spinner-it

Впровадження пристроїв Cisco для спільної роботи

Курс фокусується на наданні навичок і знань, необхідних для реалізації рішень Cisco Unified Communications Solutions (UC). У ньому розглядаються: адміністрування інтерфейсів кінцевих користувачів, можливості телефонії та мобільності, і обслуговування рішень Cisco US. В курс введені лабораторні роботи нового типу, які називаються Discovery. Дані лабораторні вбудовані в урок і дозволяють вивчити принципи і технології більш інтерактивним, ручним способом. Курс також містить лабораторні роботи виду Challenge, в яких студенти перевіряють свої знання, отримані на уроці чи кількох уроках.

Після успішного завершення цього курсу, слухач зможе:

  • Описувати компоненти рішення Cisco Unified Communications та ідентифікувати сигналізацію і медіа потоки викликів
  • Користуватися інтерфейсами адміністратора і користувача Cisco Unified Communications Manager, Cisco Unified Communications Manager Express, Cisco Unity Connection и Cisco Unified Communications Manager IM and Presence Service. Розуміти проходження потоків викликів в Cisco Unified Communications Manager и Cisco Unified Communications Manager Express
  • Виконувати завдання адміністрування кінцевих пристроїв і користувачів в Cisco Unified Communications Manager и Cisco Unified Communications Manager Express
  • Описувати можливості телефонів підтримуваних в Cisco Unified Communications Manager и Cisco Unified Communications Manager Express
  • Адмініструвати користувачів в Cisco Unity Connection и Cisco Unified Communications Manager IM and Presence Service, і активувати найбільш широко використовуються функції обох додатків
  • Описувати як підтримувати рішення Cisco Unified Communications

Аудиторія:

