spinner-it

Deploying Cisco Unified Contact Center Express

Курс надає практичний досвід і знання, необхідні для виконання завдань під час впровадження контакт-центру. Це включає в себе розгортання Cisco Unified Contact Center Express і Cisco Unified IP Interactive Voice Response (Cisco Unified CCX і Cisco Unified IP IVR), як рішень контакт-центру.

 

Завдання включають в себе планування, встановлення та налаштування, скриптингу, пошук і усунення несправностей.

 

Після закінчення даного курсу слухачі зможуть:

  • Провести всебічний огляд лінійки продуктів Cisco Unified Contact Center Express, включаючи сумісність рішень, апаратні і програмні особливості та архітектуру.
  • Описати повний процес установки і настройки Cisco Unified CCX.
  • Описати роботу редактора скриптів Cisco Unified CCX, і як він встановлюється, і як застосовуються IVR скрипти.
  • Надати повний опис роботи Cisco Unified CCX ACD (конфігурації супервізора, агентів, скрипти, звітність, ...).
  • Описати, як встановити, налаштувати і використовувати функції Cisco Unified CCX Premium, такі як віддалений моніторинг, номеронабиратель, поштові агент, веб-чат і Automatic Speech Recognition (ASR) і Text-to-Speech (TTS).
  • Знати, як підтримувати і контролювати систему Cisco Unified CCX.

Ознайомтесь з системою сертифікації Cisco за посиланням.

Модуль 1. Огляд рішення Cisco Unified CCX

  • Компоненти Cisco Unified CCX
  • Архітектура Cisco Unified CCX
  • Проектування Cisco Unified CCX

Модуль 2. Встановлення та налаштування Cisco Unified CCX

  • Установка Cisco Unified CCX
  • Управління Cisco Unified CCX
  • Налаштування основних параметрів Cisco Unified CCX

Модуль 3. Написання скриптів для Cisco Unified CCX

  • Установка редактора скриптів Cisco Unified CCX
  • Написання базового IVR-скрипта
  • Збір технічної інформації
  • Доступ до зовнішньої бази даних
  • Прийняття рішень

Модуль 4. Робота Cisco Unified CCX ACD

  • Застосування Cisco Unified CCX ACD
  • Написання скриптів для Cisco Unified CCX ACD
  • Cisco Agent Desktop
  • Використання звітів Cisco Unified CCX

Модуль 5. Функції Cisco Unified Contact Center Express Premium

  • Віддалений моніторинг
  • Номеронабирач
  • Поштовий агент, веб-чат
  • ASR і TTS

Модуль 6. Підтримка Cisco Unified CCX

  • Cisco Unified RTMT
  • Disaster Recovery System
  • Основи міжмережевої взаємодії
  • Базові знання у сфері телекомунікацій
  • Cisco Unified Communications Manager
  • Cisco IP-телефони, Cisco IP-комунікатори
  • Знання роботи з Contact Center

Запис на курс

Код курсуUCCX
Тривалість5д (40год)
Код екзамену642-165
Вартість без ПДВ2 625 $

У зв'язку з карантином всі наші курси читаються у online-форматі.