Deploying Cisco Unified Contact Center Express
Курс надає практичний досвід і знання, необхідні для виконання завдань під час впровадження контакт-центру. Це включає в себе розгортання Cisco Unified Contact Center Express і Cisco Unified IP Interactive Voice Response (Cisco Unified CCX і Cisco Unified IP IVR), як рішень контакт-центру.
Завдання включають в себе планування, встановлення та налаштування, скриптингу, пошук і усунення несправностей.
Після закінчення даного курсу слухачі зможуть:
- Провести всебічний огляд лінійки продуктів Cisco Unified Contact Center Express, включаючи сумісність рішень, апаратні і програмні особливості та архітектуру.
- Описати повний процес установки і настройки Cisco Unified CCX.
- Описати роботу редактора скриптів Cisco Unified CCX, і як він встановлюється, і як застосовуються IVR скрипти.
- Надати повний опис роботи Cisco Unified CCX ACD (конфігурації супервізора, агентів, скрипти, звітність, ...).
- Описати, як встановити, налаштувати і використовувати функції Cisco Unified CCX Premium, такі як віддалений моніторинг, номеронабиратель, поштові агент, веб-чат і Automatic Speech Recognition (ASR) і Text-to-Speech (TTS).
- Знати, як підтримувати і контролювати систему Cisco Unified CCX.
Ознайомтесь з системою сертифікації Cisco за посиланням.
Модуль 1. Огляд рішення Cisco Unified CCX
- Компоненти Cisco Unified CCX
- Архітектура Cisco Unified CCX
- Проектування Cisco Unified CCX
Модуль 2. Встановлення та налаштування Cisco Unified CCX
- Установка Cisco Unified CCX
- Управління Cisco Unified CCX
- Налаштування основних параметрів Cisco Unified CCX
Модуль 3. Написання скриптів для Cisco Unified CCX
- Установка редактора скриптів Cisco Unified CCX
- Написання базового IVR-скрипта
- Збір технічної інформації
- Доступ до зовнішньої бази даних
- Прийняття рішень
Модуль 4. Робота Cisco Unified CCX ACD
- Застосування Cisco Unified CCX ACD
- Написання скриптів для Cisco Unified CCX ACD
- Cisco Agent Desktop
- Використання звітів Cisco Unified CCX
Модуль 5. Функції Cisco Unified Contact Center Express Premium
- Віддалений моніторинг
- Номеронабирач
- Поштовий агент, веб-чат
- ASR і TTS
Модуль 6. Підтримка Cisco Unified CCX
- Cisco Unified RTMT
- Disaster Recovery System
- Основи міжмережевої взаємодії
- Базові знання у сфері телекомунікацій
- Cisco Unified Communications Manager
- Cisco IP-телефони, Cisco IP-комунікатори
- Знання роботи з Contact Center
Запис на курс
Код курсу | UCCX |
---|---|
Тривалість | 5д (40год) |
Код екзамену | 642-165 |
Вартість без ПДВ | 2 625 $ |