  • Мережеві адміністратори та інженери
  • Здобувачі сертифікату CCNA Collaboration
  • Торгові партнери Cisco
  • Клієнти Cisco
  • Співробітники Cisco
Ознайомтесь з системою сертифікації Cisco за посиланням.
  • Модуль 1: Огляд рішень Cisco Unified Communications
    • Розуміння компонентів рішень Cisco Unified Communications
    • Розуміння компонентів рішень Cisco Unified Communications
  • Модуль 2: Огляд інтерфейсів управління адміністратора і користувачів
    • Інтерфейси управління адміністратора
    • Інтерфейси управління користувачів
  • Модуль 3: Проходження дзвінка в Cisco Unified Communications Manager і Cisco Unified Communications Manager Express
    • Розуміння проходження дзвінка і етапів дзвінка
    • Розуміння елементів конфігурації, що впливають на проходження дзвінка в Cisco Unified Communications Manager
    • Розіміння елементів конфігурації, що впливають на походження дзвінка  в Cisco Unified Communications Manager Express
  • Модуль 4: Адміністрування терміналів і користувачів
    • Характеристики користувачів і вимоги до їх конфігурації
    • Опції конфігурації користувачів
    • Характеристик терміналів та вимоги до їх конфігурації
    • Опції конфігурації терміналів
  • Модуль 5: Налаштування користувацьких функцій телефонії та функцій мобільності
    • Розуміння функцій телефонії
    • Налаштування функцій телефонії
    • Розуміння мобільності функцій
    • Налаштування рухливість функцій
  • Модуль 6: Налаштування серверів Cisco Unity Connection і Cisco Unified Communications Manager IM and Presence
    • Функції та моливості Cisco Unity Connection
    • Розуміння характеристик користувачів і скриньки голосової пошти, вимоги до їх конфігурації
    • Способи конфігурування користувачів і скриньки голосової пошти
    • Функції, архітектура і можливості сервісу Cisco Unified Communications Мanager IM and Presence
    • Налаштування сервісу Cisco Unified Communications Manager IM and Presence
  • Модуль 7: Обслуговування рішень Cisco Unified Communications
    • Забезпечення підтримки користувачів
    • Розуміння звітів Cisco Unified Communications Manager
    • Повідомлення тарифікації (CDR) в Cisco Unified Communications Manager, їх аналіз
    • Моніторинг системи з допомогою інструменту RTMT (Real-Time Monitoring Tool)
    • Моніторинг голосової пошти Cisco Unity Connection
    • Розіміння системи відновлення бази даних DRS (Disaster Recovery System)
    • Лабораторні роботи
    • Discovery 1: Знайомство з системою і системною інформацією
    • Discovery 2: Отримання інформації про систему Cisco Unified Communications Manager за допомогою CLI
    • Discovery 3: Опції інтеграції з голосовою поштою
    • Discovery 4: Знайомство з налаштуванням CoS в Cisco Unified Communications Manager
    • Discovery 5: Знайомство з маршрутизацією викликів в Cisco Unified Communications Manager
    • Discovery 6: Знайомство з налаштуванням COR в Cisco Unified Communications Manager Express
    • Discovery 7: Знайомство з маршрутизацією викликів в Cisco Unified Communications Manager Express
    • Discovery 8: Вивчення базової установки і перевірки терміналів
    • Discovery 9: Налаштування Device Settings
    • Discovery 10: Налаштування Cisco Extension Mobility
    • Discovery 11: Конфігурування Hunt Groups
    • Discovery 12: Налаштування Cisco Unified Mobility для терміналу HQ Phone 1
    • Discovery 13: Налаштування Cisco Unified Mobile Voice Access в Cisco Unified Communications Manager
    • Discovery 14: Перевірка інтеграції з Cisco Unity Connection
    • Discovery 15: Конфігурування User Template
    • Discovery 16: Конфігурування користувача
    • Discovery 17: Налаштування Cisco MediaSense для функції Video Greeting
    • Discovery 18: Налаштування Cisco Unity Connection для функції Video Greeting
    • Discovery 19: Використання Cisco Unified Reporting
    • Discovery 20: Конфігурування налаштувань System Settings в інструменті Cisco *Unified Communications Manager CAR
    • Discovery 21: Генерування звітів користувача
    • Discovery 22: Створення і перегляд звіту QoS Detail
    • Discovery 23: Створення і перегляд звіту Gateway Utilization
    • Discovery 24: Генерування звіту Cisco Unity Connection Serviceability
    • Discovery 25: Створення звіту Cisco Unified Serviceability
    • Hardware Lab 1: Вивчення інтерфейсів керування адміністратора
    • Hardware Lab 2: Вивчення інтерфейсів керування користувачів
    • Hardware Lab 3: Вивчення встановлення виклику в Cisco Unified Communication Manager
    • Hardware Lab 4: Вивчення встановлення виклику в Cisco Unified Communication Manager Express
    • Hardware Lab 5: Налаштування користувачів
    • Hardware Lab 6: Налаштування терміналів
    • Hardware Lab 7: Налаштування телефонних функцій
    • Hardware Lab 8: Налаштування функцій Mobility
    • Hardware Lab 9: Конфігурування користувачів і голосових ящиків
    • Hardware Lab 10: Налаштування сервісу Cisco Unified Communications Manager IM and Presence
    • Hardware Challenge Lab 11: Забезпечення підтримки користувачів
    • Hardware Challenge Lab 12: Генерування звітів інструменту Cisco Unified Communication Manager CAR
    • Hardware Lab 13: Моніторинг системи з допомогою інструменту RTMT
    • Hardware Lab 14: Резервне копіювання даних Cisco Unified Communication Manager з допомогою DRS
  • Практичні навички роботи з мережами передачі голосу і даних
  • Базові знання шлюзів Cisco IOS
  • Базові знання Cisco Unified Communications Manager and Cisco Unity Connection

Запис на курс

Код курсуCICD
Тривалість5д (40год)
Код екзамену210-060
Вартість без ПДВ $

У зв'язку з карантином всі наші курси читаються у online-форматі.