Планування, захист і оптимізація ІТ-послуг

Курс присвячений детальному розгляду процесів планування і проектування ІТ послуг, метою яких є забезпечення економічно обґрунтованого рівня продуктивності і потужності ІТ послуг, що відповідає поточним і майбутнім погодженим потребам бізнесу. В рамках курсу також проводиться огляд елементів життєвого циклу, пов'язаних з діяльністю щодо планування і проектування ІТ-Послуг. Курс заснований на рекомендаціях бібліотеки кращого світового досвіду ITIL 2011, 2011 року та використовує підхід Service Life Cycle.  

Аудиторія

  • Керівники та ключові співробітники ІТ, відповідальні за планування та організацію послуг
  • Співробітники ІТ, зайняті у процесі технічної підтримки
  • Консультанти та інші спеціалісти, задіяні у плануванні та впровадженні послуг.
 

По закінченні курсу

Після успішного засвоєння матеріалу курсу слухачі будуть здатні застосовувати знання з планування, захисту і оптимізації ІТ послуг в області управління потужностями, доступністю, безперервністю ІТ послуг та інформаційною безпекою відповідно з матеріалами ITIL 2011.
  • Модуль 1: Ведення
    • ITSM як практика. Поняття Сервісу, бізнес-процесу, основні принципи управління ІТ-Послугами
    • Поняття «Життєвий цикл послуги» – ядро ITIL 2011
    • Процеси і функції ITSM. Взаємодія процесів проектування з іншими процесами ITIL 2011
  • Модуль 2: Управління доступністю послуг
    • Призначення, цілі, завдання та межі процесу. Місце процесу в Життєвому циклі. Цінність процесу
    • Політики, принципи та основні поняття процесу. Активності та методи процесу
    • Розрахунок доступності ІТ Послуг
    • Входи, виходи, інтерфейси процесу
    • Метрики та показники ефективності
    • Труднощі і ризики при впровадженні процесу, критичні фактори успіху
  • Модуль 3: Управління потужностями послуг
    • Призначення, цілі, завдання та межі процесу. Місце процесу в Життєвому циклі. Цінність процесу
    • Політики, принципи та основні поняття процесу. Активності та методи процесу
    • Управління Планом потужностей
  • Модуль 4: Управління безперервністю Послуг
    • Призначення, цілі, завдання та межі процесу. Місце процесу в Життєвому циклі. Цінність процесу
    • Політики, принципи та основні поняття процесу. Активності та методи процесу
    • Оцінка Ризиків, Управління Планами Безперервності
    • Взаємодія з планами безперервності бізнесу
    • Метрики та показники ефективності
  • Модуль 5: Управління Безпекою
    • Призначення, цілі, завдання та межі процесу. Місце процесу в Життєвому циклі. Цінність процесу
    • Принципи інформаційної безпеки
    • Політики, принципи та основні поняття процесу. Активності та методи процесу
    • Метрики та показники ефективності
    • Можливі труднощі і ризики при впровадженні процесу, критичні фактори успіху
  • Модуль 6: Управління Попитом
    • Призначення, цілі, завдання та межі процесу. Місце процесу в життєвому циклі. Цінність процесу
    • Взаємодія з процесами проектування
    • Критичні фактори успіху, пов'язані з процесом
  • Модуль 7: Ролі і Технології та інструменти, що використовуються при впровадженні процесу
    • Управління інцидентами та організації служби Service Desk
  • Модуль 8: Підготовка до кваліфікаційного іспиту
 
 
  • Для успішного освоєння матеріалу курсу слухачі повинні мати
  • Базові знання в галузі управління
  • Знання основ ITIL 2011
  • Бажано наявність досвіду роботи, щонайменше, в одному з досліджуваних процесів

Запис на курс

Код курсуEA-PPO
Тривалість4д (32год)
Код екзамену
Вартість без ПДВ12 000 грн.
Найближчі дати
  • 04.12.2017