Практика ІТ-процесів ITIL 2011. Release, control and validation

Матеріали курсу відповідають рекомендаціям найактуальнішою редакції ITIL® 2011 року. Проведення змін в ІТ при збереженні стабільності роботи ІТ-інфраструктури і надання ІТ-послуг – одна з найсерйозніших завдань по організації управління ІТ, що стоїть перед ІТ-менеджерами. Вміння впроваджувати нові вимоги бізнесу ІТ-послуг без збоїв, у необхідний термін і з оптимальними витратами дає будь-якої державної, комерційної чи громадської організації, що використовує ІТ, переваги в її діяльності і досягненні їй бізнес-цілей. В ході проведення змін ІТ-менеджери можуть стикатися, як мінімум, з наступними питаннями:
  • Як бути в курсі всіх змін в ІТ?
  • Як організувати контроль змін?
  • Як організувати комунікації між ІТ та бізнесом при проведенні змін?
  • Як правильно розставити пріоритети проведених змін?
  • Як впоратися з потоком різноманітних змін?
  • Як налагодити координацію дій під час впровадження змін?
  • Як правильно обробляти запити від користувачів, які містять вимоги щодо змін?
  • Які активи і конфігурації в ІТ треба контролювати, як організувати збереження і отримання актуальної інформації щодо них?
  • Як організувати управління знаннями в компанії?
  • Як уникнути найбільш типових помилок при створенні конфігураційної бази даних (CMDB)?

Аудиторія

  • Керівники та ключові співробітники ІТ, відповідальні за планування та проведення змін, створення конфігураційної бази даних (CMDB)
  • Консультанти та інші спеціалісти, задіяні у плануванні та впровадженні процесів перетворення послуг (процеси управління конфігураціями, змінами і релізами)
  • Бізнес-менеджери та власники бізнес-процесів
  • Менеджери ІТ, яким потрібне глибоке розуміння, як процеси RCV можуть бути використані для поліпшення якості ІТ-послуг та їх підтримки в організації
  • Персонал підтримки ІТ-послуг, залучені до управління змінами, управління релізами та розгортанням, управління підтвердженням і тестуванням, управління активами та конфігураціями, управління запитами, оцінку змін та управління знаннями, який бажає підвищити власні здібності у відповідності з виконуваними в цій діяльності ролями
  • Фахівці, що мають «ITIL Foundation Certificate in IT Service Management» і бажають підвищити свій рівень сертифікації
  • Претенденти на отримання «ITIL Expert Certificate in IT Service Management»
 

