CVPS: Створення скриптів для Cisco Customer Voice Portal (CVP Scripting)

Кому слід відвідати

    Курс є особливо актуальним для технічних фахівців, що виконують адміністрування контакт-центру Cisco UCCE, до складу якого входить IVR на базі Cisco CVP. Знання отримані в ході навчання будуть корисні і застосовні при створенні та налагодженні власних програм в інструменті Cisco Call Studio.    

Мета курсу

    Слухачі отримають знання та навички розробки власних додатків для голосового порталу Cisco CVP в інструменті Cisco Call Studio з використанням як стандартних елементів Call Studio, так і елементів, створених самими користувачами і завантаженими в Call Studio. На заняттях приділяється увага визначенню і використанню змінних, використання циклів і розгалужень в скриптах, обробці даних, що вводяться, інтеграції додатків Call Studio з зовнішніми базами даних (MS SQL), створення додатків, що підтримує кілька мов. Також будуть розглянуті питання, пов'язані з налагодженням додатків Call Studio, пошук і усунення виникаючих проблем. Крім написання простих скриптів Call Studio вивчаються і розширені функції контакт-центру UCCE, такі, як SIP Header modification, IVR Handoff і Post Call Survey, в роботі яких бере участь голосовий портал Cisco CVP.     В ході курсу слухачі виконають велику кількість практичних робіт з використанням Call Studio на платформі Cisco CVP 11.0. Курс призначений для адміністраторів контакт-центрів Cisco UCCE, що мають навички створення скриптів ICM і володіють базовими знаннями продукту CVP (адміністрування CVP через OAMP, інтеграція CVP і ICM, використання Microapplications в Cisco ICM). Ознайомтесь з системою сертифікації Cisco за посиланням.
Модуль 1. Огляд продукту Cisco Customer Voice Portal (CVP)
  • Призначення CVP
  • Компоненти CVP
  • Моделі впровадження CVP
  • Обробка дзвінків в моделі CVP Standalone
  • Обробка дзвінків в моделі CVP Comprehensive (спільно з ICM)
Модуль 2. Створення додатків VXML з використанням Cisco Unified Call Studio
  • Огляд Call Studio
  • Властивості проекту, створюваного в Call Studio
  • Імпорт/експорт проектів Call Studio
  • Завантаження проектів, створених в Call Studio, на CVP VXML Server
Модуль 3. Резервування обробки дзвінків, управління додатками на CVP VXML Server, аналіз логів
  • Резервування дзвінків під час відмови CVP Call Server
  • Налаштування програми survivability.tcl
  • Використання інструменту Studio Debugger для тестування проектів в Call Studio
  • Використання інструменту Studio Documenter для створення документації по проекту Call Studio
  • Використання податків для пошуку і усунення проблем в проектах Call Studio
Модуль 4. Використання вбудованих (стандартних) елементів Call Studio
  • Огляд властивостей елементів Call Studio
  • Елемент Audio
  • Елементи Digit/Digit with Confirm, Number/Number with Confirm
  • Елементи Menu
  • Елемент Decision
  • Елемент Action
  • Елемент CVP Subdialog Return
  • Змінні в проектах Call Studio
  • Пересилання даних з / в ICM
  • Робота з кілька сторінок в Call Studio. З'єднання між сторінками
Модуль 5. Використання сторонніх (нестандартних) елементів в проектах Call Studio
  • Перетворення файлів * .java to * .jar допомогою Call Studio
  • Установка * .jar Files в Call Studio і в CVP VXML Server
Модуль 6. Інтеграція з базою даних MS SQL
  • Установка драйвера JDBC
  • Конфігурація JNDI
  • Елемент Database
  • Процедура розгляду заяв про MS SQL, який повертає кілька результатів.
  • Використання інструменту Built-in Functions в редакторі скриптів ICM
Модуль 7. Анкетування абонента в UCCE після завершення розмови з оператором (Post Call Survey)
  • Дозвіл функції Post Call Survey в скриптах ICM
  • Налаштування CVP Dialed Patterns
  • Приклади скриптів ICM і CVP Call Studio для Post Call Survey
  • Елемент Record
  • Елемент Email
Модуль 8. Тимчасове відключення оператора від абонента (IVR Handoff)
  • Необхідність використання IVR Handoff
  • Сценарії дзвінка IVR Handoff
  • Обмеження для функції IVR Handoff
  • Приклад скриптів ICM і Call Studio
Модуль 9. Багатомовний додаток Call Studio і трансфер дзвінків в інший додаток VXML
  • Створення багатомовного додатка Call Studio
  • Переклад дзвінків з однієї програми VXML в іншу за допомогою елемента Application Transfer
Модуль 10. Superlab
  • Проходження курсу AUCCE1 або наявність в слухача знань, еквівалентних тим, які розглядаються у курсі AUCCE1

Запис на курс

Код курсуCVPS
Тривалість5д (40год)
Код екзамену
Вартість без ПДВ2 000 $
Найближчі дати
  • 11.12.2017
  • 26.02.2018
  • 09.04.2018