spinner-it

Курс SMM у Києві

Курс SMM (Social Media Marketing)

Старт навчання
Старт курсу запитуйте в адміністрації
30 год. по 2-3 рази на тиждень

Опис курсу

Курс Social Media Marketing на прикладі Facebook і Instagram навчить вас використовувати соціальні мережі для просування продукту. Завдяки розбору практичних кейсів, в процесі навчання ви будете крок за кроком вчитися вирішувати проблеми бізнесу за допомогою соцмереж.

 

Заняття дозволять з нуля набути навичок аналізу цільової аудиторії, виявлення її потреб і формування під них індивідуальних стратегій просування і налаштування рекламних кампаній. Курс буде корисний як для досвідчених фахівців, так і для початківців свій шлях в digital. Матеріал максимально комфортно структурований і дає можливість без зусиль отримати необхідні знання

Після курсу Ви зможете:

  • Формувати SMM-стратегію просування бізнесу, виходячи з потреб ЦА
  • Налаштовувати, запускати і адмініструвати рекламні кампанії
  • Управляти репутацією компанії та формувати ком'юніті

Програма курсу:


1. Вступ

  • Роль соціальних мереж в маркетингу та бізнесі
  • Огляд можливостей і переваги ведення соціальних мереж і таргетованної реклами

2. Визначення цілей і завдань бізнесу

  • Визначення цілей і завдань бренду / бізнесу в соцмережах
  • Поняття KPIs. Формування KPIs для SMM

3. Стратегія в SMM

  • Розробка SMM стратегії
  • Сегментація цільової аудиторії. Складання карти емпатії. Визначення формату комунікації
  • Формування воронки продажів
  • Побудова контент-стратегії. Формування контент-плану

4. Рекламні оголошення для соцмереж

  • Особливості розробки рекламних оголошень для різних цільових аудиторій
  • Написання рекламних текстів
  • Візуальний контент і робота з ним (банери, фото і відео)

5. Налагодження та управління рекламою в Facebook і Instagram

  • Огляд і налаштування рекламного кабінету
  • Формати і цілі реклами
  • Динамічна реклама
  • Ретаргетинг і піксель
  • Установка пікселя за допомогою Tag Manager
  • LAL і інші типи аудиторій

6. Репутаційний маркетинг в соціальних мережах

  • Робота з репутацією
  • Робота з негативом
  • Побудова ком'юніті

7. Аналітика ефективності SMM-каналу

  • Відстеження ефективності рекламних кампаній і основні способи оптимізації
  • Формування звітів

Мінімальні вимоги:

  • Наявність комп'ютера для участі в онлайн-заняттях

* Примітка: зазначені знижки не сумуються з іншими діючими акціями та спеціальними пропозиціями. Знижка застосовується тільки до нових заявок та при умові повної оплати курсу. Якщо у Вас виникли питання, звертайтеся за консультацією до наших менеджерів!

У зв'язку з карантином всі наші курси читаються у online-форматі.