволять запитувати, відображати і взаємодіяти з даними із зовнішніх джерел. У цьому модулі показано, як спланувати та налаштувати різні компоненти BCS.

 

Теми

  • Планування і настройка Business Connectivity Services
  • Налаштування служби Secure Store
  • Управління бізнес-моделями підключення даних

Лабораторна робота: Налаштування Business Connectivity Services і служби Secure Store

  • Налаштування підключення до бізнес-даних служб додатків
  • Налаштування служби Secure Store

Лабораторна робота: Управління бізнес-моделями підключення даних

  • Налаштування цільової програми служби Secure Store
  • Імпорт та налаштування моделей Business Connectivity Services

 

Модуль 5. З'єднання користувачів

З'єднання користувачів в Microsoft SharePoint Server 2013 насправді означає об'єднання людей окремих робочих місць і надання їм можливостей та інструментів для спільної роботи з іншими людьми в організації, колегами і керівниками. З'єднання користувачів ґрунтується на пошуку людей по їх компетенцій, виявленні спільних інтересів і про створення мережі людей, які поділяють спільні цілі.

У цьому модулі описано концепцію і способи підключення людей в SharePoint 2013. Модуль розглядає профілі користувачів, синхронізацію профілів користувачів, особливості соціальної взаємодії, можливості спільнот і сайтів спільноти в SharePoint 2013.

 

Теми

  • Управління профілями користувачів
  • Включення соціальної взаємодії
  • Побудова співтовариств

Лабораторна робота: Налаштування синхронізації профілів і особистих сайтів

  • Налаштування синхронізації профілю
  • Налаштування особистих сайтів

Лабораторна робота: Конфігурування сайтів спільнот

  • Створення інфраструктури сайту спільноти
  • Налаштування участі в моєму сайті

 

Після закінчення цього модуля слухачі зможуть:

  • Розуміти і управляти профілями користувачів і синхронізацією профілів користувачів в SharePoint 2013
  • Включення соціальної взаємодії в SharePoint 2013
  • Зрозуміти і побудувати співтовариства і сайти в SharePoint 2013

 

Модуль 6. Підвищення продуктивності і взаємодії між користувачами

Цей модуль розглядає, як SharePoint 2013 розширює можливості користувачів в області спільної роботи і збільшує продуктивність за рахунок інтеграції з зовнішніми програмними платформами, пропонує додаткові функції спільної роботи в SharePoint і надає гнучкі інструменти, з якими користувачі можуть розробляти свої власні рішення бізнес-проблем.

 

Теми

  • Об'єднання завдань
  • Планування та налаштування спільної роботи
  • Планування та налаштування комбінацій

Лабораторна робота: Конфігурування сайтів MS Project

  • Створення сайтів MS Project
  • Налаштування сайтів MS Project
  • Приєднання груп MS Project

Лабораторна робота: Налаштування робочого процесу

  • Налаштування робочих потоків Windows Azure і служби робочих потоків SharePoint
  • Створення і тестування робочих потоків

 

Модуль 7: Планування і настройка бізнес-аналітики

Бізнес-аналітика (BI) є важливою областю життя великих організацій. Ключем до успішної BI буде інтеграція компонентів, які забезпечують потрібну інформацію потрібним людям, в потрібний час. Microsoft SharePoint Server 2013 Enterprise Edition забезпечує широкий спектр інтегрованих рішень, які дозволяють користувачам і адміністраторам у всій організації розробляти рішення BI відповідно до їх бізнес-вимог. Ці інструменти BI розширюють можливості SharePoint, забезпечуючи управління аналізом персональною інформацією взятої з Microsoft Excel, сховища даних організації, служби SQL Server Reporting Services (SSRS) або SQL Server Analysis Services (SSAS).

У цьому модулі показані BI-рішення на SharePoint 2013 для аналізу бізнесу.

 

Теми

  • Планування бізнес-аналітики
  • Планування, розгортання і управління службами бізнес-аналітики
  • Планування та налаштування додаткових інструментів аналізу

Лабораторна робота: Налаштування служб Excel

  • Підключення служб Excel
  • Налаштування зовнішнього доступу до даних
  • Налагодження підключення до даних

Лабораторна робота: Налаштування PowerPivot і Power View для SharePoint

  • Налаштування PowerPivot для SharePoint
  • Налаштування Power View для SharePoint

 

Модуль 8: Планування і настройка корпоративного пошуку

Служба розшуку залишається наріжним каменем успіху платформи SharePoint. У Microsoft SharePoint Server 2013 відбулися великі зміни в компонентах, які складають служби, що впливають на продуктивність і настройку.

