Впровадження пристроїв Cisco для спільної роботи
Курс фокусується на наданні навичок і знань, необхідних для реалізації рішень Cisco Unified Communications Solutions (UC). У ньому розглядаються: адміністрування інтерфейсів кінцевих користувачів, можливості телефонії та мобільності, і обслуговування рішень Cisco US. В курс введені лабораторні роботи нового типу, які називаються Discovery. Дані лабораторні вбудовані в урок і дозволяють вивчити принципи і технології більш інтерактивним, ручним способом. Курс також містить лабораторні роботи виду Challenge, в яких студенти перевіряють свої знання, отримані на уроці чи кількох уроках.
Після успішного завершення цього курсу, слухач зможе:
- Описувати компоненти рішення Cisco Unified Communications та ідентифікувати сигналізацію і медіа потоки викликів
- Користуватися інтерфейсами адміністратора і користувача Cisco Unified Communications Manager, Cisco Unified Communications Manager Express, Cisco Unity Connection и Cisco Unified Communications Manager IM and Presence Service. Розуміти проходження потоків викликів в Cisco Unified Communications Manager и Cisco Unified Communications Manager Express
- Виконувати завдання адміністрування кінцевих пристроїв і користувачів в Cisco Unified Communications Manager и Cisco Unified Communications Manager Express
- Описувати можливості телефонів підтримуваних в Cisco Unified Communications Manager и Cisco Unified Communications Manager Express
- Адмініструвати користувачів в Cisco Unity Connection и Cisco Unified Communications Manager IM and Presence Service, і активувати найбільш широко використовуються функції обох додатків
- Описувати як підтримувати рішення Cisco Unified Communications
Аудиторія:
- Мережеві адміністратори та інженери
- Здобувачі сертифікату CCNA Collaboration
- Торгові партнери Cisco
- Клієнти Cisco
- Співробітники Cisco
- Модуль 1: Огляд рішень Cisco Unified Communications
- Розуміння компонентів рішень Cisco Unified Communications
- Розуміння компонентів рішень Cisco Unified Communications
- Модуль 2: Огляд інтерфейсів управління адміністратора і користувачів
- Інтерфейси управління адміністратора
- Інтерфейси управління користувачів
- Модуль 3: Проходження дзвінка в Cisco Unified Communications Manager і Cisco Unified Communications Manager Express
- Розуміння проходження дзвінка і етапів дзвінка
- Розуміння елементів конфігурації, що впливають на проходження дзвінка в Cisco Unified Communications Manager
- Розіміння елементів конфігурації, що впливають на походження дзвінка в Cisco Unified Communications Manager Express
- Модуль 4: Адміністрування терміналів і користувачів
- Характеристики користувачів і вимоги до їх конфігурації
- Опції конфігурації користувачів
- Характеристик терміналів та вимоги до їх конфігурації
- Опції конфігурації терміналів
- Модуль 5: Налаштування користувацьких функцій телефонії та функцій мобільності
- Розуміння функцій телефонії
- Налаштування функцій телефонії
- Розуміння мобільності функцій
- Налаштування рухливість функцій
- Модуль 6: Налаштування серверів Cisco Unity Connection і Cisco Unified Communications Manager IM and Presence
- Функції та моливості Cisco Unity Connection
- Розуміння характеристик користувачів і скриньки голосової пошти, вимоги до їх конфігурації
- Способи конфігурування користувачів і скриньки голосової пошти
- Функції, архітектура і можливості сервісу Cisco Unified Communications Мanager IM and Presence
- Налаштування сервісу Cisco Unified Communications Manager IM and Presence
- Модуль 7: Обслуговування рішень Cisco Unified Communications
- Забезпечення підтримки користувачів
- Розуміння звітів Cisco Unified Communications Manager
- Повідомлення тарифікації (CDR) в Cisco Unified Communications Manager, їх аналіз
- Моніторинг системи з допомогою інструменту RTMT (Real-Time Monitoring Tool)
- Моніторинг голосової пошти Cisco Unity Connection
- Розіміння системи відновлення бази даних DRS (Disaster Recovery System)
- Лабораторні роботи
- Discovery 1: Знайомство з системою і системною інформацією
- Discovery 2: Отримання інформації про систему Cisco Unified Communications Manager за допомогою CLI
- Discovery 3: Опції інтеграції з голосовою поштою
- Discovery 4: Знайомство з налаштуванням CoS в Cisco Unified Communications Manager
- Discovery 5: Знайомство з маршрутизацією викликів в Cisco Unified Communications Manager
- Discovery 6: Знайомство з налаштуванням COR в Cisco Unified Communications Manager Express
- Discovery 7: Знайомство з маршрутизацією викликів в Cisco Unified Communications Manager Express
- Discovery 8: Вивчення базової установки і перевірки терміналів
- Discovery 9: Налаштування Device Settings
- Discovery 10: Налаштування Cisco Extension Mobility
- Discovery 11: Конфігурування Hunt Groups
- Discovery 12: Налаштування Cisco Unified Mobility для терміналу HQ Phone 1
- Discovery 13: Налаштування Cisco Unified Mobile Voice Access в Cisco Unified Communications Manager
- Discovery 14: Перевірка інтеграції з Cisco Unity Connection
- Discovery 15: Конфігурування User Template
- Discovery 16: Конфігурування користувача
- Discovery 17: Налаштування Cisco MediaSense для функції Video Greeting
- Discovery 18: Налаштування Cisco Unity Connection для функції Video Greeting
- Discovery 19: Використання Cisco Unified Reporting
- Discovery 20: Конфігурування налаштувань System Settings в інструменті Cisco *Unified Communications Manager CAR
- Discovery 21: Генерування звітів користувача
- Discovery 22: Створення і перегляд звіту QoS Detail
- Discovery 23: Створення і перегляд звіту Gateway Utilization
- Discovery 24: Генерування звіту Cisco Unity Connection Serviceability
- Discovery 25: Створення звіту Cisco Unified Serviceability
- Hardware Lab 1: Вивчення інтерфейсів керування адміністратора
- Hardware Lab 2: Вивчення інтерфейсів керування користувачів
- Hardware Lab 3: Вивчення встановлення виклику в Cisco Unified Communication Manager
- Hardware Lab 4: Вивчення встановлення виклику в Cisco Unified Communication Manager Express
- Hardware Lab 5: Налаштування користувачів
- Hardware Lab 6: Налаштування терміналів
- Hardware Lab 7: Налаштування телефонних функцій
- Hardware Lab 8: Налаштування функцій Mobility
- Hardware Lab 9: Конфігурування користувачів і голосових ящиків
- Hardware Lab 10: Налаштування сервісу Cisco Unified Communications Manager IM and Presence
- Hardware Challenge Lab 11: Забезпечення підтримки користувачів
- Hardware Challenge Lab 12: Генерування звітів інструменту Cisco Unified Communication Manager CAR
- Hardware Lab 13: Моніторинг системи з допомогою інструменту RTMT
- Hardware Lab 14: Резервне копіювання даних Cisco Unified Communication Manager з допомогою DRS
- Практичні навички роботи з мережами передачі голосу і даних
- Базові знання шлюзів Cisco IOS
- Базові знання Cisco Unified Communications Manager and Cisco Unity Connection
Запис на курс
Код курсу | CICD |
---|---|
Тривалість | 5д (40год) |
Код екзамену | 210-060 |
Вартість без ПДВ | $ |