По закінченні курсу

  • Розуміння важливості управління послугами як практичної концепції і принципів, призначення і завдань стадії перетворення послуг
  • Розуміння важливості управління проведенням змін в ІТ при наданні послуг
  • Розуміння взаємодії процесів RCV з іншими процесами життєвого циклу послуг
  • Розуміння видів діяльності, методів і технік, використовуваних кожним процесом RCV
  • Як використовувати види діяльності, методи і техніки процесів RCV для підвищення ефективності роботи підтримки послуг
  • Як оцінювати діяльність у процесах RCV
  • Розуміння таких процесів RCV як здібностей, що підтримують життєвий цикл ІТ-послуг:
  • Управління змінами
  • Управління підтвердженням і тестуванням
  • Управління активами та конфігураціями
  • Управління знаннями
  • Управління запитами
  • Управління релізами та розгортанням
  • Оцінка змін
  • Розуміння ролей та відповідальностей у процесах RCV
  • Розуміння особливостей технологій та впровадження
  • Розуміння викликів, ключових факторів успіху та ризиків, пов'язаних з RCV
  • Модуль 1: Основи ITSM
    • Основні принципи управління послугами
    • Послуги, їх параметри і характеристики
    • Життєвий цикл послуги
    • Активи, ресурси і здібності
    • Процеси і функції ITSM
  • Модуль 2:Основи Service Transition
    • Призначення і завдання Service Transition
    • Рамки і цінність для бізнесу Service Transition
    • Процеси Service Transition
  • Практика 1: Обґрунтування необхідності впровадження процесів RCV
  • Модуль 3: Управління змінами (Change Management)
    • Загальний опис процесу: мета, завдання, призначення і охоплення, цінність для бізнесу
    • Основні принципи процесу
    • Операції, методи і технології процесу
  • Практика 2: Організація і застосування процедур управління змінами
    • Тригери, входи, виходи і взаємодію з іншими процесами
    • Критичні чинники успіху і показники процесу
    • Труднощі і ризики
    • Ролі процесу
  • Модуль 4: Обробка запитів (Request Fulfilment)
    • Загальний опис процесу: мета, завдання, призначення і охоплення, цінність для бізнесу
    • Основні принципи процесу
    • Операції, методи і технології процесу
  • Практика 3: Визначення типів запитів
    • Тригери, входи, виходи і взаємодію з іншими процесами
    • Критичні чинники успіху і показники процесу
    • Труднощі і ризики
    • Ролі процесу
  • Модуль 5: Управління Сервісними Активами та Конфігураціями (Service Asset and Configuration Management)
    • Загальний опис процесу: призначення, завдання, обсяг, цінність для бізнесу
    • Принципи і політики, основні поняття
    • Місце процесу в життєвому циклі послуг і його інтерфейси з процесом управління рівнем послуг
    • Види діяльності, методики і технології
    • Практика 4: Розробка моделі даних системи управління конфігураціями
    • Тригери, входи, виходи і взаємодію з іншими процесами
    • Критичні чинники успіху і показники процесу
    • Труднощі та ризики
    • Ролі процесу
  • Модуль 6: Управління Знаннями (Knowledge Management)
    • Важливість процесу управління рівнем послуг в життєвому циклі послуг
    • Загальний опис процесу: призначення, завдання, обсяг, цінність для бізнесу
    • Принципи і політики, основні поняття
    • Види діяльності, методики і технології
    • Тригери, входи, виходи і взаємодію з іншими процесами
    • Критичні чинники успіху і показники процесу
    • Труднощі і ризики
    • Ролі процесу
  • Модуль 7: Управління релізами та розгортанням (Release and Deployment management)
    • Загальний опис процесу: призначення, завдання, обсяг, цінність для бізнесу
    • Принципи і політики, основні поняття
    • Види діяльності, методики і технології
  • Практика 5:Розробка політики релізів
    • Тригери, входи, виходи і взаємодію з іншими процесами
    • Критичні чинники успіху і показники процесу
    • Труднощі і ризики
    • Ролі процесу
  • Модуль 8: Підтвердження і тестування послуг (Validation Service and Testing)
    • Загальний опис процесу: призначення, завдання, обсяг, цінність для бізнесу
    • Принципи і політики, основні поняття
    • Види діяльності, методики і технології
  • Практика 6:Розробка моделі тестування
    • Тригери, входи, виходи і взаємодію з іншими процесами
    • Критичні чинники успіху і показники процесу
    • Труднощі і ризики
  • Модуль 9: Оцінка зміни (Change evaluation)
    • Важливість процесу в життєвому циклі послуг
    • Загальний опис процесу: призначення, завдання, обсяг, цінність для бізнесу
    • Принципи і політики, основні поняття
    • Види діяльності, методики і технології
    • Тригери, входи, виходи і взаємодію з іншими процесами
    • Критичні чинники успіху і показники процесу
    • Труднощі та ризики
    • Ролі процесу
  • Модуль 10: Технології та інструменти (Technology and tools)
  • Модуль 11: Питання впровадження
  • Модуль 12: Підготовка до кваліфікаційного іспиту
    • Інформування
    • Рішення пробного іспиту
    • Обговорення спірних питань і труднощів
  • Були знайомі з основними поняттями ITIL в обсязі тем базового курсу
  • Мали досвід роботи в сфері управління ІТ-послугами не менше 2-х років і були наділені відповідальністю хоча б в одному з перерахованих процесів управління:
    • Управління змінами
    • Управління активами та конфігураціями
    • Управління підтвердженням і тестуванням
    • Управління запитами
    • Управління релізами та розгортанням
    • Оцінка змін
    • Управління знаннями

Запис на курс

Код курсуEA-RCV
Тривалість4д (32год)
Код екзамену
Вартість без ПДВ15 000 грн.
Найближчі дати
  • 27.11.2017