Практика ІТ-процесів ITIL 2011. Release, control and validation
Матеріали курсу відповідають рекомендаціям найактуальнішою редакції ITIL® 2011 року. Проведення змін в ІТ при збереженні стабільності роботи ІТ-інфраструктури і надання ІТ-послуг – одна з найсерйозніших завдань по організації управління ІТ, що стоїть перед ІТ-менеджерами. Вміння впроваджувати нові вимоги бізнесу ІТ-послуг без збоїв, у необхідний термін і з оптимальними витратами дає будь-якої державної, комерційної чи громадської організації, що використовує ІТ, переваги в її діяльності і досягненні їй бізнес-цілей. В ході проведення змін ІТ-менеджери можуть стикатися, як мінімум, з наступними питаннями:
- Як бути в курсі всіх змін в ІТ?
- Як організувати контроль змін?
- Як організувати комунікації між ІТ та бізнесом при проведенні змін?
- Як правильно розставити пріоритети проведених змін?
- Як впоратися з потоком різноманітних змін?
- Як налагодити координацію дій під час впровадження змін?
- Як правильно обробляти запити від користувачів, які містять вимоги щодо змін?
- Які активи і конфігурації в ІТ треба контролювати, як організувати збереження і отримання актуальної інформації щодо них?
- Як організувати управління знаннями в компанії?
- Як уникнути найбільш типових помилок при створенні конфігураційної бази даних (CMDB)?
Аудиторія
- Керівники та ключові співробітники ІТ, відповідальні за планування та проведення змін, створення конфігураційної бази даних (CMDB)
- Консультанти та інші спеціалісти, задіяні у плануванні та впровадженні процесів перетворення послуг (процеси управління конфігураціями, змінами і релізами)
- Бізнес-менеджери та власники бізнес-процесів
- Менеджери ІТ, яким потрібне глибоке розуміння, як процеси RCV можуть бути використані для поліпшення якості ІТ-послуг та їх підтримки в організації
- Персонал підтримки ІТ-послуг, залучені до управління змінами, управління релізами та розгортанням, управління підтвердженням і тестуванням, управління активами та конфігураціями, управління запитами, оцінку змін та управління знаннями, який бажає підвищити власні здібності у відповідності з виконуваними в цій діяльності ролями
- Фахівці, що мають «ITIL Foundation Certificate in IT Service Management» і бажають підвищити свій рівень сертифікації
- Претенденти на отримання «ITIL Expert Certificate in IT Service Management»
По закінченні курсу
- Розуміння важливості управління послугами як практичної концепції і принципів, призначення і завдань стадії перетворення послуг
- Розуміння важливості управління проведенням змін в ІТ при наданні послуг
- Розуміння взаємодії процесів RCV з іншими процесами життєвого циклу послуг
- Розуміння видів діяльності, методів і технік, використовуваних кожним процесом RCV
- Як використовувати види діяльності, методи і техніки процесів RCV для підвищення ефективності роботи підтримки послуг
- Як оцінювати діяльність у процесах RCV
- Розуміння таких процесів RCV як здібностей, що підтримують життєвий цикл ІТ-послуг:
- Управління змінами
- Управління підтвердженням і тестуванням
- Управління активами та конфігураціями
- Управління знаннями
- Управління запитами
- Управління релізами та розгортанням
- Оцінка змін
- Розуміння ролей та відповідальностей у процесах RCV
- Розуміння особливостей технологій та впровадження
- Розуміння викликів, ключових факторів успіху та ризиків, пов'язаних з RCV
- Модуль 1: Основи ITSM
- Основні принципи управління послугами
- Послуги, їх параметри і характеристики
- Життєвий цикл послуги
- Активи, ресурси і здібності
- Процеси і функції ITSM
- Модуль 2:Основи Service Transition
- Призначення і завдання Service Transition
- Рамки і цінність для бізнесу Service Transition
- Процеси Service Transition
- Практика 1: Обґрунтування необхідності впровадження процесів RCV
