Implementing Cisco Collaboration Applications (CLICA)
Даний курс Implementing Cisco Collaboration Applications (CLICA) v1.0 дозволяє слухачам отримати знання і навички по роботі з потоковими протоколами передачі даних, поліпшити і оптимізувати свою систему спільної роботи за допомогою сервісу Single Sign-On (SSO), платформи Cisco® Unified IM & Presence, платформи Cisco Unity® Connection, платформи Cisco Unity Express і клієнтських додатків. Завдяки поєднанню теоретичних лекцій і практичних занять, слухачі набудуть навичок, що дозволяють максимально підвищити гнучкість і надійність систем управління.
Даний курс готує слухачів до складання іспиту 300-810 Implementing Cisco Collaboration Applications (CLICA), який є частиною оновленої сертифікації CCNP Collaboration.
Програма курсу
- Інтеграція та налаштування Cisco Unity Connection
- Налагодження та усунення неполадок в роботі Cisco Unity Connection Call Handlers
- Усунення проблем в роботі Cisco Unity Connection
- Налаштування Cisco Unity Express
- Налаштування сервісу Single Sign-On (SSO) для додатків Cisco Unified Communications
- Інтеграція Cisco Unified Communications Manager IM and Presence і Cisco Jabber
- Персоналізація налаштувань Cisco Unified Communications Manager IM and Presence і Cisco Jabber
- Налаштування Cisco Unified Communications Manager IM and Presence Service Compliance і Message Archiving
- Пошук та усунення несправностей в роботі сервісів Cisco Unified Communications Manager IM and Presence
- Інтеграція Cisco Unified Attendant Console Advanced
- Впровадження функціоналу записи дзвінків і моніторингу
Список лабораторних робіт
- Інтеграція і первинна настройка Cisco Unity Connection
- Налаштування Cisco Unity Connection Call Handlers
- Впровадження Toll Fraud Prevention
- Пошук та усунення несправностей в роботі Cisco Unity Connection Call Handlers
- Пошук та усунення несправностей в роботі Cisco Unity Connection
- Налаштування Cisco Unity Express
- Пошук та усунення несправностей в роботі Cisco Unity Express
- Відмовостійка архітектура використання Cisco Unified Communications Manager IM and Presence
- Впровадження Cisco Jabber
- Налаштування централізованого Cisco Unified Communications Manager IM and Presence
- Налаштування функціоналу сервісів Cisco Unified Communications Manager IM and Presence
- Включення Message Archiving і Chat Rooms
- Пошук та усунення несправностей в підключенні до бази даних Cisco Unified Communications IM and Presence
- Пошук та усунення несправностей в відмовостійких схемах, що використовуються Cisco Unified Communications Manager IM and Presence
- Інтеграція Cisco Unified Attendant Console Advanced
- Впровадження механізмів записи дзвінків і моніторингу з використанням технології Switched Port Analyzer (SPAN)
- Впровадження механізмів Call Recording і Monitoring платформи Cisco Unified Communications Manager
Аудиторія
Даний курс буде максимально корисний мережевим інженерам і технічним фахівцям, що працюють з програмним забезпеченням, які зацікавлені у вивченні механізмів автоматизації і програмованість мережі і працюють на наступних посадах:
- Мережеві архітектори
- Мережеві дизайнери
- Мережеві інженери
- Мережеві менеджери
- Мережеві адміністратори
Попередні вимоги
Для проходження даного курсу слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:
- Базове розуміння мережевих технологій
- Базове розуміння процесу передачі трафіку голосу і відео
- Досвід роботи з Cisco Unified Communications Manager, включаючи досвід з dial plan, шлюзами Public Switched Telephone Network (PSTN) і Транки Session Initiation Protocol (SIP)
Нижче перераховані курси Cisco, які допоможуть досягти попередніх вимог:
- Implementing and Operating Cisco Collaboration Core Technologies (CLCOR)
- Understanding Cisco Collaboration Foundations (CLFNDU)
Запис на курс
Код курсу | CLICA |
---|---|
Тривалість | 4д (32г) |
Код екзамену | |
Вартість без ПДВ | 2300 $ |