ITIL

Інформаційна безпека
Код курсуНазваКод екзаменуТривалістьЦіна без ПДВ
PCI DSSВпровадження вимог стандарту PCI DSS2д (16год)7 500 грн.
ITIL 2011
Код курсуНазваКод екзаменуТривалістьЦіна без ПДВ
IT-ITIL SECURITYУправління Інформаційною Безпекою (ITIL SECURITY)2д (16год)6 000 грн.
EA-PPOПланування, захист і оптимізація ІТ-послуг4д (32год)12 000 грн.
EA-УпрИТУправління ІТ-персоналом2д (16год)6 000 грн.
EA-ITIL 2011Основи ITIL 2011 – Принципи організації ІТ-підрозділу компанії3д (24год)11 500 грн.
EA-SOAITIL 2011 Service offerings and agreements: Управління фінансами і плануванням ІТ-сервісів4д (32год)12 000 грн.
EA-OSAService Desk і процеси оперативної підтримки ІТ-послуг4д (32год)15 000 грн.
EA-RCVПрактика ІТ-процесів ITIL 2011. Release, control and validation4д (32год)15 000 грн.
EA-CobiTCobiT: Управління та аудит інформаційних систем2д (16год)7 000 грн.
Управління та аудит
Код курсуНазваКод екзаменуТривалістьЦіна без ПДВ
ASSCАссессмент-центр. Технологія точної оцінки і відбору персоналу2д (16год)4 200 грн.
HR VSPВпровадження системи навчання персоналу в организації1д (8год)1700 грн.
HR PSIПсихологія для HR. Психологічна компетентність як професійно важлива якість співробітника HR-підрозділу2д (16год)2900 грн.
HR ALGПроцедура підбору персоналу та різноманітні техніки проведення інтерв’ю. Алгоритм закриття вакансії1д (8год)1500 грн.

Наш навчальний центр проводить ефективне ITIL навчання від досвідчених викладачів-практиків. В ході курсів студенти дізнаються про основні принципи організації ІТ-підрозділу компанії, що дієвих способах управління персоналом та інші секрети ефективного планування, оптимізації і захисту ІТ-послуг.

В кінці навчання студенти мають достатні навички і знання, щоб ефективно організувати роботу відділів технічної підтримки користувачів і клієнтів компанії.  

Курси ITIL будуть цікаві керівникам, фахівцям підтримки, консультантам, інтеграторам, розробникам і менеджерам, діяльність яких безпосередньо чи опосередковано стосується сфери ІТ-послуг.  

Після проходження курсу ІТ-керівники та фахівці будуть краще розбиратися в потребах клієнтів, грамотно організовувати робочі процеси всередині IT-служби і надавати більш якісний інформаційний сервіс.