У цьому модулі описуються параметри конфігурації в середовищі SharePoint, які дозволяють забезпечити більшу ефективність результатів пошуку шляхом тонкого налаштування служб різними способами. Введення нових функцій, таких як управління типом результатів і просування навігації на основі пошуку, означає, що значення пошуку стало ще більш важливим для успіху бізнесу. Пошук тепер дозволяє делегувати управління результатами адміністратору сімейства сайтів і власнику сайту, підвищуючи гнучкість пошуку без збільшення навантаження на адміністраторів служби програми пошуку.

Цей модуль також розглядає пошук аналітики та звітності. Для управління середовищем пошуку в SharePoint 2013, на відміну від SharePoint Server 2010, тепер в службу пошуку включений пошук аналітики та звітності. Ці звіти дозволять контролювати служби та оптимізувати їх конфігурації.

 

Теми

  • Налаштування пошуку в корпоративному середовищі
  • Налаштування умов для пошуку
  • Оптимізація пошуку

Лабораторна робота: Планування розгортання корпоративного пошуку

  • Планування рішень пошуку

Лабораторна робота: Управління релевантність пошуку в SharePoint Server 2013

  • Налаштування тезауруса
  • Налаштування суб'єктів вилучення властивостей і уточнення властивостей
  • Налаштування корекції запитів орфографії
  • Встановлення функції найменування компанії

 

Модуль 9: Планування та налаштування управління корпоративним контентом

Цей модуль розглядає Enterprise Content Management (ECM), яке представляє собою набір технологій і функцій для забезпечення адміністраторам контролю над сайтами і контентом, включаючи управління сховищами інформації, тривалістю зберігання інформації, доступністю інформації для користувачів і управління накопиченням інформації.

При плануванні підтримки для вимог ECM слід чітко розуміти зміст вимог і як це зміст підтримує організацію, як правило, це означає, що багато різних організаційних ролей повинні брати участь в стратегії ECM і підтримувати його функції.

 

Теми

  • Планування управління контентом
  • Планування і настройка eDiscovery
  • Планування управління записами

Лабораторна робота: Налаштування eDiscovery в SharePoint Server 2013

  • Створення та налагодження центру eDiscovery
  • Виявлення та збереження вмісту
  • Запити та експорт контенту

Лабораторна робота: Налаштування управління записами в SharePoint Server 2013

  • Налаштування управління записами на місці

 

Модуль 10 Планування і настройка управління веб-контентом

Можливості веб-управління контентом в Microsoft SharePoint Server 2013 дозволять організації спілкуватися і більш ефективно взаємодіяти зі співробітниками, партнерами і клієнтами. SharePoint Server 2013 забезпечує легку у використанні функціональність зі створення, затвердження та публікації веб-контенту. Це дозволяє швидко отримати інформацію для сайтів внутрішньої мережі, зовнішньої мережі та Інтернет і надати опублікованим контенту однаковий зовнішній вигляд. Можливості управління веб-контентом можна використовувати для створення, публікації, управління і контролю великих і динамічну колекцій контенту. В рамках ECM в SharePoint Server 2013 управління веб-контентом дозволяє спростити процес створення і публікації веб-сайтів.

 

Теми

  • Планування і реалізація управління інфраструктурою веб-контенту
  • Налаштування керованої навігації і сайтів каталогу
  • Підтримка декількох мов і розташування
  • Включення конструктора і налаштування
  • Підтримка мобільних користувачів

Лабораторна робота: Налаштування керованої навігації і сайтів каталогу

  • Налаштування сайту каталогу продукції
  • Налаштування межсайтовой публікації
  • Налаштування публікації сайтів

Лабораторна робота: Налаштування каналів пристроїв

  • Налаштування каналів пристроїв

 

Модуль 11: Управління рішеннями в SharePoint Server 2013

Для адміністраторів SharePoint важливо розуміти компоненти, доступні в Microsoft SharePoint Server 2013. Однак для деяких компонентів існують конкретні функціональні вимоги, не включені в конкретний шаблон сайту SharePoint. Також існують сайти, що вимагають повторної настройки списків або бібліотек або розгортання коду, необхідного для додавання можливостей, які будуть недоступні при стандартному розгортанні. Розробники використовують компоненти і рішення для додавання і управління цими вимогами функціональності. Адміністраторам, з іншого боку, необхідно зрозуміти, як розгортаються функції і рішення і як керувати ними для виконання вимог користувачів в фермі SharePoint.

