spinner-it

Впровадження клієнтського голосового порталу Cisco

Курс Cisco Unified Customer Voice Portal Implementation (CVPI) забезпечує знання і навички, необхідні для експлуатації, адміністрування, управління та резервування голосового порталу - Cisco Unified Customer Voice Portal (CVP), який може використовуватися як самостійний продукт, так і в складі Cisco Unified Contact Center Enterprise спільно з Cisco ICM.

Після закінчення курсу слухачі будуть вміти:

  • Визначати модель CVP, що відповідає вимогам замовника
  • Встановлювати і тестувати програмне забезпечення CVP
  • Конфігурувати та інтегрувати компоненти CVP
  • Створювати скрипти для використання функцій голосового меню IVR
  • Конфігурувати Node Manager для підвищення відмовостійкості
  • Мати базове уявлення про те, як інтегрувати і використовувати CVP Studio
  • Ідентифікувати та вирішувати проблеми, використовуючи CVP Tools
Ознайомтесь з системою сертифікації Cisco за посиланням.
  • Модуль 1. Огляд рішення Cisco Unified CVP
    • Ключові компоненти, функції та можливості Cisco Unified CVP
    • Моделі впровадження CVP, обробка викликів
  • Модуль 2. Спільне використання CVP і ICM
    • Огляд взаємодії CVP і ICM
    • Послідовність дій, необхідна для інтегрування CVP і ICM
    • Інсталяція, оновлення та конфігурування Cisco CVP
    • Настройка SIP і Cisco IOS шлюзів для роботи з Cisco CVP
    • Налаштування ICM і CUCM для інтеграції з голосовим порталом
  • Модуль 3. Створення скриптів в Cisco Unified ICME для підтримки голосового порталу
    • Подання техніки написання скриптів
    • Впровадження скриптів-микроприложений для ICM
    • Налаштування Cisco ICM для роботи скриптів-мікрододатків
    • Використання трансферів і перемаршрутизації при відсутності відповіді
  • Модуль 4. Огляд функціоналу VXML в Cisco CVP
    • Розуміння VXML
    • Інсталяція та конфігурування функціоналу VXML
    • Функція «Courtesy Callback»
  • Модуль 5. Система обліку подій, ведення звітів
    • Конфігурування системи видачі звітів Cisco CVP
    • Використання системи обліку подій і лог-файлів
  • Модуль 6. Забезпечення відказостійкості, діагностика, пошук і усунення несправностей
    • Планування і побудова рішення з високою стійкістю до відмов
    • Пошук і усунення несправностей
  • Лабораторні роботи
    • Вивчення маршрутизації телефонних дзвінків
    • Запуск компонентів Cisco ICM
    • Інсталяція Cisco CVP
    • Конфігурування голосових шлюзів Cisco для роботи CVP
    • Конфігурування ICM для роботи з Cisco CVP
    • Створення найпростішого скрипта
    • Написання скриптів для роботи з CVP
    • Використання інструментів налагодження скриптів
    • Настроювання маршрутизації викликів через SIP Proxy
    • Настроювання маршрутизації викликів у CVP допомогою CTI Route Point
    • Конфігурування Subsequent Transfer допомогою плану наборв номером Cisco ICM
    • Інсталяція Cisco Unified Call Studio
    • Створення та впровадження проектів Cisco Call Studio
    • Інтегрування додатків VXML з Cisco ICM
    • Впровадження функції Courtesy Callback
    • Збереження бази даних для Server Reporting
    • Пошук і усунення несправностей
  • Розуміння концепцій і технологій комп'ютерних мереж, таких як LAN,WAN, IP-комутації та основ маршрутизації
  • Вміння конфігурувати і працювати з маршрутизаторами і комутаторами Cisco на рівні сертифікації CCNA (в межах курсів ICND1, ICND2)
  • Базові знання в області VoIP (в межах курсу CVOICE)
  • Вміння конфігурувати і налаштовувати Cisco Unified Communication Manager (у рамках курсу CIPT1)
  • Бажаний досвід і навички з адміністрування Cisco Unified Contact Center Enterprise (у рамках курсу AUCCE)

Запис на курс

Код курсуCVPI
Тривалість5д (40год)
Код екзамену
Вартість без ПДВ2 580 $

У зв'язку з карантином всі наші курси читаються у online-форматі.