- Модуль 3: Управління змінами (Change Management)
- Загальний опис процесу: мета, завдання, призначення і охоплення, цінність для бізнесу
- Основні принципи процесу
- Операції, методи і технології процесу
- Практика 2: Організація і застосування процедур управління змінами
- Тригери, входи, виходи і взаємодію з іншими процесами
- Критичні чинники успіху і показники процесу
- Труднощі і ризики
- Ролі процесу
- Модуль 4: Обробка запитів (Request Fulfilment)
- Загальний опис процесу: мета, завдання, призначення і охоплення, цінність для бізнесу
- Основні принципи процесу
- Операції, методи і технології процесу
- Практика 3: Визначення типів запитів
- Тригери, входи, виходи і взаємодію з іншими процесами
- Критичні чинники успіху і показники процесу
- Труднощі і ризики
- Ролі процесу
- Модуль 5: Управління Сервісними Активами та Конфігураціями (Service Asset and Configuration Management)
- Загальний опис процесу: призначення, завдання, обсяг, цінність для бізнесу
- Принципи і політики, основні поняття
- Місце процесу в життєвому циклі послуг і його інтерфейси з процесом управління рівнем послуг
- Види діяльності, методики і технології
- Практика 4: Розробка моделі даних системи управління конфігураціями
- Тригери, входи, виходи і взаємодію з іншими процесами
- Критичні чинники успіху і показники процесу
- Труднощі та ризики
- Ролі процесу
- Модуль 6: Управління Знаннями (Knowledge Management)
- Важливість процесу управління рівнем послуг в життєвому циклі послуг
- Загальний опис процесу: призначення, завдання, обсяг, цінність для бізнесу
- Принципи і політики, основні поняття
- Види діяльності, методики і технології
- Тригери, входи, виходи і взаємодію з іншими процесами
- Критичні чинники успіху і показники процесу
- Труднощі і ризики
- Ролі процесу
- Модуль 7: Управління релізами та розгортанням (Release and Deployment management)
- Загальний опис процесу: призначення, завдання, обсяг, цінність для бізнесу
- Принципи і політики, основні поняття
- Види діяльності, методики і технології
- Практика 5:Розробка політики релізів
- Тригери, входи, виходи і взаємодію з іншими процесами
- Критичні чинники успіху і показники процесу
- Труднощі і ризики
- Ролі процесу
- Модуль 8: Підтвердження і тестування послуг (Validation Service and Testing)
- Загальний опис процесу: призначення, завдання, обсяг, цінність для бізнесу
- Принципи і політики, основні поняття
- Види діяльності, методики і технології
- Практика 6:Розробка моделі тестування
- Тригери, входи, виходи і взаємодію з іншими процесами
- Критичні чинники успіху і показники процесу
- Труднощі і ризики
- Модуль 9: Оцінка зміни (Change evaluation)
- Важливість процесу в життєвому циклі послуг
- Загальний опис процесу: призначення, завдання, обсяг, цінність для бізнесу
- Принципи і політики, основні поняття
- Види діяльності, методики і технології
- Тригери, входи, виходи і взаємодію з іншими процесами
- Критичні чинники успіху і показники процесу
- Труднощі та ризики
- Ролі процесу
- Модуль 10: Технології та інструменти (Technology and tools)
- Модуль 11: Питання впровадження
- Модуль 12: Підготовка до кваліфікаційного іспиту
- Інформування
- Рішення пробного іспиту
- Обговорення спірних питань і труднощів
- Були знайомі з основними поняттями ITIL в обсязі тем базового курсу
- Мали досвід роботи в сфері управління ІТ-послугами не менше 2-х років і були наділені відповідальністю хоча б в одному з перерахованих процесів управління:
- Управління змінами
- Управління активами та конфігураціями
- Управління підтвердженням і тестуванням
- Управління запитами
- Управління релізами та розгортанням
- Оцінка змін
- Управління знаннями
Запис на курс
Код курсу | EA-RCV |
---|---|
Тривалість | 4д (32год) |
Код екзамену | |
Вартість без ПДВ | 18 000 грн. |
Найближчі дати | |
|