ITIL 2011 Service offerings and agreements: Управління фінансами і плануванням ІТ-сервісів
Предметом курсу є вивчення процесів взаємодії ІТ-підрозділу компанії з бізнес-підрозділами. Ця взаємодія розглядається як реалізація концепції надання ІТ-послуг. Розглядаються аспекти узгодження бізнес - та ІТ-цілей на стратегічному і тактичному рівнях, побудову процесу надання ІТ-послуг для бізнесу з тим рівнем якості, що вимагається для досягнення бізнес-цілей. Курс заснований на рекомендаціях бібліотеки кращого світового досвіду ITIL 2011 і використовує підхід життєвого циклу послуги (Service Life Cycle), на якому базується ідеологія ITIL v3.
Мета курсу
- Сформувати цілісне уявлення про принципи фінансового управління ІТ-підрозділом
- Формування бюджету на ІТ
- Організація облікової системи ІТ і ціноутворення
- Зміст цих процесів та їх роль в життєвому циклі послуг у відповідності з рекомендаціями ITIL 2011
Аудиторія
- Керівники та ключові співробітники ІТ, відповідальні за формування та виконання бюджету ІТ, управлінський облік надання та підтримки ІТ-послуг, взаєморозрахунки з замовниками
- Співробітники ІТ, зайнятих у відповідних видах діяльності
- Консультанти та інші спеціалісти, задіяні у плануванні та впровадженні процесів фінансової оцінки діяльності з надання ІТ-послуг.
- Корпоративне управління ІТ. Життєвий цикл ІТ-послуги
- ITSM як практика. Поняття сервісу, бізнес-процесу, основні принципи управління ІТ-сервісами
- Поняття «Життєвий цикл послуги» – ядро ITIL 2011
- Визначення послуг як стратегічних активів компанії. Взаємодія ІТ-відділу і бізнесу на стратегічному рівні, поняття корпоративного управління ІТ (IT Governance)
- Визначення поняття «Додана вартість (value added)» при наданні ІТ-послуги
- Взаємодія процесів Service Strategy з іншими процесами ITIL 2011
- Забезпечення фінансової основи для надання послуг
- Управління попитом на послуги. Активності процесу, їх зв'язок з набором активностей бізнесу (business activity patterns), інтерфейс з Портфелем послуг
- Побудова бюджету ІТ, заснованого на планах щодо надання ІТ-послуг і попитом на них
- Аналіз повернення інвестицій (ROI) в ІТ-сервіси
- Побудова облікової системи для калькуляції собівартості ІТ-послуг, включаючи методи, моделі і технології
- Визначення сукупної вартості володіння (TCO) для ІТ-послуг
- Підготовка інформації про структуру витрат для планування оптимізації надання ІТ-послуг
- Організація системи взаєморозрахунків із Замовником, включаючи принципи ціноутворення та політики виставлення рахунків за надані послуги.
- Тестування
- Базові знання в галузі управління та фінансового менеджменту
- Знання відповідають програмі курсу «Основи ITIL 2011»
- Бажано знання матеріалів ITIL v3, COBIT, ISO 20000
- Досвід роботи у процесах бюджетування, ціноутворення, фінансового обліку в ІТ.
Запис на курс
Код курсу | EA-SOA |
---|---|
Тривалість | 4д (32год) |
Код екзамену | |
Вартість без ПДВ | 18 000 грн. |
Найближчі дати | |
|