Планування, захист і оптимізація ІТ-послуг
Курс присвячений детальному розгляду процесів планування і проектування ІТ послуг, метою яких є забезпечення економічно обґрунтованого рівня продуктивності і потужності ІТ послуг, що відповідає поточним і майбутнім погодженим потребам бізнесу. В рамках курсу також проводиться огляд елементів життєвого циклу, пов'язаних з діяльністю щодо планування і проектування ІТ-Послуг. Курс заснований на рекомендаціях бібліотеки кращого світового досвіду ITIL 2011, 2011 року та використовує підхід Service Life Cycle.
Аудиторія
- Керівники та ключові співробітники ІТ, відповідальні за планування та організацію послуг
- Співробітники ІТ, зайняті у процесі технічної підтримки
- Консультанти та інші спеціалісти, задіяні у плануванні та впровадженні послуг.
По закінченні курсу
Після успішного засвоєння матеріалу курсу слухачі будуть здатні застосовувати знання з планування, захисту і оптимізації ІТ послуг в області управління потужностями, доступністю, безперервністю ІТ послуг та інформаційною безпекою відповідно з матеріалами ITIL 2011.- Модуль 1: Ведення
- ITSM як практика. Поняття Сервісу, бізнес-процесу, основні принципи управління ІТ-Послугами
- Поняття «Життєвий цикл послуги» – ядро ITIL 2011
- Процеси і функції ITSM. Взаємодія процесів проектування з іншими процесами ITIL 2011
- Модуль 2: Управління доступністю послуг
- Призначення, цілі, завдання та межі процесу. Місце процесу в Життєвому циклі. Цінність процесу
- Політики, принципи та основні поняття процесу. Активності та методи процесу
- Розрахунок доступності ІТ Послуг
- Входи, виходи, інтерфейси процесу
- Метрики та показники ефективності
- Труднощі і ризики при впровадженні процесу, критичні фактори успіху
- Модуль 3: Управління потужностями послуг
- Призначення, цілі, завдання та межі процесу. Місце процесу в Життєвому циклі. Цінність процесу
- Політики, принципи та основні поняття процесу. Активності та методи процесу
- Управління Планом потужностей
- Модуль 4: Управління безперервністю Послуг
- Призначення, цілі, завдання та межі процесу. Місце процесу в Життєвому циклі. Цінність процесу
- Політики, принципи та основні поняття процесу. Активності та методи процесу
- Оцінка Ризиків, Управління Планами Безперервності
- Взаємодія з планами безперервності бізнесу
- Метрики та показники ефективності
- Модуль 5: Управління Безпекою
- Призначення, цілі, завдання та межі процесу. Місце процесу в Життєвому циклі. Цінність процесу
- Принципи інформаційної безпеки
- Політики, принципи та основні поняття процесу. Активності та методи процесу
- Метрики та показники ефективності
- Можливі труднощі і ризики при впровадженні процесу, критичні фактори успіху
- Модуль 6: Управління Попитом
- Призначення, цілі, завдання та межі процесу. Місце процесу в життєвому циклі. Цінність процесу
- Взаємодія з процесами проектування
- Критичні фактори успіху, пов'язані з процесом
- Модуль 7: Ролі і Технології та інструменти, що використовуються при впровадженні процесу
- Управління інцидентами та організації служби Service Desk
- Модуль 8: Підготовка до кваліфікаційного іспиту
- Для успішного освоєння матеріалу курсу слухачі повинні мати
- Базові знання в галузі управління
- Знання основ ITIL 2011
- Бажано наявність досвіду роботи, щонайменше, в одному з досліджуваних процесів
Запис на курс
Код курсу | EA-PPO |
---|---|
Тривалість | 4д (32год) |
Код екзамену | |
Вартість без ПДВ | 18 000 грн. |
Найближчі дати | |
|