CVPS: Створення скриптів для Cisco Customer Voice Portal (CVP Scripting)
Кому слід відвідати
Курс є особливо актуальним для технічних фахівців, що виконують адміністрування контакт-центру Cisco UCCE, до складу якого входить IVR на базі Cisco CVP. Знання отримані в ході навчання будуть корисні і застосовні при створенні та налагодженні власних програм в інструменті Cisco Call Studio.Мета курсу
Слухачі отримають знання та навички розробки власних додатків для голосового порталу Cisco CVP в інструменті Cisco Call Studio з використанням як стандартних елементів Call Studio, так і елементів, створених самими користувачами і завантаженими в Call Studio. На заняттях приділяється увага визначенню і використанню змінних, використання циклів і розгалужень в скриптах, обробці даних, що вводяться, інтеграції додатків Call Studio з зовнішніми базами даних (MS SQL), створення додатків, що підтримує кілька мов. Також будуть розглянуті питання, пов'язані з налагодженням додатків Call Studio, пошук і усунення виникаючих проблем. Крім написання простих скриптів Call Studio вивчаються і розширені функції контакт-центру UCCE, такі, як SIP Header modification, IVR Handoff і Post Call Survey, в роботі яких бере участь голосовий портал Cisco CVP. В ході курсу слухачі виконають велику кількість практичних робіт з використанням Call Studio на платформі Cisco CVP 11.0. Курс призначений для адміністраторів контакт-центрів Cisco UCCE, що мають навички створення скриптів ICM і володіють базовими знаннями продукту CVP (адміністрування CVP через OAMP, інтеграція CVP і ICM, використання Microapplications в Cisco ICM). Ознайомтесь з системою сертифікації Cisco за посиланням.
Модуль 1. Огляд продукту Cisco Customer Voice Portal (CVP)
- Призначення CVP
- Компоненти CVP
- Моделі впровадження CVP
- Обробка дзвінків в моделі CVP Standalone
- Обробка дзвінків в моделі CVP Comprehensive (спільно з ICM)
- Огляд Call Studio
- Властивості проекту, створюваного в Call Studio
- Імпорт/експорт проектів Call Studio
- Завантаження проектів, створених в Call Studio, на CVP VXML Server
- Резервування дзвінків під час відмови CVP Call Server
- Налаштування програми survivability.tcl
- Використання інструменту Studio Debugger для тестування проектів в Call Studio
- Використання інструменту Studio Documenter для створення документації по проекту Call Studio
- Використання податків для пошуку і усунення проблем в проектах Call Studio
- Огляд властивостей елементів Call Studio
- Елемент Audio
- Елементи Digit/Digit with Confirm, Number/Number with Confirm
- Елементи Menu
- Елемент Decision
- Елемент Action
- Елемент CVP Subdialog Return
- Змінні в проектах Call Studio
- Пересилання даних з / в ICM
- Робота з кілька сторінок в Call Studio. З'єднання між сторінками
- Перетворення файлів * .java to * .jar допомогою Call Studio
- Установка * .jar Files в Call Studio і в CVP VXML Server
- Установка драйвера JDBC
- Конфігурація JNDI
- Елемент Database
- Процедура розгляду заяв про MS SQL, який повертає кілька результатів.
- Використання інструменту Built-in Functions в редакторі скриптів ICM
- Дозвіл функції Post Call Survey в скриптах ICM
- Налаштування CVP Dialed Patterns
- Приклади скриптів ICM і CVP Call Studio для Post Call Survey
- Елемент Record
- Елемент Email
- Необхідність використання IVR Handoff
- Сценарії дзвінка IVR Handoff
- Обмеження для функції IVR Handoff
- Приклад скриптів ICM і Call Studio
- Створення багатомовного додатка Call Studio
- Переклад дзвінків з однієї програми VXML в іншу за допомогою елемента Application Transfer
- Проходження курсу AUCCE1 або наявність в слухача знань, еквівалентних тим, які розглядаються у курсі AUCCE1
Запис на курс
Код курсу | CVPS |
---|---|
Тривалість | 5д (40год) |
Код екзамену | |
Вартість без ПДВ | 2 000 $ |
Найближчі дати | |
|