Unified Contact Center

Код курсуНазваКод екзаменуТривалістьЦіна без ПДВ
CVPSCVPS: Створення скриптів для Cisco Customer Voice Portal (CVP Scripting)5д (40год)2 000 $
UCCXDeploying Cisco Unified Contact Center Express642-1655д (40год)2 625 $
AUCCE1Administering Cisco Unified Contact Center Enterprise Part 15д (40год)2 750 $
AUCCE2Administering Cisco Unified Contact Center Enterprise Part 25д (40год)2 750 $
CVPIВпровадження клієнтського голосового порталу Cisco5д (40год)2 580 $
UEIMEImplementing Cisco Unified E — Mail and Web Interaction Manager Enterprise5д (40год)2 750 $
DUICDeploying Cisco Unified Contact Center5д (40год)1 860 $
DUCCEВпровадження корпоративного ПО Cisco Unified Contact Center (v.10)5д (40год)2 625 $

ITEA – єдиний український авторизований навчальний партнер Cisco. Курс Cisco з напрямку Unified Contact Center підходить для фахівців, що працюють з продуктом Cisco Unified Contact Center Enterprise, а також для бажаючих підвищити свої навички конфігурації, обслуговування та підтримки рішень Cisco Unified CCE.  

У ході занять студенти вивчають принципи розгортання CCE, розглядають вимоги для конфігурації ACD і IVR, вчаться правильно використовувати ICM Script Editor і працювати з системою складання звітів. На заняттях учні отримують нові знання про будову UCCX, тонкощах створення скриптів для call-менеджерів, роботу агентів і супервізорів, а також про використання багатьох преміум-функцій, які значно полегшують роботу КЦ.  

В кінці навчання студенти вже мають  достатньо знань і навичок, щоб скласти іспит і отримати сертифікат Cisco Unified Contact Center.

spinner-it