Deploying Cisco Unified Contact Center

Deploying Cisco Unified Intelligence Center (DUIC) 1.0 - це 3-денний тренінг. Cisco Unified Intelligence Center 8.0 - це просте рішення, створене для спрощення завдання створення звітів та управління розрізненими джерелами даних, а також для надання зручного для користувача інтерфейсу для доступу до різних даних, що містяться в системах на базі різних продуктів Cisco. Система звітності Unifed Intelligence Center 8.0. дозволяє виробляти як історичну звітність, так і збирати статистику реального часу. Unifed Intelligent Center 8.0 також працює з іншими продуктами сімейства Cisco Unifed Communications.  

Після проходження тренінгу учасники зможуть:

  • Дати доступний огляд продукту Cisco Unified Intelligence Center
  • Знати способи інсталяції, адміністрування та захисту рішення CUIC
  • Знати основні принципи звітності, а також можливості і функції звітів CUIC
  • Знати в деталях, яким чином можуть бути створені кастомізовані звіти на базі звичайних джерел даних (Cisco Unified CCE і Cisco CVP) і нових джерел даних для задоволення специфічних вимог замовників
   
  1. Введення 2. Огляд Cisco Unified Intelligence Center
  • Огляд Cisco Unified Intelligence Center
  • Управління компонентами Cisco Unified Intelligence Center
  • Нюанси впровадження Cisco Unified Intelligence Center
  • Безпека і ліцензування Cisco Unified Intelligence Center
  1. Інсталяція, адміністрування та безпеку Cisco Unified Intelligence Center
  • Установка Cisco Unified Intelligence Center
  • Адміністрування Cisco Unified Intelligence Center
  • Управління користувачами і безпекою в Cisco Unified Intelligence Center
  1. Генерування звітів Cisco Unified Intelligence Center
  • Генерування звітів Cisco Unified Intelligence Center
  • модифікація звітів Cisco Unified Intelligence Center
  1. кастомизировать звіти Cisco Unified Intelligence Center
  • Ключові прінціпиCisco Unified CCE
  • Створення нового звіту Cisco Unified Intelligence Center
  • Пошук записів про деталі дзвінків
  • Практичні знання продукту Unified Contact Center Enterprise.
  • Практичні знання в області операцій контакт-центру.

Запис на курс

Код курсуDUIC
Тривалість5д (40год)
Код екзамену
Вартість без ПДВ1 860 $
Найближчі дати
  • 11.09.2017