 

Теми

  • Розуміння архітектури рішень SharePoint
  • Управління пісочницею рішень

Лабораторна робота: Управління рішеннями

  • Налаштування ізольованих рішень управління на рівні ферм
  • Налаштування ізольованих рішень управління на рівні сімейства сайтів
  • Розгортання ферми рішень

 

Модуль 12: Управління додатками SharePoint Server 2013

Додатки SharePoint є нововведеннями Microsoft SharePoint Server 2013 і надають додаткові можливості для розширення функціональних можливостей додатків в контексті SharePoint. Додатки SharePoint доповнюють можливості ферми і ізольованих рішень, забезпечуючи ефективну взаємодію з користувачем в сфері настройки самообслуговування, не піддаючи небезпеці стабільність або безпеку ферми.

 

Теми

  • Розуміння архітектури додатків SharePoint
  • Підготовка та управління додатками і каталогами додатків

Лабораторна робота: Налагодження та управління додатками SharePoint

  • Налаштування ферми SharePoint для підтримки програми
  • Створення та налагодження корпоративного каталогу додатків
  • Розгортання і моніторинг додатки

 

Модуль 13: Розробка плану управління

Управління в SharePoint можна охарактеризувати як спосіб контролю середовища SharePoint через додатки користувачів, політики і процеси. Управління є необхідною для всіх систем ІТ в цілому, і зокрема для розгортання SharePoint, який часто вносить істотні зміни в бізнес-процеси, доступні функції і практику повсякденної роботи.

Важливо розуміти, що управління має відображати потреби організації і найбільш ефективно використовувати можливості SharePoint. Таким чином ІТ-відділ не може бути єдиним органом, керуючим SharePoint; вхідні дані повинні надходити від усіх представників організації. Але ІТ-відділ повинен як і раніше виступати в якості технічного органу для підтримки SharePoint; Однак це тільки одна з частин управління SharePoint, яку слід використовувати.

 

Теми

  • Введення в планування управління
  • Ключові елементи плану управління
  • Планування управління в SharePoint Server 2013
  • Реалізація управління в SharePoint 2013

Лабораторна робота: Розробка плану управління

  • Створення плану управління

Лабораторна робота: Створення та видалення керованого сайту

  • Створення та публікація політик сайту
  • Включення і управління виробництвом обслуговувати себе сайту

 

Модуль 14 : Оновлення і перехід на SharePoint Server 2013

Оновлення ферми Microsoft SharePoint Server 2010 до SharePoint 2013 є великим проектом, тому дуже важливо ретельно спланують вать дії для поновлення. Необхідно переконатися, що обраний шлях оновлення/переходу від версії до версії підтримується поточним проектом, що повністю враховано вплив поновлення на бізнес і обрана стратегія відновлення задовольняє вимогам безперервності бізнесу. Ці дії по підготовці мають вирішальне значення.

На відміну від більш ранньої версій SharePoint SharePoint 2013 підтримує тільки приєднання бази даних для оновлення вмісту, але в ній підтримують зв'язки з базами даних служб додатків. Необхідно планувати такі переходи і переконатися в готовності усунення потенційно можливих неполадок.

Додаткове зміна в SharePoint 2013 представлено в підході до оновлення сімейств веб-сайтів. Вони оновлюються окремо від даних і служб додатків. Для адміністраторів сімейства сайтів можна також делегувати завдання оновлення.

 

Теми

  • Підготовка поновлення або міграції середовища
  • Виконання процесу оновлення
  • Управління оновленнями сімейства веб-сайтів

Лабораторна робота: Апгрейд підключеної бази даних

  • Імпорт бази даних SharePoint 2010
  • Перенесення і оновлення службових додатків
  • Перенесення і оновлення бази даних контенту

Лабораторна робота: Управління оновленням сімейства веб-сайтів

  • Підготовка сайту до оновленню сімейства
  • Оновлення сімейств сайтів

Необхідна підготовка

 

Для ефективного навчання на курсі слухачі повинні володіти наступними знаннями та навичками:

 

  • Курс 20331: Core Solutions of Microsoft SharePoint Server 2013 або еквівалентні навички
  • Мінімум один рік досвіду трансляції бізнес-вимог в логічну і фізичну архітектуру проекту
  • Практичне знання проектування мережі, в тому числі мережевої безпеки
  • Досвід управління програмним забезпеченням в Windows Server 2008 R2 або Windows Server 2012
  • Розгортання і управління додатками в середовищі організації та хмарі
  • Управління Internet Information Services (IIS).
  • Налаштування Active Directory для аутентифікації, авторизації та зберігання користувачів
  • Віддалене управління додатками за допомогою Windows PowerShell 2.0
  • Підключення додатків до Microsoft SQL Server
  • Реалізація вимог безпеки

Запис на курс

Код курсуWSP13-2
Тривалість5 д (40 год)
Код екзамену70-332
Вартість без ПДВ35 000 грн.

У зв'язку з карантином всі наші курси читаються у online-форматі.