ITIL

ITIL 2011
Код курсуНазваКод екзаменуТривалістьЦіна без ПДВ
IT-ITIL SECURITYУправління Інформаційною Безпекою (ITIL SECURITY)2д (16год)6 000 грн.
EA-PPOПланування, захист і оптимізація ІТ-послуг4д (32год)12 000 грн.
EA-УпрИТУправління ІТ-персоналом2д (16год)7 000 грн.
EA-ITIL 2011Основи ITIL 2011 – Принципи організації ІТ-підрозділу компанії3д (24год)11 500 грн.
EA-SOAITIL 2011 Service offerings and agreements: Управління фінансами і плануванням ІТ-сервісів4д (32год)15 000 грн.
EA-OSAService Desk і процеси оперативної підтримки ІТ-послуг4д (32год)15 000 грн.
EA-RCVПрактика ІТ-процесів ITIL 2011. Release, control and validation4д (32год)15 000 грн.
EA-CobiTCobiT: Управління та аудит інформаційних систем2д (16год)7 000 грн.
Інформаційна безпека
Код курсуНазваКод екзаменуТривалістьЦіна без ПДВ
PCI DSSВпровадження вимог стандарту PCI DSS2д (16год)7 500 грн.
Управління та аудит
Код курсуНазваКод екзаменуТривалістьЦіна без ПДВ
ASSCАссессмент-центр. Технологія точної оцінки і відбору персоналу2д (16год)4 200 грн.
HR VSPВпровадження системи навчання персоналу в организації1д (8год)1700 грн.
HR PSIПсихологія для HR. Психологічна компетентність як професійно важлива якість співробітника HR-підрозділу2д (16год)2900 грн.
HR ALGПроцедура підбору персоналу та різноманітні техніки проведення інтерв’ю. Алгоритм закриття вакансії1д (8год)1500 грн.

Наш навчальний центр проводить ефективне ITIL навчання від досвідчених викладачів-практиків. В ході курсів студенти дізнаються про основні принципи організації ІТ-підрозділу компанії, що дієвих способах управління персоналом та інші секрети ефективного планування, оптимізації і захисту ІТ-послуг.

В кінці навчання студенти мають достатні навички і знання, щоб ефективно організувати роботу відділів технічної підтримки користувачів і клієнтів компанії.  

Курси ITIL будуть цікаві керівникам, фахівцям підтримки, консультантам, інтеграторам, розробникам і менеджерам, діяльність яких безпосередньо чи опосередковано стосується сфери ІТ-послуг.  

Після проходження курсу ІТ-керівники та фахівці будуть краще розбиратися в потребах клієнтів, грамотно організовувати робочі процеси всередині IT-служби і надавати більш якісний інформаційний сервіс.