Deploying Cisco Unified Contact Center
Deploying Cisco Unified Intelligence Center (DUIC) 1.0 - це 3-денний тренінг.
Cisco Unified Intelligence Center 8.0 - це просте рішення, створене для спрощення завдання створення звітів та управління розрізненими джерелами даних, а також для надання зручного для користувача інтерфейсу для доступу до різних даних, що містяться в системах на базі різних продуктів Cisco.
Система звітності Unifed Intelligence Center 8.0. дозволяє виробляти як історичну звітність, так і збирати статистику реального часу. Unifed Intelligent Center 8.0 також працює з іншими продуктами сімейства Cisco Unifed Communications.
Після проходження тренінгу учасники зможуть:
- Дати доступний огляд продукту Cisco Unified Intelligence Center
- Знати способи інсталяції, адміністрування та захисту рішення CUIC
- Знати основні принципи звітності, а також можливості і функції звітів CUIC
- Знати в деталях, яким чином можуть бути створені кастомізовані звіти на базі звичайних джерел даних (Cisco Unified CCE і Cisco CVP) і нових джерел даних для задоволення специфічних вимог замовників
- Введення 2. Огляд Cisco Unified Intelligence Center
- Огляд Cisco Unified Intelligence Center
- Управління компонентами Cisco Unified Intelligence Center
- Нюанси впровадження Cisco Unified Intelligence Center
- Безпека і ліцензування Cisco Unified Intelligence Center
- Інсталяція, адміністрування та безпеку Cisco Unified Intelligence Center
- Установка Cisco Unified Intelligence Center
- Адміністрування Cisco Unified Intelligence Center
- Управління користувачами і безпекою в Cisco Unified Intelligence Center
- Генерування звітів Cisco Unified Intelligence Center
- Генерування звітів Cisco Unified Intelligence Center
- модифікація звітів Cisco Unified Intelligence Center
- кастомизировать звіти Cisco Unified Intelligence Center
- Ключові прінціпиCisco Unified CCE
- Створення нового звіту Cisco Unified Intelligence Center
- Пошук записів про деталі дзвінків
- Практичні знання продукту Unified Contact Center Enterprise.
- Практичні знання в області операцій контакт-центру.
Запис на курс
Код курсу | DUIC |
---|---|
Тривалість | 5д (40год) |
Код екзамену | |
Вартість без ПДВ | 1 860 $ |
Найближчі дати | |
|