Курс C# PRO в Києві
Курс C# /.NET Pro
Ви вивчите синтаксис мови C#, зрозумієте, як працювати зі збірками, просторами імен і рефлексією, дізнаєтеся про серіалізації та колекції, обмеження в узагальненні та багато іншого
За допомогою C # створюються відмінні додатки для Windows, мобільні застосунки, вебдодатки, ігри. Це й не дивно, адже C # — одна з найпоширеніших мов розробки. При цьому авторство мови належить Microsoft, тому в попиті на неї сумніватися не доводиться — мова користується відмінною підтримкою.
Спочатку ви вивчите синтаксис мови, зрозумієте, як працювати зі збірками, просторами імен і рефлексією, дізнаєтеся про серіалізацію та колекції, обмеження в узагальненні. Далі ви навчитеся створювати додатки на C #, використовуючи всі можливості мови, обробку винятків, делегатів, роботу з потоками й багато іншого.
-
Теорії без практики
-
Застарілих механік роботи
-
Переказу чужих лекцій і книг
-
Питань без відповідей
Це буде захоплююче та ефективно!
- Огляд платформи .NET Framework
- Знайомство з мовою C #
- Огляд можливостей мови
- Знайомство c IDE Visual Studio
- Структура програми
- Компіляція програми
- Написання першої програми
- Типи проєктів
- Пристрій пам’яті в комп’ютері
- Системи числення
- Як зберігаються дані в пам’яті
- Поняття змінної
- Типи змінних
- Створення і ініціалізація змінних
- Область видимості
- Константи
- Операції над базовими типами
- Поняття умовних конструкцій
- Умовна конструкція if
- Оператор багатозначного вибору switch … case
- Знайомство з циклами
- Цикл з передумовою while
- Цикл з умовою поста do … while
- Цикл з лічильником for
- Поняття методу
- Створення методу
- Виклик методу
- Види методів з параметрами і без
- Модифікатори out і ref
- Рекурсія
- Метод Main
- Поняття масивів і необхідність їх використання.
- Способи створення масивів
- Робота з масивами
- Багатовимірні масиви
- Зубчасті масиви
- Поняття класу та об’єкта
- Створення класів, їх вміст
- Створення об’єктів за допомогою класів
- Модифікатори доступу
- Робота з властивостями
- Автоматично реалізовані властивості
- Конструктори, призначені для користувача і за замовчуванням
- Часткові класи і методи
- Поняття спадкування
- Реалізація спадкування
- Базовий тип Object
- Upcast і DownCast
- Поняття і реалізація поліморфізму
- Віртуальні методи
- Поняття абстракції
- Створення абстрактних класів
- Робота з абстрактними методами
- Спадкування від абстрактних класів
- Поняття інтерфейсу
- Створення і реалізація інтерфейсів
- Створення і виклик статичних методів
- Робота зі статичними методами
- Створення статичних класів
- Необхідність в статичних класах
- Розширюючі методи
- Поняття структур і необхідність в них
- Створення структур і робота з ними
- Відмінності структур від класів
- Поняття перерахувань
- Область застосування перерахувань
- Поняття виняткових ситуацій
- Обробка винятків, конструкція try, catch, finally
- Створення своїх класів винятків
- Множинна обробка винятків
- Основні типи складних структур даних: список, черга, стек, словник,
- Інтерфейси, які підтримуються різними колекціями
- Ініціалізатор колекцій
- Створення призначених для користувача колекцій
- Повторне використання коду та значення узагальнень у ньому
- Обмеження в узагальненнях
- Узагальнені інтерфейси
- Коваріантність та контрваріантність
- Поняття делегату
- Оголошення делегатів
- Анонімні методи
- Лямбда-вирази
- Події
- Стандартні операції запитів. Фільтрація. Сортування. Групування
- Анонімні й динамічні типи
- Під’єднання до бази даних
- LINQ to SQL
- Бібліотека System.IO
- Робота з XML
- Поняття серіалізації. Серіалізація в XML. Реалізація власних методів для серіалізації
- Простір імен
- Складання. Глобальний кеш збірок
- Директиви препроцесору
- Атрибути. Створення призначених для користувача атрибутів
- Рефлексія
- Проблема розподілення обчислень, багатоядерності
- Асинхронні делегати
- Класи Thread, Task
- Проблеми, що виникають при паралельних обчисленнях. Класи, що відповідають за синхронізацію
- Структура проекту
- Створення додатків
- ASP.NET
- Unit Testing Framework
- Тестування закритих і статичних методів
- Тестування коректної роботи бізнес-логіки
- Universal Windows Platform
- Обговорення результатів
- Структура резюме
- FAQ
- Як вести себе на співбесіді
- Основні помилки на співбесіді
- Урок англійської мови №1
- Урок англійської мови №2
- Урок пошуку роботи
Зробіть перші кроки в навчанні під керівництвом практикуючих спеціалістів!

C# Developer
Зараз працює C# Developer в компанії SimCorp. Інженер-програміст з 4-річним комерційним досвідом розробки клієнт-серверних додатків платформі .NET, використовую на проектах мови C# і C++. Є досвід управління командою розробників. Досвід створення проектної документації, огляду коду (код-рев'ю), проектування та впровадження бібліотек для підтримки автоматизації інтерфейсу .NET-додатків.
—
Досвід роботи: C# Developer у компанії SimCorp (більше 6 місяців), C++ / C# software development engineer у компанії Luxosoft (більш 3.5 років), junior C ++ / Lua game developer у компанії Ers Game Studios Llp (більше 6 місяців). Освіта: Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» (2010 - 2016 рр.)

Senior .NET Developer
3 роки досвіду в розробці та дослідницькій галузі. Працював з .NET в контексті десктопних додатків. Розбирається в технологіях C#, ASP.NET MVC, ADO.NET, WCF, Entity Framework, Json. Працює з базами даних MS SQL.

C# / .NET Developer
.NET Developer у компанії Limestone Digital. 5 років досвіду. Займався розробкою embedded-систем з використанням С++. Розробляє веб-додатки на базі .NET Core 2.2. Поділиться історіями із власного досвіду розробника та допоможе розібратися з питаннями у сфері .NET, Core Web Development, C#.
-
Навчання в режимі перегляду записів занять з регулярними вебінарами
для кращого розуміння матеріалу -
Особистий кабінет з доступом до матеріалів курсу
-
Допомога викладача чи ментора курсу
-
Актуальну програму навчання


